Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Sem novopečeni lastnik mazde 6, letnik 2016, CD150, skyactive diesel 2.2. Trenutno ima 235000 prevoženih km.

 

Težavo imam z vztrajnikom, ki očbutno trese, zato bi ga rad zamenal s sklopko vred.

 

Obračam se na vas za nasvet, če ima kdo izkušnje s tem, kam ste pljali avto, da so korektno uredili?

 

Vnaprej hvala za vse nasvete in odgovore.

Napisano

Iz Ljubljane, ampak karkoli v okolici Ljubljane bo super.

 

Za info - v Kamniku pri Damjanu Burji s.p. sem dobil solidno ponudbo s fer ceno, če ima kdo izkušnje z njim prosim delite. 

 

Ker še vedno čakam na termin so dobrodošli predlogi tudi za druge mehanike.

Napisano

Koliko je predračun, če ni skrivnost in katera roba?

N7rRRL1.jpg

Napisano

Zaenkrat se gre za okvirne cene, ampak delo je tam med 300-400€, odvisno od tega koliko bo nepričakovanih komplikacij. Sklopka je glih tko okoli 400€, vztrajnik pa je najdražji, ki je lahko tudi do 900€. Svetoval je, da se sklopko in vztrajnik vzame od iste firme, da bo zagotovo vse pasal skupaj tko kot more. Omenjal je LUK kot najpogostejšo opcijo. Mi je pa dal opcijo, da tudi sam priskrbim dele, če mi rata najti cenejše, ampak potem se zakomplicira pri reklamaciji v kolikor gre kaj narobe po menjavi.

 

Za referenco - pri Avtotehni VIS, kot pooblaščen mazdin servis, so mi dali ponudbo 1500€ vztrajnik, 560€ sklopka in 1000€ delo.

Napisano

Sklopka + potisni ležaj. Delo pri Marjanu (ki dela na Ferku) 120€ (4 ure).

 

Vztrajnik in sklopko se da dobiti tudi v kompletu.

Meni je takrat potnik omenjal, da je bila pri meni prva vgradnja Aisin. Priporočal tudi Valeo ali LUK. Aisin je bil žal nedobavljiv.

 

Če ni bilo nikoli menjano olje v menjalniku, bi še to priporočal.

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je Tonček26 napisal:

Iz Ljubljane, ampak karkoli v okolici Ljubljane bo super.

 

Za info - v Kamniku pri Damjanu Burji s.p. sem dobil solidno ponudbo s fer ceno, če ima kdo izkušnje z njim prosim delite. 

 

Ker še vedno čakam na termin so dobrodošli predlogi tudi za druge mehanike.

Si mogoče preveril pri Pelkotu, mislim da Medvode. Glede materiala Schaefler Luk, Sachs in pa Aisin so vsaj meni top znamke. Glede cen materiala so pa kar tukaj nekje kot si napisal, nevem ce se ti splaca sam nabavit ker potem ce pride do reklamacije imas red vec sivih las kot je razlika v ceni (ni pa to nwm kakšna razlika v ceni). Po normativu je predvideno 7,3 ure za menjavo sklopke in vztrajnika.

IMG_20240715_165230.jpg

Popravljeno od scania
  • Všeč 3
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)

Huh. Torej je na M2 dosti bolj simpl.

Me je kr presenetlo. 👍

Popravljeno od godlike
  • 4 meseci kasneje...
Napisano

UPDATE:

Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo.

Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.

 

Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.

 

Napisano

Pojavila se mi je nova težava... Ko sem avto kupil je imel kar precej iztrošene zavore, tako diske kot ploščice, pa še treslo je ob zaviranju. Komplet diske in ploščice sem zamenjal na vseh štirih koncih. Kupil sem brembo robo. Vse je bilo super približno 3 mesece oz 2500km, potem pa je začelo spet tresti, tokrat še huje kot prej. Ugotovil sem, da je sprednji levi disk skrivljen. Vsa pesta in podvozje so v dobrem stanju, tako da je dejansko samo en sprednji disk kriv. Po pogovoru z kar nekaj mehaniki ter dobavitelji delov so vsi rekli, da je brembo zadnja leta kar slaba roba. 

 

Katere znamke diskov ter ploščic priporočate? S katerimi imate dobre izkušnje?

 

Hvaprej hvala vsem!

Napisano

"Ate" so baje ok, vsaj večina, ki ima tu probleme je po menjavi zadovoljna z njimi..... 😉

Napisano

Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.

 

Zimmerman al pa Textar.

Napisano

Tonček, biti 2 meseca brez avta se mi zdi pa preeecej dolga doba. Si vmes kupil kaj drugega, za to vmesno obdobje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.

 

Zimmerman al pa Textar.

Tudi narezani Brembo so smeti. Textar so super. 

 

 

Napisano
pred 7 urami je Tonček26 napisal:

UPDATE:

Končno sem vztrajnik in sklopko zamenjal. Na koncu sem vselej zamenjal pri Burji v Kamniku. Čakal sem dobra dva do tri mesece da sploh dobi vztrajnik, ki enostavno ni bil dobavljiv. Ko je bil na voljo smo šli takoj v akcijo.

Nekaj težav je bilo pri razstavljanju (trmasti vijaki), po sestavi je bilo potreno narediti optiko, saj je bilo potrebno podreti most. Na koncu me je vse skupaj stalo 1900€ (vztrajnik, set sklopke, potrošni material, optika in delo). Novi vstrajnik nič ne trese, avto se pelje bistveno bolj udobno.

 

Overall izkušnja je kar dobra, se da vse zmeniti in normalno pogovarjati, edino lahko bi bili bolj odzivni na telefon in bolj dosledni s poročanjem novosti pri iskanu delov in tekom menjave, ampak glede na naval in gužve, ki so jo imeli jim ne zamerim.

 

Skoraj 2k za sklopko 😱. Se dobro, da imam bencinarja. Ko bo potreba po menjavi bo strosek 400€... trenutno jih ima 310k pa je se original sklopka.

Napisano
12 hours ago, Z M A J said:

Tonček, biti 2 meseca brez avta se mi zdi pa preeecej dolga doba. Si vmes kupil kaj drugega, za to vmesno obdobje?

Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
6 hours ago, Scr3am said:

Skoraj 2k za sklopko 😱. Se dobro, da imam bencinarja. Ko bo potreba po menjavi bo strosek 400€... trenutno jih ima 310k pa je se original sklopka.

No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.

 

Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari:

1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€.
2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel. 

3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€.

4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€.

5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom :)

 

Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben. 

 

Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil. :) 

Napisano (urejeno)

Ekola, zdaj imaš avto kot je treba, se samo voziš in to čim več in čim dlje.... :bravo:

Popravljeno od Bini
Napisano

Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim.

Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo.

Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?

Napisano
9 minutes ago, Jaka32 said:

Meni tudi pol leta stare Zimmerman tresejo. Nekateri pravijo, da sem mogoče zapeljal z vročimi diski v kakšno lužo, ampak dvomim.

Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo.

Me pa moti včasih. Je kaj narobe, če pustim kot je?

V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.

 

Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.

 

V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.

 

Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.

 

Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.

Napisano
pred 1 minuto je Tonček26 napisal:

V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.

 

Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.

 

V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.

 

Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.

 

Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

 

 

Napisano
37 minutes ago, Alex said:

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.