Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
Pred eno uro je Jaka32 napisal:

Če bolj pritisnem na zavoro, ne trese. Prav tako, ko so ogrete, ne tresejo.

Ma isto kot pri meni na vsaki mazdi. Npr. moja M6 ima prevozenih 30k in so mi enkrat že menjali diske, vendar isti k...., sedaj mi bodo se enkrat pod garancijo rihtali ker pac tečnarim da to ni to. Taščina 17let stara Corsa ne trese s privimi zavorami, tale pa z novimi, ne razumem. Pa nisem nek divjak da bi vse to skrivil.

  • Všeč 3
  • Žalosten 1
  • Ni všeč 1
Napisano
pred 16 urami je godlike napisal:

Vsem kvaliteta niha. Brembo osnovni je kitajc. Če so vrtani ali slotted so boljši.

 

Zimmerman al pa Textar.

Tako!

 

Pa preveri, da ti ne šteka čeljust ob menjavi

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Tonček26 napisal:

Hvala za info. Očitno vse nakazuje na textar. Si bil tudi pozoren, da so ploščice iste firme? Kakšno vlogo igra, če so ploščice recimo brembo, diski pa textar?

Sem imel že vse možne kombinacije. Sedaj je pa ta, ki je trenutno na avtu, najboljša do sedaj in sicer diski Textar, ploščice Textar. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)

Na moji M2 so original Lucas tresli.

Dal sem Brembo gor. Osnovno linijo. Držali so 9 let in se je avto z njimi prodal.

 

Tak da vsak ima svoje izkušnje. Kaj te 1x izneveri, se drugič izognemo.

Popravljeno od godlike
Napisano

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Drugače je pa zelo pomembno, da so ploščice dovolj mehke napram diskom! Amak to že v večini veste... 👍😉

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Bini napisal:

Na M 2ki so diski dovolj veliki, da zadostijo teži avta ob zaviranju na M 6tki pa ne, zato se zvijajo. 

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 10 urami je Alex napisal:

Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane).

Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.

Tudi dr. Pelko vem da je za Mazde, priporočal Textar in ATE, ne spomnim pa se več detajlov.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 5 urami je godlike napisal:

Tu se jaz ne bi strinjal.

 

M2 je imela mičkene diske (258 mm), sploh za 103 konje.

 

Zadnje na Fordu sem dve zimi pregrel do mavrice in ustrezno ohladil.

Če bi tvoja trditev držala, bi vsi, ki diske menjavajo imeli mavrico, ker so jih pregreli in nepravilno ohladili (luža ali stanje na semaforju, kak kilometer rabijo vožnje, če so žareči).

Dovolj so veliki za težo M2, verjemi. 😉

Napisano
pred 10 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

 Zato ker  tašči na opelci ne tresejo zavore

Napisano
pred 12 urami je ignacij napisal:

@Z M A J a prosim obrazložiš zakaj si na moj komentar stisnil minus. Nisem nič užaljen, samo me res zanima s čim se ne strinjaš.

V smislu, da mi NI všeč, da imaš težave z zavorami, kar je res žalostno oz mi NI VŠEČ, kot naj bi ponazarjal tudi "dislike" :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

UPDATE GLEDE ZAVOR:

Sprednje diske sem zamenjal, brembo ven, textar not. Sicer je od menjave minilo le nekaj dni, ampak zaenkrat vse štima.

Se je pa ugotovilo, da je kar precej verjeten vzrok za skrivljen disk slabo očiščeno pesto pri menjavi (menjal sem sam😬). Lahko, da si brembo le ne zasluži slabe besede, ki sem jim namenil.

Draga šola in rahlo poškodovan ego, ampak nimam kaj😅

  • Všeč 5
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz bi si tole zaželel za leto 25.....😁😉
    • Uradno: Japonci vračajo ta avtomobil prvič po 26 letih #foto SIOL.NET Honda je potrdila vrnitev modela prelude v Evropo, in sicer prvič po 26 letih.  
    • Danes sem frej pa bom malo pojamral.... Sem dal spet priloznost japoncem, tokrat celo hibridu... Jaz sem popolnoma transparenten človek in priznam, je ni variante da bi moja rav4 hybrid v vrednosti 49k povrnila investicijo na kakrsnkoli nacin. Sem dolgo progaš, hybrid pomaga toliko da je bencinar na ravni dizla: 6,5-7 realno, enako kot prejsnji dizel ki je bil dobrih 10k cenejsi...s tem da je bil 400kg tezji   Servis japonskega bencinarja , a ma japonska kako dajatev na evropo al kako ampak počutim se VIP premium vsako leto po redn3m servisu ker če si srečen je spredaj 2, 3 je stalnica, se pa hitro najde kaka 4 spredaj ker je po dveh letih treba precrpat pol tekocin v novem avtu ker drugace bo sla garancija, tud alu pleh bo zgnil ce zavorne ne zamenjas, buh ne daj da zamudis servis na pooblascencem, buh ne daj, bolje da parkiras ob cesti in asistenco poklices....hybrid bo sel dalec a ne, ku... 50L tank jaz tankam skoz, ampak res skoz, Fiat Coupe mam raje ki doseze s 62L tankom 800km lahko   Ne vem, moj avto res da lizing s kilometrino poplača ampak tole je premium preseravanje za avto kateremu je bil tarraco ultra premium s strani uporabnika (sem ze pisal o japonskih cvetkah tega avta)   Jokam za prejsnjim Tarracotom dizel, po dveh letih se ne morem navaditi na tole japonsko sranje. Verjamem da je avto vrhunske ozdelave in kvalitete ter da je primeren za res dolgo uporabo ampak jaz ne bom vzdrzal, mam pa se 3 leta 😩😩😩
    • Ta problem postaja največji sovražnik ljudi danes. Včasih si dobil tak SPAM da si se smejal izrazom, prevodom itd itd, danes pa z AI ne veš več kaj je res kaj ni, kak je fejk in kaj ne. Pa to ni vec samo izigravanje cloveske neumnosti, imitira se dobavitelje, pogodbe, račune, podpise, nakazila, dobave, imaš fejk sledenja paketom itd itd - izdelane v nulo.   Vsak dan se bere o krajah podjetjem pa to me par 100 ali 1000€...gre za ogromna nakazila ki jih niti bankart ne zabremza ker vse deluje v sklopu varnostnih mehanizmov....   In to je resnično nevarno. Izjemno nevarno, v trenutku tudi ce mislis da si pazljiv ostanes brez vsega - in smo popolnoma nemočni ker za dejanji ni fizične osebe oz je neizsledljiva (veš da je na koncu ampak popolnoma skrita)
    • Tomaž Jereb je z 41.000€ komajda dal aro za Ferrarija
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.