Skoči na vsebino

Mazda CX-5 2018 2.5 AWD 194 KS motorček ročne zavore

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav,

 

na Mazdi CX-5, letnik 09/2018, AWD, 2.5 L bencinar s 194 KS se mi je pojavila težava z desnim zadnjim motorčkom ročne zavore. Ve mogoče kdo, ali obstaja alternativa originalnemu delu oz. ima mogoče kdo kakšnega rabljenega na zalogi? Predlogi?

 

Hvala 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lep pozdrav, po pregledu pri mehaniku je sedaj stanje takšno, da težava ni v motorčku, ampak v čeljusti oz. kleščah, na katero je motorček montiran. Sem preveril po celi Sloveniji in nikjer ni tega dela na zalogi - ponaredek ne obstaja.

 

Ima mogoče kdo kakšnega rabljenega, ker če bi ga nujno rabil čim prej?

 

Hvala in lep pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smo doma imeli isti problem. Na servisu so rekli da je vedno problem v čeljusti. Na netu sem veliko prebral o tem. Veliko CX-5 ima ta problem. 

Ponaredka nisem našel, original čeljust je cca 370€. Zamenjal sem sam. Seveda tudi diske in ploščice.

Zaenkrat druga stran še deluje.

 

 

IMG_20221226_114331.jpg

Brake Noise from REAR BRAKE_Trace of Rear Brake Dragging (1).pdf

  • Všeč 5
  • Hvala 1

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Število milijonarjev se naglo povečuje, ampak tudi revni se ne dajo...
    • Na spletni strani https://www.avp-rs.si/o-agenciji/kontakt/, sem izpolnil kontaktni obrazec: za moje vozilo sem kupil dodatna aluminijasta platišča, ker bi jih rad uporabljal kot zimski komplet. Platišča imajo omenjene podatke enake kot originalna platišča: - velikost v colah, - širina platišča v J, - ET oz. odmik od sredine, - število vijakov, - razmak med vijaki, - premer luknje za vijake, - CB oziroma premer luknje znotraj platišča. Torej, ni niti enega podatka, ki bi se razlikoval s dimenzijo prvovgrajenih platišč razen same oblike. Ali kljub temu potrebujem homologacijo za ta platišča? Dejansko sem z nakupom avtomobila prejel homologacijski kartonček, ki ima vpisano enako velikost, ET in širino platišča ter velikost pnevmatike. S strani podjetij, ki nudijo homologacijo, dobivam različna mnenja, tako da bi prosil še za vaše. Lep pozdrav   Po več kot mesecu dni, sem dobil tak odgovor: Pozdravljeni, če gre za homologiran del, je potrebno za platišče pridobiti homologacijo skladno z določilom Zakona o motornih vozilih: "(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede tudi za vozilo, katerega skladnost s predpisi je že bila ugotovljena, če je bila na njem pozneje narejena predelava (v nadaljnjem besedilu: predelano vozilo), ki ustreza vsaj enemu od naslednjih kriterijev: 1.      se nanaša na podatke, evidentirane v postopku registracije vozila; 2.      vpliva ali bi lahko vplivala na homologirane dele vozila; 3.      vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila."   To odgovor je prišel iz emaila vozila@avp-rs.si (s tem, da tega emaila na strani ne najdem, najdem samo uradni email naslov: gp.avp@avp-rs.si). Tukaj pa sem jim odgovoril: Pozdravljeni,  mogoče se bo slišalo čudno, ampak v celoti ste se izognili mojemu vprašanju in mi posredovali dejstva, ki sem jih tudi sam našel v pravilniku/zakonu. Na vas sem se obrnil, ker pravilnik/zakon ni jasno zapisan in si ga pooblaščeni izvajalci homologacij razlagajo vsak po svoje. Prijazno bi vas prosil, če pogledate moje vprašanje in posredujete odgovor za dotični primer. Verjetno je razlika, če so vse dimenzije enake, vendar je le drugačen kozmetičen videz, proti platišču, ki ima rahla odstopanja?   V pričakovanju odgovora vas lepo pozdravljam,   Javim, če bo kak napredek.
    • Pride sodelavka v pisarno, pa ker nisem opazil novih uhanov mi ona reče: - "Včeraj sem si naredila še eno luknjo na ušesu." Meni pa butne preblisk in odgovorim: - "In, kako je? A zdaj kaj bolje slišiš?"           Njen pogled: bolj nevaren od moje lopate...
    • Samo še 4 dni, 7 mesecev  in 20 let do penzije! Samo hrabro naprej...
    • Rahlo undervoltan CPU ima povsem enake zmogljivosti kot serijska konfiguracija, le manj se greje in porabi manj elektrike.   Če pa greš z voltažami konkretno nižje, potem pa najprej začnejo padati boost takti, torej ne dosega najvišjih frekvenc na enem jedru. Jaz recimo odneham, ko najdem mejo, kjer procesor zniža frekvenco na vseh jedrih, ker ima premalo "hrane".   Zakaj to počnem? Primarno zaradi hrupa - da računalnik pripravim do skoraj neslišnega delovanja (če ravno ne prisloniš ušesa na ohišje). Tisti bolj šparovni bi bili pa navdušeni nad konkretno nižjo porabo.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.