Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


APoplas

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

z upanjem na malo več sreče pri iskanju željenega avtomobila se obračam na tale forum. Sem že pregledal spletne oglase in nisem imel obilo uspeha ob iskanju avtomobila, ki bi ustrezal mojim kriterijem. Zato se obračam na Vas - v kolikor kdo prodaja ali pozna koga ki prodaja takšen avtomobil bom vesel kakršne koli usmeritve! :)

 

Moji kriteriji pa so naslednji:

 

  • Model: Mazda6
  • Tip: karavan/limunzina
  • Letnik: od 2010 naprej (najraje 3. generacija)
  • Prevoženi: do 250.000 kilometrov
  • Gorivo: bencin
  • Menjalnik: ročni / avtomatik (primarno iščem ročni menjalnik, vendar sem pripravljen tudi preiti na avtomatika v kolikor ni druge možnosti)
 
Za informacije se vam že vnaprej najlepše zahvaljujem!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ene 3-5 na leto se pojavi takih po tvojih kriterijih, gredo pa običajno v nekaj dneh, če je kolikor toliko realna tržna cena. Malo vztrajnosti pa bo. Sedajle (od srede julija in do srede avgusta) in decembra je najbolj mrtva sezona.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 20 minutami je toto89 napisal:

Na FB je tale G192

To baje @ignacij pozna, ziher ti lahko iz prve roke pove stanje.

 

Drugače pa priporočam naprej od 2013, sepravi zadnjo gen, G165+rocni ali G192+AT, glej da je bila redno servisirana in si zmagal.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je toto89 napisal:

Na FB je tale G192

 

Ta je lump. 😀 Pred 3 meseci sva bila zmenjena za 13.000, potem pa je rekel, da si je premislil, da je sploh ne bo prodajal .... naj ga kdo pokliče in tukaj napiše, če ga spet prodaja... 

Popravljeno od Janez007
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za vse podane informacije do sedaj! Je res, sem opazil da je RES malo bencinark, tudi po tujih tržiščih (se najde še nekaj 2. generacije, vendar od 3. generacije naprej navadno zelo malo). Ceno sem tudi pomotoma izpustil - načeloma imam trenutno budget do nekje 10.000, sem pa pripravljen tudi iztisniti kakšnih 1.000-2.000 več, če se le najde iskano. :)

Nekako tako se tudi jaz osredotočam, na od 3. generacije naprej (najraje). Bom vztajal pri trenutni taktiki večkrat dnevnega spremljanja oglasov na avto.netu ter FB Marketplace-u, upajmo da se le kaj najde, da se tudi sam pridružim lastnikom Mazde :D 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 minutami je APoplas napisal:

Hvala za vse podane informacije do sedaj! Je res, sem opazil da je RES malo bencinark, tudi po tujih tržiščih (se najde še nekaj 2. generacije, vendar od 3. generacije naprej navadno zelo malo). Ceno sem tudi pomotoma izpustil - načeloma imam trenutno budget do nekje 10.000, sem pa pripravljen tudi iztisniti kakšnih 1.000-2.000 več, če se le najde iskano. :)

Nekako tako se tudi jaz osredotočam, na od 3. generacije naprej (najraje). Bom vztajal pri trenutni taktiki večkrat dnevnega spremljanja oglasov na avto.netu ter FB Marketplace-u, upajmo da se le kaj najde, da se tudi sam pridružim lastnikom Mazde :D 

Mogoče v vednost tole:

 

https://www.mazda-si.net/topic/17347-nakup-mazde-6/page/17/#comment-506500

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

6 minutes ago, Bini said:

Kaj drugega pa nebi gledal... 🤔😉

Hahah, pravzaprav gledam tudi druge stvari, mi je pa nekako ta model najbolj padel v oči. 

Generalno pa gledam japonce, torej fokus na Mazda, Honda in Toyota (ter se nekatere druge znamke, vendar mi te nekako najbolj blizu), je pa tudi pri preostalih dveh ponudba bencinarjev dokaj omejena. V sklopu Mazde pa še gledam tudi Mazdo 3 (vendar v tem primeru samo limunzinsko verzijo), nekaj sem pa razmišljal tudi o CX-3 oz. CX-5, vendar še nisem najbolj odločen, če bi ju vključil v iskanje :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

1 hour ago, FuManchu said:

Kilometre se lahko zbije za 100K navzdol, če bo bolje😁

Sem že imel v mislih da predlagam :P Če smo že pri tem, potem se za karkoli nad 150.000 niti ne splača zbijat, da je toliko lepše za pogledati na števec :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo to redko kdo razume.

Je ista zgodba kot pri barvanju viskija. Ker večina povezuje temno barva s kvaliteto, se vliva noter isti drek kot v coca colo.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Usnje ima Revolution TOP, "navadna" Revolution pa blago.

Jaz imam Revolution, pa imam usnje. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 4. 8. 2024 ob 5:58 je toto89 napisal:

Evo, motor je lih na polovico življenjske dobe pršu. Pogledaš jermenčka pa hladilno zamenjaš in sam gas. Bomba za 10 jurjeu.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.