Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


APoplas

Priporočeno sporočilo

pred 33 minutami je Bini napisal:

In koliko bo interesa.... :nevem:

 

Malenkost več kot za trojki ... nastavljena (realna, nerealna) cena kar vpliva na število ogledov.

 

Za M6 G145:

image.png

 

Za M3 G120 Takumi (dirkalnik v primerjavi z M6 G145):

image.png

 

Za M3 G120 Revolution:

image.png

 

 

image.png

image.png

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Postopek kako prodaš avto na avto.net je čisto enostaven. Objaviš oglas z višjo ceno in čakaš. Potem odvisno od klicev in števila ogledov začneš nižati ceno, dokler vaba ne prime. Pri neki ceni se ogledi povečajo in število klicev tudi. Tam čakaš malo dlje in seveda se najde nekdo, ki avto prvi odpelje. Trg vse uredi in ti sam najde pravo ceno...

Je pa to možno, če se ti ne mudi in če ne potrebuješ TAKOJ denarja za nov avto. Pa če nisi diler, seveda. Takrat veljajo druga pravila, ki jih jaz ne poznam. 😬🤣

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

12 hours ago, Z M A J said:

Na mestu avtorja te teme, bi vsekakor iskal 3. generacijo 6-ke, ne bi vzel "dvojke"

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 35 minutami je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

Saj ni čudno, da jih ni. So benzinark prodali v Slo. mogoče 9%.Nekaj je razbitih, nekaj jih imajo vintage intuziasti. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 24. 8. 2024 ob 7:15 je Shrek napisal:

Vsak avto ima svojega kupca. 

narobe, ker to ni res.... stavek zavaja.

 

Če pa rečeš: "za ustrezno ceno ima vsak avto svojega kupca".

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 25. 8. 2024 ob 8:55 je APoplas napisal:

 

Res je, strmim k 3. generaciji, če je le mogoče, je pa trenutno trg šestk tretje generacije bencinarjev konkretno omejen. 😅

 

do 250000km je na avto.net ena 2. generacije in ena 3 generacije obe prvi lastnik. V katerem časovnem okvirju pa potrebujete avto?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Shrek napisal:

Ne, ne drži. 

Meni lahko ponudiš denar in BMW, pa ga nočem. 

Pa sej ti nisi edini kupec, ki obstaja. Verjemi, da bo tud še tko sklumpan BMW najdu svojega če... mislim kupca, samo cena bo morala biti ustrezna.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Pa sej ti nisi edini kupec, ki obstaja. Verjemi, da bo tud še tko sklumpan BMW najdu svojega če... mislim kupca, samo cena bo morala biti ustrezna.

V Sloveniji vsak bmw najde svojega kupca. Tudi, če je letnik 1970.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

On 8/26/2024 at 10:38 AM, brdavs said:

 

do 250000km je na avto.net ena 2. generacije in ena 3 generacije obe prvi lastnik. V katerem časovnem okvirju pa potrebujete avto?

Pozdravljeni. Do 250.000 sem zasledil 4 Mazde - eno 1. generacije ter 3 2. generacije (ena izmed njih je omenjena tudi v tem forumu). Tretje generacije na žalost nisem kje zasledil, sem morda katerega izpustil zaradi nastavljenih filtrov?

Vprašanje glede časovnega okvirja pa ne razumem povsem - je to mišljeno letnik avta od katerega do katerega iščem, ali čas nakupa avtomobila, od kdaj do kdaj ga bom kupoval? :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je APoplas napisal:

Pozdravljeni. Do 250.000 sem zasledil 4 Mazde - eno 1. generacije ter 3 2. generacije (ena izmed njih je omenjena tudi v tem forumu). Tretje generacije na žalost nisem kje zasledil, sem morda katerega izpustil zaradi nastavljenih filtrov?

Vprašanje glede časovnega okvirja pa ne razumem povsem - je to mišljeno letnik avta od katerega do katerega iščem, ali čas nakupa avtomobila, od kdaj do kdaj ga bom kupoval? :)

 

2. generacija:od leta 2007 do 2012

3. generacija: od 2012 do danes

Vaši filtri so bili v prvi objavi: Mazda 6, od. l.2010, bencin, do 250000km, do 12000€.

 

torej: bela za 5100 in črna za 14150.

 

Več informacij kot navedete - več možnosti za uspeh... V kolikor poveste recimo imam časa 2leti... bo mogoče v tem času kdo prodal, ki ni v oglasu...

 

Kaj pa sedaj vozite?

 

lp

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

20 hours ago, mazda6_2011 said:

 

2. generacija:od leta 2007 do 2012

3. generacija: od 2012 do danes

Vaši filtri so bili v prvi objavi: Mazda 6, od. l.2010, bencin, do 250000km, do 12000€.

 

torej: bela za 5100 in črna za 14150.

 

Več informacij kot navedete - več možnosti za uspeh... V kolikor poveste recimo imam časa 2leti... bo mogoče v tem času kdo prodal, ki ni v oglasu...

 

Kaj pa sedaj vozite?

 

lp

 

Trenutno na avto.netu filtriram od letnika 2008 dalje ter do 10.000€, zato omenjam tudi prvo generacijo. Na voljo so 3 2. Generacije - bela 2011, ki jo prodajate vi, črna 2009 ter siva 2009 (limunzina). 14.150€ je izven iskalnega niza, zato se omenjen oglas ne prikazuje. 
 

Trenutna situacija je premaknila časovni okvir na iskanje v tem trenutku, čeprav razmišljam tudi o nakupu začasnega vozila in kasneje nakupu iskanega. 
 

Trenutno “vozim” tretjo serijo BMW, ki pa je trenutno v okvari. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je brdavs napisal:

Pozdravljen,

 

Bencinska mazda 6 je super izbira. Tiho in mirno delovanje (brez tresenja in hrupa kot pri dizlu). Glede na to, da se jih večina prodaja z nad 250000km (ena celo z 382000) se ponaša tudi z zanesljivim delovanjem.

Je veliko prostornejša kot bmw 3 in ima učinkovit motor (povprečna poraba pod 10L/100km, relacije 8).

 

Glede na opremo xenon, gretje sedežev, tempomat, parkirni senzorji, senzor mrtvega kota etc tudi najcenejši.

 

lp

 

 

 

 

 

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Alex napisal:

"povprečna poraba pod 10/100 km". 😎

Sicer pa od kod mnenje, da dizli tresejo? Saj ni to golf II ki je ropotal kot traktor. Na avtocesti pri avtocestni hitrostih sploh ni neke razlike v hrupu med benzinarko in  dizelco. Edino na mestu je mogoče dizel malo bolj hrupen, ko je mrzel. 

Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.

 

Lp

  • Všeč 3
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.