Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

sem že sigurno kdaj napisal,

 

velika veretnost, da si, ampak ne moreš upat pa da imamo forumaši 100% spomin in smo si ta podatek zapomnili.

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Tomosaki napisal:

Hvala obema! Po prvem tednu lahko samo recem, da uzivam za volanom, tudi od opreme glede na moje relacije ne pogresam nicesar. Mogoce samo vprašanje za koga ki je avto čipiral. Glede na to, da je identicen motor kot ga ima bencinar z revolution opremo in s 165 konji... Ali bi bilo smiselno dvignit konje na 175? 

Samo če jo tiščiš nad 4k rpm, takrat bi imelo smisel čipat

 

Navor v nizkih obratih bo pa isti, tistih cca 200Nm da od sebe in to je to

 

Konji == KOK HITR GRE AVTO

Navor == OBČUTEK PREMIKANJA

  • 4 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Se pravi, najprej da naredimo anketico, da ocenmo te joške... pol jo pa zbrišemo.

33112_1.png

Napisano
pred 25 minutami je Boss napisal:

Se pravi, najprej da naredimo anketico, da ocenmo te joške... pol jo pa zbrišemo.

Vse teme nam bo zapacala.... 🫣

Napisano

Bolj je blo zanimanja za joške. Kar je v bistvu kr prav, ker kot pravijo na jugu: "da je bog htio ped...e stvorio bi Adama i Stevu."

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To je problem. Ker se mora najprej iz malo večje mase EVjev narediti trg rabljenih, da se bo malo vedelo kaj lahko pričakuješ. Že pri ICEjih je nakup rabljenega malo loterija, pri EVjih pa zaenkrat še sploh.
    • No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.
    • Torej ... postal lastnik Mazde 3, letnik 2016. Dva dni nazaj se je med vožnjo začel ekran infotainmenta resetirati. Parkrat se je zadeva postavila nazaj, nato pa je ekran postal črn, brez aktivnosti. Radio deluje, deluje tudi gumb volume in mute, ostalo pa ne deluje. Probal sem hard reset kombinacijo tipk, vednar brez uspeha. Tudi odklop od akumulatorja ne resetira stanja. Na mazda3revolution sem prebral, da je verjetno CMU v Standby Mode, kjer čaka na *pravo* informacijo, da se ponovno zažene. To pa se najlažje naredi s tem, da se odstrani CMU in se ga preprogramira oz. nastavi na zadnje stanje updata firmware-a. Sedaj pa vprašanje - ali je kdo kdaj to že počel in zna pomagati, oziroma ali kdo pozna koga (tudi iz servisa), ki bi znal pri dotičnem problemu pomagati.   V najslabšem primeru ostaja menjava CMU-ja na uradnem servisu, kjer pač imajo svojo ceno. Glede na to, da ljudje uspešno zadevo rešujejo drugače (baje je ta rešitev iz uradnega servisa Mazde), se mi zdi neumno ne poskusiti na ta način, preden me olupijo    
    • ampak vratar Islandije je imel pa življensko tekmo... kot da bi videl nekaj desetink v prihodnost
    • Ampak, men je tud bolj enostavno fliknit baterijo ven in jo polnit pod nadzorom. Tko, da ne vem kje je problem?   Verjetnost, da bi zagorelo je minimalna a istočasno neskončnokrat večja kot pri klasičnem kolesu. 😜   Tko da jaz se držim rekla "better safe then sorry"
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.