Skoči na vsebino

P: Mazda 6 CD175 AWD AT Revolution Top SD

Ustvari kratki URL


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Deeyan je spremenil naslov v P: Mazda 6 CD175 AWD AT Revolution Top SD
pred 1 uro je Tilen5 napisal:

Kaj se obeta novega?

Neki opcij je, velka vrjetnost, da ostanem na znamki, definitivno pa neki bencinskega, ker takle kot kaze bom naredu samo 10kkm na leto, pa diesel ne pride vec v postev 🙂

  • Všeč 10
  • Ljubim 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Deeyan napisal:

Neki opcij je, velka vrjetnost, da ostanem na znamki, definitivno pa neki bencinskega, ker takle kot kaze bom naredu samo 10kkm na leto, pa diesel ne pride vec v postev 🙂

A je v igri tudi x186 motor? 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Alex napisal:

A je v igri tudi x186 motor? 😊

Bolj ne kot ja, je v planu kej mocnejsega 🙂

  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

⬆️ nova cena :)

Zraven dodam se material za glavni servis, ki sem ga imel iz preventive na zalogi.

Popravljeno od Deeyan
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 10. 9. 2024 ob 20:26 je Hixxy napisal:

Kaj spada pod "material za velik servis" in za koliko prodaš?

 

Posebej ne prodam, dodam novemu lastniku. Pod material pa spadajo verige, drsniki in napenjalci. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen. Sam sem se tudi srecal s tem problemom na zalost... Tezavo sem pa resil pri Pelkotu, menjava turbin me je stala 800e.   Letos pa sem ocistil tudi sesalni kolektor pri cca 135.000km, ta poseg me je pri Pelkotu stal 200e in razlika je kar opazna, avto je veliko bolj odziven.    Ja so kar cene... oz kar dosti ljubezni €€€ zahtevajo te mazde ja.         
    • Sem imel malce časa analizirati,kaj je šlo pri starem HTPC sistemu po gobe...na eBayu kupil od trgovca iz Litve enga Pentiuma G3220 za 5,1€,toliko,da stestiram,kaj bi lahko bilo...al je CPU,plata,BIOS čipi,RAMi,Winsi,SSD... In ugotovitev-"škripnil" je Core i7 4790K🧐..."slava mu"-delal je od leta 2014 25/7/365-nonstop.   Naj mu bo lahka zemlja....   He,sedaj ga bom pa lahko brez skrbi "obglavil"😆...sem si zmeraj želel,pa si nisem upal...😬   Bom pustil,kakor je...za teste,rihtanje HDDjev ipd...nekaj veliko vlagati v to se ne izplača,k rabljeni taki procesorji so 50-60€ in več...sedaj pa,ko ne potrebujem več še en močen stroj,bo za tu in tam kak test tudi ta G3220 čist OK.
    • LOL, to bi se dalo "scenkati" 10+ jurjev ...
    • Katerega bi raje vzeli vi? Tale je testni od Makome....   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19937964&display=Mazda CX-60   Tale pa je pripeljan iz Švedske....  https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19218216&display=Mazda CX-60   Prosil bi za vaše mnenje, se bi pa verjetno oba dalo "scenkati" za kakšnega jurja.   Hvala za vaša mnenja in LP
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.