Skoči na vsebino

M6 top rev

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vse kar ti lahko povem je da so v KR (ta konkretno in še eni trije v okolici) pač klasični pre-prodajalci, ki so razvili svoj poslovni model, ki jim kot kaže zelo dobro laufa, ker so se vsi zelo razširili.....osebno nobenega ne poznam, bi ti pa svetoval, da si previden pri morebitnem pregledu in če boš šel gledat (razen če nisi sam kak mehanik), da s seboj vzameš enega strokovnjaka.....in za ceno se pri takih zagotovo moral zdilati....

Napisano

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Zhuk napisal:

Res je...je pač diler.

 

Avto se mi zdi zanimiv, še posebej, če se cena oklesti nekih 10-15%  

Mi pa deluje v plus SLO poreklo in 1. lastnik (će je vse res).

 

Km-jev se čez leto kar nabere, veliko AC....zato dizel  (trenutno M6 2012 2.2 CD163).

 

Mehanika v meni malo, sem bolj UPORABNIK, zato v forumu sprašujem, če je ta avto, serija, motor, nagnjen h kakimi znanimi težavami ipd...

 

Kot je povedal @ignacij, novejši dizelski motorji so nagnjeni k težavam, Mazdini 2.2 Skyactiv niso izjema. Če se že rine v dizla (za razliko so Mazdini bencinski motorji znani po zanesljivosti, neproblematičnosti), je potrebno vozilo obvezno preveriti, fizično in tudi servisno zgodovino. Slednjo se je dalo do nedavnega preveriti preko Mazdine mobilne aplikacije MyMazda, kar je sedaj omogočeno (verzija 8.7.2) le še 1. lastnikom, ... da pa se preko starejše verzije aplikacije, recimo 8.6.0.

 

1. korak bi bil zame zahteva za VIN številko, da se v grobem preveri zgodovina. Pri tej zgodovini je potrebno vedeti, da so vanjo zavedeni le redni letni servisi, ne pa izredni servisi, ki so praviloma bolj problematični. Videl sem že veliko vozil, ko se je olje menjalo na 25.000 km in še več, kar je bistveno predolg interval za tako vozilo (priporoča se 10 - 15.000, v Evropi je po Mazdinih pogojih garancije maksimalen interval 20.000 km, v Avstraliji po Mazdinih pogojih 10.000 km ... seveda niso pomembni samo km, ampak tudi režim vožnje - dolge vožnje po avtocestah so za motor bistveno bolj prijazne kot na primer kratke po hribih).

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ta diesel je še najmanj problematičen med vsemi Skyactive ima AdBlue, kar mu dobr dene, saj se kolektorji ne mašijo. 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem imel originalno gor na prvi šestki, dokler mi niso škode naredile in to precejšnjo, pa še kasko mi je ni hotel pokriti. K sreči mi je avto kmalu za tem razbil en neprilagojen primorc pa tole ni bilo več važno.   Aja kako mi je škodo naredilo. Prva guma je povozila palico, ki jo je tako nesrečn dvignilo, da se je zatajnila točno v plastično gubo zavesice. Res, da je zavesica relativno mehka, ampak je vseeno dovolj dolgo držalo paiico, da je ta enostavno zvila cel del praga pred prednjimi vrati.   Sem bil pri kleparju in je omenil, da letno dobi par takih primerov kot je moj in le na avtih s takim tipom zavesic. Naslednji teden po dogodku so letele dol. Kasneje pa Mazda originalno ni nikoli več dajala zavesic gor pa noben moj avto ni mel speskanih blatnikov ali praga. Očitno so bolje zaščitili te dele.  
    • Letne Kleber ne bi kupil,ker niso tako dobre kot zimske v primerjavi z drugimi (vozne lastnosti & cena). 😉
    • Kaj da ne... zdaj mamo barvne, uni so mel le črno bele.
    • Jaz mam zavesice na 6ki pa čisto nevpadljivo zgledajo ker so res take minimalne,..sploh nevem če je kak + od njih. Kake so na cx-30 pa nevem.
    • Kdaj pa začnete postavljat Skynet? Nič važnega, sam tolk da vem.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.