Skoči na vsebino

Platišča in zimske gume za CX-30 ter homologacija platišč

Ustvari kratki URL


Justus

Anketa  

10 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      6
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

Rad bi si nabavil dodaten komplet 17-colskih platišč z zimskimi gumami za svojo mazdo cx-30. Naredil sem ožji izbor pa me zanima vaše mnenje, katera se k avtu najbolj podajo. Prosim, glasujte v anketi 😉

 

Hvala @Jest za delitev spletnega mesta iz Nemčije, na katerem lahko nabaviš feltne in si jih predogledaš na avtu.

 

Tole je moja mazda cx-30 v izvedbi homura s črnimi pokrovi stranskih ogledal in črnimi 18-colskimi platišči z letnimi gumami:

mazda-cx-30-3.jpg

 

V ožji izbor sem dodal naslednjih 8 platišč (v konfiguratorju na spletnem mestu ni enake barve avte, kot je moja, izbral sem najboljši približek).

 

Platišča A 👇

a-platisca.png

 

Platišča B 👇

b-platisca.png

 

Platišča C 👇

c-platisca.png

 

Platišča Č 👇

č-platišča.png

 

Platišča D 👇

d-platišča.png

 

Platišča E 👇

e-platišča.png

 

Platišča F 👇

f-platišča.png

 

Platišča G 👇

g-platišča.png

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi vzel kot prvo 18", ker 17tke bodo slapše videt na CX-30, na 3ki bi še nekako bile! 

Kar se barve in modela tiče so mi zadnje Gnajbolj Mazdine po izgledu, drugače pa D, ker so svetle in zato večje zgledajo in še sol se manj vidi na njih. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 58 minutami je Bini napisal:

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je NevLado napisal:

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Se ne vozim toliko pa gozdnih cestah, zime so bolj mile zadnja leta, avto pa tudi kar redno perem, tako da me to ne moti toliko ... 😊

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 minutami je Justus napisal:

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 37 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 33 minutami je etcho napisal:

Če vzameš moje, bodo najbolj pasale gor. 😂

Ja, ampak v mojem homologacijskem kartončku je ET 45, na tvojih je pa 50, če prav vidim. A to ustreza? Bi pa gotovo moral iti te vpisati na kartonček in imeti vse papirje za to, če bi ustrezale ...

 

pnevmatike.png

 

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 43 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je etcho napisal:

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

 

Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa" :)

 

A se splača reskirat, za 35 eur?

 

pred 10 minutami je Justus napisal:

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

 

Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).

 

Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral

Popravljeno od NevLado
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Justus napisal:

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

 

Zaj bi blo pa fajn, če najdemo še koga, ki tega ni vpisoval, je imeš škodni primer in kaj se je zgodilo. Ker potemtakem, bi moral v kartonček vpisat tut menjavo gume za neoriginalno (torej vse ostale s katero avto ni bil prodan).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 41 minutami je NevLado napisal:

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

Resno?

 

Potem homologiraš tudi Mann klima filter in drugo olje, če ga daš noter?

 

V homologaciji so specifikacije.

Ni mi jasno zakaj bi homologiral isti ET, J, CB, ".

A niso takšne felne originalnim delom enakovredni del?

Če ima minimalno odstopanje potem ja.

 

Kupil sem za i20n felne z gumami v Nemčiji. Na uradnem servisi. Ker je tudi ET tovarniški, ki ga drugače ni za dobit. Sem dobil komplet gum z računom. Ni bilo TUV certifikata.

 

Take zgodbice mi je že tudi uradni serviser v Slovenski Bistrici prodajal.

pred 3 urami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

Letos pridejo nov model ven.

 

Tega sem kar zdelal. Sem to zimo kose lamel pustil na cesti. Pri 5-5.5mm profila.

20240307_145840.jpg

20240307_145857.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.