Skoči na vsebino

Anketa  

11 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      7
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rad bi si nabavil dodaten komplet 17-colskih platišč z zimskimi gumami za svojo mazdo cx-30. Naredil sem ožji izbor pa me zanima vaše mnenje, katera se k avtu najbolj podajo. Prosim, glasujte v anketi 😉

 

Hvala @Jest za delitev spletnega mesta iz Nemčije, na katerem lahko nabaviš feltne in si jih predogledaš na avtu.

 

Tole je moja mazda cx-30 v izvedbi homura s črnimi pokrovi stranskih ogledal in črnimi 18-colskimi platišči z letnimi gumami:

mazda-cx-30-3.jpg

 

V ožji izbor sem dodal naslednjih 8 platišč (v konfiguratorju na spletnem mestu ni enake barve avte, kot je moja, izbral sem najboljši približek).

 

Platišča A 👇

a-platisca.png

 

Platišča B 👇

b-platisca.png

 

Platišča C 👇

c-platisca.png

 

Platišča Č 👇

č-platišča.png

 

Platišča D 👇

d-platišča.png

 

Platišča E 👇

e-platišča.png

 

Platišča F 👇

f-platišča.png

 

Platišča G 👇

g-platišča.png

1568864.png

Napisano

Lepo si se potrudil.

Glasoval sem za B, Č, D...ne vem pa kako pridejo temna lakirana platišča pozimi, tko da bo verjetno D najboljša izbira 🙂

Podpis.png

 

Napisano

Jaz bi vzel kot prvo 18", ker 17tke bodo slapše videt na CX-30, na 3ki bi še nekako bile! 

Kar se barve in modela tiče so mi zadnje Gnajbolj Mazdine po izgledu, drugače pa D, ker so svetle in zato večje zgledajo in še sol se manj vidi na njih. 😉

Napisano

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

1568864.png

Napisano
pred 4 minutami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

 

Glede na to, da osnovne modele cx-30 prodajajo s 16-colskimi gumami, se mi 17-colske ne zdijo preveč majhne ... 🤷‍♂️

 

 

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

Napisano

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Napisano
pred 58 minutami je Bini napisal:

Po homologaciji grejo gor? 

Pri lider pnevmatic dobiš marsikaj od 18 za tak denar.😉

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

1568864.png

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

Jaz ne bi vzel nič od tega, ker so preveč odprte, in se bo lepo v vsakem kotku te felgice zabetoniral košček peska :) Potem pa sabo voziš 2 kili na vsaki.

 

Meni tega ni do sedaj povedal nihče, dokler nisem pogruntal sam, tako da bodo od sedaj naprej moje felge za pozimi striktno z zaobljenimi linijami. Je pa res, da je odvisno koliko km narediš brez da pereš avto, če delaš malo km te lahko za to glatko briga :D 

Se ne vozim toliko pa gozdnih cestah, zime so bolj mile zadnja leta, avto pa tudi kar redno perem, tako da me to ne moti toliko ... 😊

1568864.png

Napisano
pred 8 minutami je Justus napisal:

17-colske lahko daš gor, ampak jih je treba homologirati, sem se že pozanimal. Na homologacijskem kartončku imam vpisane samo 18-colske z dimenzijami 215/55 R18 95H. Sem pri nakupu avta vprašal, zakaj so na kartončku samo 18-colske, če pa kot dodatno opremo prodajajo tudi 17-colske, pa mi je uvoznik pojasnil, da Mazda zaradi izpustov CO2 in nižjih stroškov (višji kot so izmerjeni izpusti, več mora proizvajalec plačati nekih okoljskih dajatev) pač tovarniško homologira le 18-colska platišča in gume na tem modelu.

 

Sem še malo pobrskal za gumami na LiderPnevmatik in našel nekaj primernih (večina je 99V, nekaj je 95H), tako da bi se morda res lahko odločil kar za 18-colska platišča, kot praviš, pa še homologirati mi jih ni treba 😁

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

Napisano

D sem izbral, čeprav mi niti ta niso nek estetski presežek, no stvar okusa :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 37 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

Napisano
pred 33 minutami je etcho napisal:

Če vzameš moje, bodo najbolj pasale gor. 😂

Ja, ampak v mojem homologacijskem kartončku je ET 45, na tvojih je pa 50, če prav vidim. A to ustreza? Bi pa gotovo moral iti te vpisati na kartonček in imeti vse papirje za to, če bi ustrezale ...

 

pnevmatike.png

 

1568864.png

Napisano (urejeno)

Ne ustreza.

Zato jih prodajam, sicer bi jih imel za zimske tudi jaz.

Popravljeno od etcho
Napisano
pred 43 minutami je NevLado napisal:

No to pa ni čisto res, dimenzija vpisana v homologacijskem kartončku velja ob meritvi na original platiščih, čim vzameš druga platišča in identično dimenzijo gum, moraš jit na homolomo, zaradi platišč

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

1568864.png

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je etcho napisal:

 

Torej, po tvojem, je homologirana dimenzija + design?

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

 

Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa" :)

 

A se splača reskirat, za 35 eur?

 

pred 10 minutami je Justus napisal:

To pa prvič slišim 😶 Jaz razumem, da če imaš v kartončku vpisane določene mere, lahko nabaviš katera koli platišča in gume, ki ustrezajo tem meram, pa zato ni treba iti na homologacijo ...

 

Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).

 

Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral

Popravljeno od NevLado
Napisano

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

1568864.png

Napisano
pred 10 minutami je Justus napisal:

Nisem hotel pametovati, le sklepal sem, da če je dimenzija vpisana, je tako v redu. Nikjer v kartončku namreč ni zapisano, da to velja le za platišča od proizvajalca avtomobila ...

 

In kaj ti potem vpišejo v kartonček, če daš na avto platišča povsem enakih mer, a od drugega proizvajalca?

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 2
Napisano

Sem pristaš originalnih platišč. Sploh pa na takem modernem in novem avtu. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 5 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

1568864.png

Napisano
Pravkar je Justus napisal:

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

Jaz imam podobne.... 

Napisano
pred 10 minutami je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

 

Zaj bi blo pa fajn, če najdemo še koga, ki tega ni vpisoval, je imeš škodni primer in kaj se je zgodilo. Ker potemtakem, bi moral v kartonček vpisat tut menjavo gume za neoriginalno (torej vse ostale s katero avto ni bil prodan).

Napisano
pred 41 minutami je NevLado napisal:

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

Resno?

 

Potem homologiraš tudi Mann klima filter in drugo olje, če ga daš noter?

 

V homologaciji so specifikacije.

Ni mi jasno zakaj bi homologiral isti ET, J, CB, ".

A niso takšne felne originalnim delom enakovredni del?

Če ima minimalno odstopanje potem ja.

 

Kupil sem za i20n felne z gumami v Nemčiji. Na uradnem servisi. Ker je tudi ET tovarniški, ki ga drugače ni za dobit. Sem dobil komplet gum z računom. Ni bilo TUV certifikata.

 

Take zgodbice mi je že tudi uradni serviser v Slovenski Bistrici prodajal.

pred 3 urami je Justus napisal:

Hvala za nasvete! 17-colske bi vzel bolj zaradi zimskih gum, ker je pri 17-colskih večji izbor gum pa precej cenejše so od 18-colskih ... ogledane imam te Bridgestonove gume.

Letos pridejo nov model ven.

 

Tega sem kar zdelal. Sem to zimo kose lamel pustil na cesti. Pri 5-5.5mm profila.

20240307_145840.jpg

20240307_145857.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
    • najprej so bili karavani, potem so bili enoprostorci, sedaj so suvi, prej ali slej se bo cikelj obrnil in karavana bo šla dalje !!!
    • To je bila pa dolga vojna 😜
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.