Skoči na vsebino

Platišča in zimske gume za CX-30 ter homologacija platišč

Ustvari kratki URL


Justus

Anketa  

10 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      6
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

pred 17 minutami je Justus napisal:

Hvala, tega nisem vedel ... Potem bom pa verjetno kakšne rabljene mazdine nabavil ...

Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit

 

Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 zim.

To zimo mi je sprednje scefralo.

 

Vsako leto očistim šoder ven in hranim pravilno na stojalu.

 

Gume so 235/40R18.

Mogoče je malo moja agresija kriva. Ampak morale bi to prenest.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 13 minutami je NevLado napisal:

Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit

 

Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji :D 

Kaj pa ti piše na homologaciji?

Zapis me zanima, da bi lažje doumel.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 minutami je godlike napisal:

Kaj pa ti piše na homologaciji?

Zapis me zanima, da bi lažje doumel.

 

 

Kaj bi mi rad dokazal? Da se motim? :D Jaz ti povem iz prve roke povem čez kakšno proceduro sem šel z neoriginalnimi felgami.

 

  

Pred eno uro je NevLado napisal:

HOMOLOGACIJA S STRANI PROIZVAJALCA VELJA ZA NJEGOVE FELGE

 

Lahko kupiš identične aftermarket, z istim odmikom in vse, pa to ni uradno homologirano

 

Ko te bo ustavil policaj ali boš na tehničnem, ne bo nobene pizdarije

 

Ko boš imel totalko in boš dal zahtevek za povračilo 20 tisoč eur, se bo zavarovalnica vpičla v to in rekla "nope, ne dobiš niti centa" :)

 

A se splača reskirat, za 35 eur?

 

 

Seveda da prvič slišiš, ker živiš v Sloveniji, kjer ljudje pametujejo brez razloga po internetu, brez da bi kadarkoli šli čez ta postopek ali pa urejali te zadeve. Ko pa boš v roke prijel telefon in poklical na ustanovo, ki se ukvarja s homologacijo, boš pa dobil prave informacije (ČE MENI NE VERJAMEŠ).

 

Edit: lahko mi še poveš iz kje to tvoje razumevanje, kje si to prebral

 

Kot sem že povedal v prejšnjem komentarju, pa imaš za vse drugo na razpolago telefon in pokliči na oddelek za skladnosti na AMZS/Avto Krka,...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kupiš enako dimenzijo, širino in ET, daš gor na avto  in je mir. Kaj komplicirate. Še nisem slišal od koga, da bi mu bilo kdo kdaj težil ali pa, da bi imel probleme z zavarovalnico pri izplačilu škode. 

Sam sem naredil homologacijo edino za 6-ko ko sem šel na 245/40 r 19. 

Ker je feltna širša z manjšim ET- jem. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 34 minutami je NevLado napisal:

Lej še vedno je cenej kupt neoriginal, ker sm mel prvo montažo sem vnaprej opozoril vulkanizerja in je stvari zrihtou, pa pol 35 eur na avto krka za vpis, maš pa pač 3 poti ki jih morš nardit

 

Zdej naslednji korak je pa da ko vsakič to napišem se usuje 10 ljudi, ki mi daje protiargumente, kot da sej za tisti krivec, ki je napisal zakon o homologaciji :D 

 

Ne se sekirat, ne usujemo se nate, ampak pač na stanje kakršno je in razlago zakonov, kjer je na vseh področjih isto sranje: terorija != praksa. Zato mene dejansko zanima, če imamo koga, ki bi imel škdoni primer pa bi mu izbijali škodo zaradi neustreznih platišč, ki so skladni z merami iz homologacije.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 6 minutami je NevLado napisal:

Kaj bi mi rad dokazal? Da se motim? :D Jaz ti povem iz prve roke povem čez kakšno proceduro sem šel z neoriginalnimi felgami.

Vedno sem pripravljen na možnost svoje zmote. Če to podkrepiš s dokazom, bom šel oba avta homologirat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je 50keda napisal:

 

Ne se sekirat, ne usujemo se nate, ampak pač na stanje kakršno je in razlago zakonov, kjer je na vseh področjih isto sranje: terorija != praksa. Zato mene dejansko zanima, če imamo koga, ki bi imel škdoni primer pa bi mu izbijali škodo zaradi neustreznih platišč, ki so skladni z merami iz homologacije.

Sem delal na zavarovalnici Triglav v devetdesetih, pa še nisem slišal za tak primer, ko je nekdo montiral enako dimenzijo platišč in gum, da bi kaj komplicirani. A je kdo sploh? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je godlike napisal:

Vedno sem pripravljen na možnost svoje zmote. Če to podkrepiš s dokazom, bom šel oba avta homologirat.

 

 

Človek kupuje neoriginal felge. Lepo je, da mu pomagamo in na vprašanje o homologaciji vsak poda svoj primer izkušenj. Jaz sem šel čez to decembra 2021 in mu iz prve roke povem, kako je zadeva funkcionirala, kljub temu, da so mi ljudje pisali, da naj se ne sekiram in nerabim sploh komplicirat. In ja, 90% ljudi ima felge nehomologirane.

 

Sedaj bi ti rad od mene, da ti še dokazujem, zakaj sem jih moral homologirat, ker mi ne verjameš. Ok :lol:

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je NevLado napisal:

 

 

Človek kupuje neoriginal felge. Lepo je, da mu pomagamo in na vprašanje o homologaciji vsak poda svoj primer izkušenj. Jaz sem šel čez to decembra 2021 in mu iz prve roke povem, kako je zadeva funkcionirala, kljub temu, da so mi ljudje pisali, da naj se ne sekiram in nerabim sploh komplicirat. In ja, 90% ljudi ima felge nehomologirane.

 

Sedaj bi ti rad od mene, da ti še dokazujem, zakaj sem jih moral homologirat, ker mi ne verjameš. Ok :lol:

 

 

Ni mi jasno kaj piše v homologaciji.

 

Glej mojo od Forda:

20240822_151739.jpg

 

Imaš celo 16" homologirane, ki ne pašejo.

 

Zdaj pa mi prosim pojasni, kaj mi bojo dopisali, če imam zimske 235/40 R18 8.0J x 18 ET55.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Janez007 napisal:

image.png

Če boš v ta pomočnik  vpisal "ali je sodstvo v Sloveniji neodvisno in enako pravično  odloča za vse"ti bo odgovorilo z da. Kako je pa v praksi pa vemo. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

Zakon o motornih vozilih (ZMV-1)

Tretji oddelek: Spremembe na vozilih
52. člen
(evidentirane spremembe)
(1) Lastnik vozila zagotovi, da se spremembe na vozilu, ki so nastale po homologaciji ali posamični odobritvi vozila in ki ne spadajo med predelave vozil iz 18. člena tega zakona, v 15 dneh evidentirajo pri tehnični službi, pooblaščeni za posamične odobritve predelanih vozil.
(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka spada vgradnja sestavnih delov, ki se razlikujejo od nadomestnih delov in so odobreni za vgradnjo v določen tip (varianto ali izvedenko) vozila:
1.      izpušni sistemi,
2.      mehanske naprave za spenjanje vozil razredov A50 in B50 (vlečne krogle premera 50 mm in vlečne glave zanje),
3.      spojlerji ali
4.      platišča in pnevmatike, ki jih je potrdil proizvajalec vozila.
(3) Vgradnje iz prejšnjega odstavka se ne štejejo za predelave, če jih izvedejo proizvajalci teh delov ali pravne osebe ali samostojni podjetniki posamezniki, ki so registrirani za vzdrževanje in popravila vozil. Izvajalec vgradnje mora o opravljeni vgradnji izdati potrdilo.
(4) Z globo 150 eurov se kaznuje za prekršek posameznik, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.
(5) Z globo 1.000 eurov se kaznuje za prekršek pravna oseba, samostojni podjetnik posameznik ali posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena, njihova odgovorna oseba pa z globo 150 eurov. Z globo 500 eurov se kaznuje za prekršek tudi odgovorna oseba državnega organa ali organa samoupravne lokalne skupnosti, ki ravna v nasprotju s prvim odstavkom tega člena.
Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Justus napisal:

@godlike uf, ne bi rekel za takšno gumo ... Koliko sezon si jih pa vozil?

 

Za 18-colska platišča sem našel ene Pirellijeve, Yokohamine in Kleberjeve ...

Jaz imam na enakih svetlih feltnah te Kleber gume. Ko sem kupil CX-30 sem omenil, da imam od M3 viška en komplet in če pašejo na ta avto? Odgovor je bil DA le, da moram še montirat senzorske ventilčke, če hočem da mi nebo piskalo v avtu! Te so mi potem dali celo gratis..... 😉

Je pa res, da so različne v ET 45/50, kot je bilo že omenjeno vse drugo je 100%bp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vprašanje, za 6-ko so original 17":

pnevmatike: 225/55 R17

platišča 7,5Jx17, zamik 50 mm

 

Sam imam na 6-ki Mazdina 17" platišča za CX-5 , 7Jx17, zamik 50 mm - torej pol cole ožja. 

 

Na netu najdem, da je priporočljiva širina platišča za gume 225/55 R17 od 6" do 8" - torej so od CX-5 točno na sredini tega intervala, bolj kot originalna za 6-ko. Ne mislim delat homologacije.

 

image.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je Bini napisal:

Je pa res, da so različne v ET 45/50, kot je bilo že omenjeno vse drugo je 100%bp.

To je iz mojega vidika za homologacijo, ker ni isti ET.

pred 27 minutami je Janez007 napisal:

4.      platišča in pnevmatike, ki jih je potrdil proizvajalec vozila.

Ne piše proizvajalca.

Tu so mišljene dimenzije.

Recimo @Bini nima tovarniških dimenzij. Če bi imel isti ET bi jih imel.

 

Če se sklicujete na proizvajalca, potem lahko vozite samo Bridgestonke z A. Z vsem drugim se v prekršku po tem členu 😉

 

Od @NevLado bi tudi rad videl homologacijo ali točen model platišča, da lahko preverim vse dimenzije.

Ker marsikdo reče, da ima ustrezne, pa se ugotovi, daima distančnike, ekcentrične vijake, adapterje za CB (premer luknje), J gre mimo za 0.5, ne pašejo tovarniški vijaki...

Večina nachbau platišč ima večji CB, da paše na več modelov in potem takoj pade identičnost originalni.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@NevLado se načeloma strinjam s tem, da jih je treba homologirat.

Ampak se mi zdi, da je to še najbolj ''siva'' cona pri homologaciji. Jaz Rayse ne morem homologirat (so sicer na pravih dimenzijah gum), ker ni papirjev za njih, niti se ni nihče vtaknil v to. Edino letos mi je prvič na tehničnem rekel da bodo policaji težili.

 

Mi je pa zanimivo, da nimam 17' dimenzije vpisane, ampak je napisana samo pod ''možna kombinacija drugih platišč in pnevmatik: 205/45/17''. Sam tam pa ne piše noben ET zraven

 

20240822_161028.jpg

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  

pred 53 minutami je godlike napisal:

 

Ni mi jasno kaj piše v homologaciji.

 

Glej mojo od Forda:

20240822_151739.jpg

 

Imaš celo 16" homologirane, ki ne pašejo.

 

Zdaj pa mi prosim pojasni, kaj mi bojo dopisali, če imam zimske 235/40 R18 8.0J x 18 ET55.

 

To kar so meni, glej sliko :D 

 

pred 2 urama je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

 

NA PLATIŠČIH PROIZVAJALCA ALUTEC GMBH

 

Niso platišča Mazda, ampak platišča Alutec Gmbh

 

Se mi ne da več ukvarjat s to temo, sem že vnaprej napovedal 10 komentarjev kako ni tako kot je in evo nas kje smo :lol:

 

Ajm out

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 minutami je NevLado napisal:

To kar so meni, glej sliko :D 

Kje pa je slika?

 

Spregledal. Sem iskal kartončke ne pa spletno.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo:

 

image.jpeg

pred 2 urama je NevLado napisal:

 

Lej jst ti iz prve roke povem, ker mi je folk solil pamet vsepovsod kako nič ne rabiš bla bla bla. Ni res. Zakoni so žal jasni.

 

1. Naročiš felge, ki imajo zdravn certifikat, da pašejo na tvoj avto

2. Greš do vulkanizerja, kjer ti namontira gume na felge in felge z gumami na avto, vulkanizer izpolni TEHNIČNO POTRDILO O VGRADNJI

3. Greš na AMZS/Avto krka/karkoli in neseš ta papir, oni poslikajo felge, preveri se serijska, preveri se tehnično potrdilo

4. Čez 1 teden dobiš nazaj popravljeno homologacijo

 

V eupravi pa izgleda to tako:

 

null

image.png

Glede na to, da sem ga razkuril.

A so na njegov avtu privzeto 7.5Jx17" 225/55R17

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No zdej pa vprašaj še na AVP :)

 

EDIT: uf ne, zgleda da je Ministrstvo za infrastrukturo, sektor za vozila končno preselila pod svoj rajon.

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 minutami je godlike napisal:

Evo:

 

image.jpeg

Glede na to, da sem ga razkuril.

A so na njegov avtu privzeto 7.5Jx17" 225/55R17

 

No, zdej se pa pejt v tej Sloveniji :lol:

 

V mojem dotičnem primeru sem potem vzel felge, ki imajo širši ET, ker je isti klinac, če so mi rekli da moram homologirat drugega proizvajalca!!!

 

Imam pa v kartončku napisano samo dimenzijo, brez odmika, ker imajo original felge že vnaprej določen ET.

 

Še slika kartončka:

 

null

image.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je godlike napisal:

Zakaj?

Meni so potrdili, koga pa žuli naj vpraša.

 

Zato ker ti kontrolni organ potrdi, zakonodajalec ti pa poda čisto tretjo izjavo. Pol se pa samo še Policija vmeša, pa še kakšna Tina Gaber:D

Enkrat sem jih vprašal, če je dovolj EC izjava, glede na to da smo v EU, pa so rekli, da velja samo TUV.

 

Ta tema bi se lahko razdelila in dodala te komentarje pod Homologacije ali kaj takega...

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.