Skoči na vsebino

Platišča in zimske gume za CX-30 ter homologacija platišč

Ustvari kratki URL


Justus

Anketa  

10 uporabnikov je glasovalo

  1. 1. Katera od platišč se najbolj podajo k avtu? (možno je izbrati več odgovorov)

    • Platišča A
      0
    • Platišča B
      1
    • Platišča C
      0
    • Platišča Č
      3
    • Platišča D
      6
    • Platišča E
      0
    • Platišča F
      0
    • Platišča G
      4


Priporočeno sporočilo

pred 18 minutami je Justus napisal:

 

 

Sem med oznake oziroma tage te teme dodal še "homologacija platišč", če bo kdo iskal po forumu, da prej najde ... @Jest mogoče lahko spremeniš naslov te teme, ker jaz ne morem, npr. v "Platišča in zimske gume za CX-30 ter homologacija platišč"?

 

 

 

 

 

Hvala za priporočila. Malo sem pregledal teste in cene pa sem se naposled odločil za Hankookove zimske gume ...  😊

Kje jih boš vzel in koliko so, mogoče še komu prav pride info, ker se počasi bliža zima.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najugodnejšo ponudbo sem našel na LiderPnevmatik.si, GumeNaDom.si in NoveGume.si po 525 € za komplet.

WWW.LIDERPNEVMATIK.SI

Pnevmatike Hankook Winter I*cept EVO3 W330 215/55 R18 99V XL FSL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna...

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 minutami je Justus napisal:

Najugodnejšo ponudbo sem našel na LiderPnevmatik.si, GumeNaDom.si in NoveGume.si po 525 € za komplet.

WWW.LIDERPNEVMATIK.SI

Pnevmatike Hankook Winter I*cept EVO3 W330 215/55 R18 99V XL FSL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna...

 

Za drugje ne vem kako je, vendar pri Liderpnevmatik so meni na račun nizke cene poslali leto in pol stare letne gume Nexen. Ker so letne in delam veliko km, se ne sekiram preveč, itak bodo le za dve leti. Zimske pa bom raje kje drugje vzel, kjer bom vedel za DOT, pa tudi če bodo par evrov več.

Popravljeno od tomzel
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Jest je spremenil naslov v Platišča in zimske gume za CX-30 ter homologacija platišč
pred 1 uro je tomzel napisal:

Za drugje ne vem kako je, vendar pri Liderpnevmatik so meni na račun nizke cene poslali leto in pol stare letne gume Nexen. Ker so letne in delam veliko km, se ne sekiram preveč, itak bodo le za dve leti. Zimske pa bom raje kje drugje vzel, kjer bom vedel za DOT, pa tudi če bodo par evrov več.

Nemec mi je rekel, da se zakonsko tretirajo kot nove pri njih tekoče in preteklo leto.

 

Na srečo so bile zimske mišelinke par tednov stare.

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 urami je Janez007 napisal:

 

 

 

In jaz naj zaupam glede zimskih gum primorcem? 🙃  🤣 

Ne vem za gelipterja, a sam veliko vozim v snegu ali brozgi. Predvsem mi je pomembno, da je zimska guma dobra na mokri cesti, s kakršnimi se večinoma srečujemo v zadnjih zimah. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
pred 2 minutama je Justus napisal:

Oj  @Bini ti boš gotovo vedel ... A je treba te senzorje za tlak upariti z avtom ali karkoli narediti, da ti na računalniku pravilno prikazuje tlak v gumah?

Te senzorji za tlak se sami avtomacko povežejo po 300m vožnje 😉😁😁seveda so lahko kopja za Mazdo cx30 😉😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Gelipter napisal:

Te senzorji za tlak se sami avtomacko povežejo po 300m vožnje 😉😁😁seveda so lahko kopja za Mazdo cx30 😉😁

Točno tako je a jaz imam original od Mazde.... 👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.   Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
    • Evo v dveh tednih narejenih skoraj 1000km z "novim"avtom; Tipo SW, bencinar brez turbine, 1.4, 95konjev,letnik 2020.   Mogoče ni ravno neposredni konkurent Xsare Picasso katero je nasledil, ampak ker je kupljen z enakimi potrebami (čimveč preprostega avta za čimmanj denarja), bom tekom "testa" namenoma vlekel vzporednice z XP.    Najprej minusi;   Avto je len. 95konjev brez turbine v avtu težkemu 1355kg... V mestu zelo živahen, na AC pa traja da prideš do 130kmh. Prehitevanja na regionalkah;pozabi. Višnjegorski klanec; če ga napades z 140kmh,je na vrhu dobrih 110kmh. Ampak ok, računaš s tem in si vzameš čas. Xsara je bila bolj poskočna.   Prestave so smešno kratke. Četrta prestava ima pri 50kmh 2000obratov , indikator prestavljanja pa sitnari da dam prestavo višje (verjetno je isti indikator za dizla)... Avto ima sicer 6prestav. S tem da na indikatorju ne vidiš v kateri prestavi si. Prva in druga sta pa praktično samo za premik iz mesta. Ok,se navadiš. Xsara je bila bolj intuitivna za vožnjo.   Oprema; ok, to bo nehvaležno ker gre za osnovno opremo in je logično da je avto oskubljen,ampak.... Ogledala niso ogrevana (ampak kapljice lepo polzijo z njih), so pa električno pomična, itak šipe zadaj so na roko, tempomata ni (mi manjka-v Xsari je bil), volan je plastičen in po 90t km lepo zgonjen, tipk za radio ni na volanu, voznikova šipa ima pomik z enim pritiskom v obe smeri, sopotnikova zgolj navzdol, predal pred sopotnikom ni osvetljen ter nima nikakršnih malih predalčkov ter na hrbtišču sedežev ni žepov , 12v vtičnica je v celem avtu zgolj ena, AUX vhoda ni (pogrešam),je pa USB, blutut -(kaj je že to ?), parkirni senzorji so zadaj ampak so zgolj trije in temu primerno zahtevajo previdnost. Luči precej slabo svetijo (z izjemo meglenk ki svetijo v ovinek in zelo pomagajo). Zadnjo meglenko lahko prizigaš neodvisno od prednjih (top), noro pogrešam ledveno nastavljanje sedeža. Vzglavniki so 4je (!!!). V voznikovem senčniku ni ogledala, v sopotnikovem je neosvetljen. Xsara je bila pač pred časom.   Plusi: Avto je prostoren. Zelo. Malo ga zmanjka v sirino zadaj ampak prostora za noge zadaj je v izobilju. Daljši je od golfa7 karavan (zanimivo).   Ergonomija: vrhunska. Vse pri roki, nastavitev volana in sedeža je top. Le ledvenega dela se ne da nastaviti. Vzglavniki (vsi 4je 🙄) top. Daleč pred xsaro .   Udobje: super. Avto lepo plava ampak je vseeno precej zabaven za vozit. Edini minus gre na račun trde obloge vrat. Potovalni računalnik je vrhunski; dvosmeren, TRIP A in TRIP B. Ima celo kazalec temperature olja (ne,ni pomota ) in koliko fila akumulator (me ne gane). Opora za desno roko je taka kot mora biti; nastavljiva v vse smeri a vseeno ne v napoto in z velikim predalom. Uporaben predal pred menjalnikom in uporabno odlagališče za 2pločevinki. Vsaka vrata imajo uporaben predal. Meglenke  lepo svetijo v ovinek. Sopotnikov airbag se lahko izklopi brez obiska servisa, avto je tih, le bočni veter ga zna malo opomniti da so gume le 15col. Xsara se lahko skrije.   Opora za levo nogo je super,menjalnik poveden in pri roki (svetlobna leta pred xsaro), volan ravno prav mehak. Ob vklopu "City funkcije"je že premehak.   Največji plus; prtljažnik: dvojno dno, ki se dvigne in ostane v tem položaju. Rolo nastavljiv v dveh dolžinah da lahko ob delno zaprtem roloju dvigneš omenjeno dvojno dno. Ravno dno, pravokotne oblike z dvema predaloma ob strani. Na vsaki strani lučka (a lahko eno lučko raje v predal pred sopotnikom?). V dnu pravo rezervno kolo (simple is the best) in orodje. Milijon let pred Xsaro kar se tega tiče.   ESP se da ugasniti pri katerikoli hitrosti, prav tako kot stop&start sistem. Ob ponovnem vžigu se prižgeta. Tudi pri dnevnih lučeh so zadaj prižgane luči (super).   Čepa na luknji za tankanje ni. Neka dihtunga kot pri starih Meganih (pa verjetno še kje). Se roke ne umažejo na avtu, ampak zgolj na ročki. Vratca ostanejo odklenjena tudi pri zaklenjenem avtu (čudno, ampak pri vseh je tako). Klima je ročna in zelo glasna, šobe ventilacije se lepo usmerjajo in so zmožne posamičnega zapiranja (zakaj je to nekje nemogoče ?).   Mogoče se zdi da sem avto skurcal, ampak meni je všeč. Verjetno se ob vsem tem bolj vidi kako razvajeni smo postali. Večina minusov bi izpuhtela ob izbiri boljše opreme ali močnejšega motorja, ampak mi je všeč, da je še 4leta nazaj Fiat ponujal avto ki je bil v osnovni opremi namenjen manj zahtevnim kupcem in kot tak konkurent Rapidu, Peugeotu 301&co in Dacijam, v boljših opremah pa je konkuriral Meganu &co ter imel recimo povsem drugačno armaturno ploščo. Osnova je pač super; prostoren, tih in z dobro ergonomijo.   Poraba zadnjih 800km po BC 5,8l ter 6,1 preračunano na roke. Z zimskimi gumami ter vkopljeno klimo.    Napake v 90t km: 2žarnici in 1končnik.   Aja.... Če bo kakšen Tipo blendal... Mogoče pomotoma. Ročka je neumna in je skoraj nemogoče dati žmigavec brez da na kratko poblendaš. Z enim premikom ročice pa smerniki utrionejo 5x in ne zgolj 3x 😂
    • Vzemi 15k in adijo👍, in vzame ti 5min časa...tako zbitega ne bos prodal za 6k da bi iz tega zaslužil...in zajebaval se bos z šveroti....dolgo časa nazaj mi je klepar/mehanik razlagal, da avto kjer so sli airbagi ven ni za kupovat...nikoli ni vec isto👍
    • Hčerka je bila s trojko pred dobrim tednom na Interclass… takrat je še bil tam… saj je on urejal papirologijo…Upam, da informacija ne drži… ;( 
    • Avto je očitno vreden še okoli 2.500 € (15.000-2.500=12.500, 10.000+2.500=12.500).    15.000 € po mojem ne bi dobil na trgu niti za stanje pred karambolom. 5.000 pa tam tam za razbitega.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.