Skoči na vsebino

Katere so najpogostejše tegnobe Mazdinih dizelskih motorjev?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅

 

Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?

 

Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo! :) 

Napisano (urejeno)
pred 33 minutami je APoplas napisal:

Pozdravljeni,

se na forum obračam še z drugačnim vprašanjem. Sicer sem nedavno objavil, da iščem bencinsko Mazdo, pa me je situacija malenkost prisilila k razmisleku o tej odločitvi. 😅

 

Me pa zatorej zanima sledeče: katere so najpogostejše napake/tegnobe/nepravilnosti, ki se jih lahko pričakuje pri Mazdinih avtomobilih z dizelskim motorjem? Trenutno imam nagledana dva modela: Mazda 6 2.2 CD (2014) z blizu 250.000 prevoženimi kilometri ter Mazda CX-5 2.2 (2012) z 230.000 prevoženimi kilometri. Sta omenjena dizelska modela nagnjena k kakšnim težavam?

 

Najlepša hvala že vnaprej za vsako informacijo! :) 

Če imata toliko kilometrov, pomeni, da sta "pridrsala" do lepega števila kilometrov. Ne poslušati nekaterih članov foruma, ki niso niti sedeli v dizelcah. Tej ti bodo vsiljevali požrešne, dinozavrske, zastarele 2.5 motorje

Glej, da menja# olje na vsakih 10-12 tisoč kilometrov, pustiš, da se regeneracije  končajo in pri tem ne vgašašmotorja. Ostalo imaš pa v temi "vzdrževanje skayactiv motorjev". 

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano

Dizel ima lahko kopico težav, jaz ga imam in ga ne vzamem več. Pa to je še pred 200k km. Kupi raj bencinca.

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 55 minutami je NevLado napisal:

Napovedujem da bo tole spet ena boljših tem :lol:

 

Simply-Recipes-Perfect-Popcorn-LEAD-41-4

4 paketki ne bodo dovolj :)

Napisano

Jaz sem eden izmed tistih, ki je imel oba… Mazdo 6 z dizelskim D175 motorjem in CX-5 z “dinozavrskim, zastarelim” G194 motorjem… In če bi se danes moral odločati za rabljenega, bi definitivno raje izbral bencinsko različico… Sicer nisem imel nekih hudih problemov z dizlom (razen menjave odmicne gredi, ki je bila garancijsko menjana), jih je pa imel kupec moje sestice… Zacelo se je z DPF problemi, nadaljevalo pa z raznimi senzorji, sobami,… Z bencinsko nisem imel nobenih problemov in tudi sedanja lastnica jih še ni imela, kolikor sem seznanjen… Poraba je bila pa cca. 1 liter višja pri bencinskem motorju…nekaj nanese tudi to, da je bil SUV in AWD…

 

Moras se pa odločiti sam… in kolikor berem, je več takih, ki bi naredili podobno kot jaz… Dizla samo v primeru, da res poznaš pravo zgodovino vzdrževanja… in če delaš res veliko kilometrov…

  • Všeč 7
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla. :)

 

Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja. 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 6
  • Ljubim 2
Napisano (urejeno)

Res je, vsak se sam odloči, kaj bo na koncu kupil. 

Če bi sam kupoval ponovno 6-ko, bi zopet kupil dizelco. Karavana. Škoda le, da je 175 konjska le v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom. Z ročnim jih je bilo prodano le za vzorec. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Hvala za vse podane informacije :) Ostajam torej znotraj zastavljenih okvirjev, bo pa potrebno vklopiti potrpežljivost ali pa nadomestno vozilo dokler se na trgu ne pojavi ta prava. :)

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ne vem več kolikokrat sem že napisal tukaj na forumu. Zelo dobro sem poznal človeka na Mazdinem servisu in pred 5-imi leti imel enako dilemo, in sem ga vprašal, katero Mazdo kupit, s katerim motorjem. Brez dileme je odgovoril "bencinarja". Nisem nehal in ga vprašal, "kaj pa dizel?". Njegov odgovor:"kupi bencinarja". Je pa res, da je sam vozil Mazdo dizla. :)

 

Tukaj smo to že obdelali in prišli do zaključka - če kupuješ Mazdo izven garancije in ne znaš sam pošravfati motorja, potem je bolje kupiti bencinarja. 

 

 

 

Isto je men Majes reku, pa sem takrat delov se po 40k km letno, pa je reku da vseeno bencinarja, bencinar bo su do 400k brez problema, dizl po 150 bojo pa samo se problemi

Napisano

Ah rekla kazala, imel prvo generacijo mazda 6(6 let) dizel prodal pri 280k brez večjih problemov, imel drugo generacijo mazde 6(7 let) dizel prodal pri 340k brez večjih problemov, sedaj sem na 3 generaciji mazde 6 upam da se obnese kot prejšni dve.

Napisano
Pred eno uro je pickov napisal:

Ah rekla kazala, imel prvo generacijo mazda 6(6 let) dizel prodal pri 280k brez večjih problemov, imel drugo generacijo mazde 6(7 let) dizel prodal pri 340k brez večjih problemov, sedaj sem na 3 generaciji mazde 6 upam da se obnese kot prejšni dve.


Stare generacije pred SkyActive dizli so bile veliko manj problematične… Večinoma se brez DPF… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 2 urama je Matick napisal:

 

 

Isto je men Majes reku, pa sem takrat delov se po 40k km letno, pa je reku da vseeno bencinarja, bencinar bo su do 400k brez problema, dizl po 150 bojo pa samo se problemi

Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:

- menjavat olje na 10kkm

- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)

- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:

- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm

- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo

 

Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...

 

Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!

 

Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!

 

Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.

 

In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...

 

Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu :) tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise :D 

 

Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke :) 

 

 

 

  • Všeč 4
  • Ljubim 3
Napisano (urejeno)
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:

- menjavat olje na 10kkm

- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)

- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:

- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm

- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo

 

Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...

 

Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!

 

Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!

 

Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.

 

In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...

 

Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu :) tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise :D 

 

Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke :) 

Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?

 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".

Popravljeno od vzupan3
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano

Sam imam 6-ko CD 150 motor, zadnji motor brez adblue, trenutno imam 111k km prevoženih, imam pa jo od 4k km dalje, torej praktično od novega. Lahko rečem, da moja vožnja predstavlja cca 80% avtoceste, ostalo mestne vožnje in relacije. Z avtom in motorjem nisem imel še težav, ne rečem, da jih ne bo jutri.

Ko sem avto kupil, sem takoj zamenjal olje, potem pa na cca vsakih 15k km.

Kar želim povedati, občutek imam, da motor dela ves čas enako dobro od novega, regeneracije dela med 240 in 280 km. Na 80k km so na servisu menjali podložke, ostalo pa normalno glede na prevožene km. Še en senzor, ne vem točno kateri, ki ga je večina že menjala, imam originalni.

Kolikor pa sem sam razbral iz forumskih debat, največ težav povzročajo vozila, pri katerih ni znana servisna zgodovina oziroma se ne ve, kako se je avto uporabljal od začetka. 

Sam sem letos vozil 6-ko dizla 2015 s 337 k km prevoženih, pa še kar dela.

 

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Lado daj povej, zakaj se je pri moji bivši CD175, kupljeni in redno servisirani v Lj, vse zabilo s sajami že pri 65.000 km, kmalu po 3-tjem rednem servisu?

 

Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC

 

Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše

Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Tudi dizelska 2.2 bo brez problema naredila 400kkm, AMPAK moraš:

- menjavat olje na 10kkm

- počakat da se lepo segreje predno tiščiš + še takrat bit z njo nežen (če pogledaš videje, ki jih je @vzupan3 prilimov, tip v enem od njih razlaga kako se nabije pritisk v motorju ko je motor nad 3k rpm in takrat če ni vse tipi topi začne zabijat oljno črpalko)

- da se črpalka ne zabije moraš zamenjat podložke injektorjev takoj ko je možno + redno čistit saje, torej:

- ustrezno spucat sesalni kolektor in vse pri EGR-ju na vsake 100kkm

- potem imaš pa tu še dpf, ki ga ne smeš prevečkrat prekint med regeneracijo

 

Poleg podložk zamenjaš še tista 2 senzorja, ki so jih menjaval pod garancijo. Potem zamenjaš še injektorje, ki so jih tudi menjaval pod garancijo.... pa po možnosti fašeš še prvo serijo ki ima slabo zalito odmično in treba menjat še odmično. Pa loputica na turbinici in vse s tem povezano poleg...

 

Če se tega držiš, upam dat roko v ogenj, da bo motor šel brez problema veliko km. !!!!!!

 

Kjer pa so težave, so pa pri uvoženih avtomobilih iz tujine, kjer se je avte vozilo na lizing in se jih servisiralo po navodilih proizvajalca, torej na 20kkm ali pa še več... Ko se je posvetila lučka dvomim, da je kdo sploh pod haubo karkoli pogledou ampak samo vozil dalje pod malo večjem gasu, češ da se bo motor spucal. Če pa uvoziš bencinarja, so ga pa težko zajebal, pa če so se še tako malomarno vozili z njim. In tu so potem težave s to generacijo skyactiv-d motorjev!

 

Seveda imaš tudi primere v slo, tako kot moj kolega, ko je kupil novo 6ko, jo servisiral na 20kkm ker je to vse kot mora bit, pooblaščenci niso imeli pojma da bo sranje z motorjem na dolgi rok, potem so se pa začele težave pri 100kkm. Sedaj z vsem znanjem ki ga imamo o teh motorjih, ni šans da boš imel z njim probleme če se držiš zgornjega seznama.

 

In potem ko potegneš črto, a bi raje vzel G194 ali CD175 pomisliš še na to, da je AT bolj obremenjen zaradi večjega navora, sprednji diski (ki so iz papirja) so tudi bolj obremenjeni zaradi večje teže, se še prej zvijejo,...

 

Nevem no, vsak naj se odloči sam, motor ni slab če prevažaš polno familijo in je avto natovorjen do amena, ampak količina stvari, na katere je treba bit pozoren,,, ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasnu :) tudi ob teh 400 eurih ki jih na leto profitiraš z dizlom, boš vrgu za servise :D 

 

Bolj objektivno bi težko zapisal to primerjavo, sploh ker sem tudi sam na začetku pred nakupom gledal CD150, ki mi je na testni vožnji dal precej mešane občutke :) 

 

 

 

 

tldr, dizel ni za tiste k bi avto vozil na predpisane intervale na redni servis, ampak ga se je treba velik vec z njim ukvarjat 😊

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je vzupan3 napisal:

Point od NevLado je, citiram: "ga ni servisa in stresa ki bi mi odhtetal navor tega motorja, da se bom tam tresu, kdaj bom avto ugasn".

 

Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat. 

pred 1 uro je NevLado napisal:

Kratke mestne vožnje ali pretirano tiščanje po AC

 

Če ni optimalno izgorevanje, je povečano število saj, grejo čez EGR nazaj v mašino in se vse skupaj samo še bolj baše in baše

Očitno se da te dizle vozit z gasom

"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉

 

WWW.RTVSLO.SI

Vozniki mazde 6 so postavili nov svetovni rekord v 24-urni najvišji povprečni hitrosti serijskega...

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

 

Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat. 

Očitno se da te dizle vozit z gasom

"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉

 

WWW.RTVSLO.SI

Vozniki mazde 6 so postavili nov svetovni rekord v 24-urni najvišji povprečni hitrosti serijskega...

 

CD150 ima blokado na 200kmh, ni šans da imajo z njim povprečno hitrost 221kmh :D 

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

 

Ni tako hudo,kot nekateri pišejo. Kolega ima sedaj 250Kkm na cx5. 175 KM. Tip nima pojma o motorjih in ne bere tega foruma. Večinoma se vozi z njo 3 km od doma do službe. Avto vozi le na redne servise, ko mu rečejo in avto sela brez problemov. Zamenjali so mu na uradnem servisu tisto, kar servis predvideva in to je to. Verjetno je včasih dobro le vozit in tankat. 

Očitno se da te dizle vozit z gasom

"do daske" 24 ur brez prekinitev. Serijske seveda.😉

 

WWW.RTVSLO.SI

Vozniki mazde 6 so postavili nov svetovni rekord v 24-urni najvišji povprečni hitrosti serijskega...

 

Če dela 8 km na dan, je ta mazda letnik 1899...

Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

CD150 ima blokado na 200kmh, ni šans da imajo z njim povprečno hitrost 221kmh :D 

 

Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.

  • Všeč 2
  • Haha 3

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.

Zdaj še samo manjka nekdo, da bo začel spraševat zakaj rabite take hitrosti. :D

 

Kar se tiče pa teme, ja tudi sam sem imel CD150 letnik 2015, tam je bila draga težava turbina oz. loputa med turbinama. Mel sem to nesrečo, da je zatič utrgalo in ga zmelo v turbini. Takrat še nikdo tega ni preventivno znal oz. hotel popravljati, tak da sem bil prepuščen omenjenemu rezultatu, konačlo se je z novim kompletom turbine z 3k €. Razdalja med regeneracijami tudi ni bla blesteča, pri 111k km sem jo prodal in menjal za novejšo različico bencina 2.5.

  • Všeč 4
  • Žalosten 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.