Skoči na vsebino

Koristni nasveti

Ustvari kratki URL


Justus

Priporočeno sporočilo

Deaktivacija pametnega ključa

 

Ključ, ki ga ne uporabljamo redno, npr. rezervni ključ, lahko deaktiviramo, tako da ne porablja baterije.

 

To naredimo, tako da na ključu v treh sekundah štirikrat pritisnemo gumb z oznako zaklenjene ključavnice (nad gumbom se nato prižge in stalno sveti rdeča lučka), nakar ponovno pritisnemo in držimo isti gumb tako dolgo, da rdeča lučka ugasne. Ključ je deaktiviran, kar vidimo po tem, da ob pritisku na kateri koli gumb ne zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Ključ znova aktiviramo na isti način, kot je opisan zgoraj. Če je ključ aktiviran, se ob pritisku na kateri koli gumb zasveti rdeča lučka nad gumbom z zaklenjeno ključavnico.

 

Nasvet sem našel v videu od Schusterja za CX-30. Domnevam, da je isto pri drugih mazdinih modelih s pametnim ključem.

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 minutami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Leto dni. Pri tem, da uporabljam avtomatsko zaklepanje pri izstopu iz avta.

Popravljeno od 50keda
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Agerg napisal:

Ko smo že ravno pri ključu in bateriji, kako vam pa kaj zdržijo baterije v ključih?

Focus.

Ena šla zdaj. Torej 4.75Y.

Ženina pa 3Y, ker ga ima vedno v torbici.

In Forodov ključ ne oddaja, če par minut miruje, tako da ga ona dosti bolj prazni kot jaz.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa vrjetno ne uporabljaš avtomatskega zaklepanja?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Boss napisal:

Menjal po 4 letih in pol in to na obeh, tudi rezervnem, čeprav ga ne uporabljam.

 

Je pa nekaj, na daljinca ne odpiram in ne zapiram skoraj nikoli. Vedno pridem do kljuke in samo pritisnem gumb v postopku potega kljuke, kar je treba itak naredit, da se vrata odprejo in ni dodatnega dela.

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

  • Všeč 1
  • Haha 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deaktivacija električne ročne zavore

 

Če npr. peljete vozilo v avtopralnico z avtomatsko stezo, je treba motor ugasniti, prestavno ročico prestaviti v prosti tek (N) ter odtegniti ročno zavoro. Pri mazdah z električno ročno zavoro, se ta samodejno vklopi, ko ugasnemo motor. Kako jo torej izklopiti?

 

Preden izklopimo motor, z nogo pritisnemo na nožno zavoro, tipko za vklop/izklop električne ročne zavore pritisnemo navzdol in jo v tem položaju držimo ter nato izklopimo motor s pritiskom na gumb za vklop/izklop motorja. Rumeno-oranžna lučka na tipki za električno ročno zavoro začne hitro utripati. Opisan postopek deluje tudi, če je sistem za zagon vozila vključen, a motor ne teče (v ugasnjenem vozilu dvakrat zaporedoma pritisnemo na gumb za zagon, ne da bi pritisnili na sklopko). Ročna zavora je odtegnjena in ostane odtegnjena do naslednjega vklopa motorja, nastavitev ročne zavore pa se povrne v prejšnje stanje.

 

Podroben prikaz je v videu (na voljo so angleški podnapisi).

1568864.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Bini napisal:

Pa menda ja ne šparaš na bateriji v ključu.... :aaaaa:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Zato ima gubke a veš.... 😁Hec😉

Tudi jaz delam isto le zadnja 5.vrata odprem in zaprem z daljincem, da se avto že zlufta poleti ko pridem do avta in tudi zaprem jih včasih.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Boss napisal:

 

Hmmm, zakaj bi pa uporabljal daljinca, če moram itak prijeti za kljuko pa zraven samo še prst dam na gumb za odklep, ki je itak na kljuki? Tudi zadaj na prtljažniku je tak uporaben gumb, ki zaklene vse in je tolk pameten, da pa pri odklepanju odklene samo prtljažnik.

 

Tudi, ko zapiram vrata držim za kljuko in s palcem samo pritisnem še na gumb.

 

To ni varčevanje z baterijo ampak čisto praktična uporaba. Pred 25 leti ali več nazaj je bilo daljinsko zapiranje celo en tak statusni simbol in marsikdo je na daleč čez cel parkirišče prisotnim razkazoval kako ima daljinsko odklepanje in zaklepanje. Danes ma jo to vsi avti serijsko in izgleda prej butasto k ne, če čez cel parkirišče zaklepaš avto. 🤣

Imam nadomestno garo.

 

Zmes 3x pospravim iz roke ključ v tašno. Odklenem spet dam v tašno.

Mater, ja vžgat, spet rabim ključ. Dobim skoraj živčnega, predn se dan začne.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

  • Všeč 1
  • Haha 2

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Boss napisal:

Pa to je to, kakšen daljinc neki. Ta je skos v žepu in to je to. Nobenega brskanja in iskanja, sploh k maš polne roke je super še po žepih stikat. Tist gumb pa itak najdeš kakšen del telesa, da pritisneš nanj. Ja tud s tičem se da, če je kdo na to pomislil. Kljuka z gumbom je glih v pravi višini.

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Bini napisal:

Zdaj pri novih je senzor namesto gumba, da lako tudi ženske odprejo avto..... :nevem:

 

Kere? A une "transženske" s tičem? Ok, bom nehal, ker tole ratuje weird. sramezljiv

  • Haha 2
  • Zmeden 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • M6 sem kupil 3 leta staro, po tem, ko sem jo najprej iskal po Nemčiji, potem na Avtonetu .. in po dobrih 2 mesecih je prišel na Avtonet oglas od 1. lastnika, G165 vsa oprema ...    Pri rabljenih se ne smeš zaletavat in če je kaj sumljivo, se samo prodajalcu zahvalit in iskat naslednjega. Tudi nekateri 1. lastniki niso nedolžni, kot se delajo - znajo fino lagat. Če pogruntam in ni ključno, požrem. Recimo pri M3 mi je lastnik trdil, da nič še ni bilo po nakupu barvano, pa je bil 1. odbijač. Vprašal sem ga celo, če gre stavit - če ni bilo barvano mu dam 13.500, če pa je bilo, pa 11.500. Pa se je celo strinjal, vendar potem nisem želel, da bi se zadeva zakomplicirala in bi se slučajno premislil ... treba je imet občutek, do kam ... da ne pade vse skupaj v vodo.
    • Pri avtih je težava, da pri rabljenem dobim težko opremo, ki jo želim. Več seveda lahko ima.   Mazda 2 je res lepo sedla takrat, davnega 2014. Pogoj je bil nad 100 konjev, da ni VAG in privat lastnik. Pa sem moral, kar par mescev rabljene spremljat, da se je pojavila.
    • Nimam težave z rabljenimi zadevami. Avta še v življenju nisem kupil novega - zase. Imam dober občutek, ko kupim "skoraj novega" za pol cene. Pa prve praske niso tako boleče.    Recimo M3 2.0 Revolution sem leta 2020 v oglasu ujel staro 2,5 leta za 12.500 €, od 1. lastnika s 40.000 km. S platišči se takrat nisem prav dosti ukvarjal.      Ja, lahko imaš smolo, če ti nekdo proda nekaj z napako. Saj tudi pri novih so lahko velike težave. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.