schurda Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Iščem platišča za M3 letnik 2019. Mere so 6,5 x 16 ET 45. Nekdo prodaja 6,5 x 16 ET 50. Ali bo pasalo? Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
Bini Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Na 18"tke paše za 16"tke pa ne vem. A verjetno bi morale, samo po homologaciji ne ustrezajo.... Citiraj
Z M A J Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje. Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo 3 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
NevLado Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust pred 1 minuto je Z M A J napisal: Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje. Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo Tako, meni je tudi ravno kontra logiki Večji ET, bolj je guma not. 1 Citiraj
Alex Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Pred eno uro je Z M A J napisal: Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje. Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo Res je. Bo izgledalo malo bolj Češko vse skupaj. 1 Citiraj
schurda Napisano 29. avgust Avtor Prijavi Napisano 29. avgust pred 2 urama je Bini napisal: Na 18"tke paše za 16"tke pa ne vem. A verjetno bi morale, samo po homologaciji ne ustrezajo.... Kje v hmologaciji to piše? Iščem, ne najdem. Citiraj Turbinca ma?inca, gremo na vinca!
godlike Napisano 29. avgust Prijavi Napisano 29. avgust Pred eno uro je schurda napisal: Kje v hmologaciji to piše? Iščem, ne najdem. V enih ja, v enih ne. 100% pa piše na original felni ali pa tu: https://www.wheel-size.com/ 5mm ni tak razlike, da bi po blatniku šobalo, je pa homologacija mimo. Problemov načeloma ne bo. Razen če se zgodi kakšna večja nesreča..... 1 Citiraj
50keda Napisano 30. avgust Prijavi Napisano 30. avgust Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter. Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža. 2 Citiraj
godlike Napisano 30. avgust Prijavi Napisano 30. avgust Giulietta s 170 konji je imela 305mm diske. Gor sem imel 18" letne. Zimo pa sem 16" kupoval. Pasale so samo originalne in zele rodke druge. Med čeljustjo in utežjo na felni je blo max 1-2mm lufta na originalni felni. ET30 samo pomeni za kolko mm je offset-ana naležna površina. Kraki ali debelina felne pa se lahko razlikuje od modela do modela. 1 Citiraj
NevLado Napisano 2. september Prijavi Napisano 2. september dne 30. 8. 2024 ob 11:21 je 50keda napisal: Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter. Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža. kaj je pa na certifikatu poleg pisalo? Citiraj
Alex Napisano 2. september Prijavi Napisano 2. september (urejeno) Najnovejše novice. Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi homologaciji. Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. Noter smo bili vsak po dvajset minut. Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪 Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. Ali pa vsaj v sredini feltne original mazdin pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. Popravljeno 2. september od Alex 4 1 Citiraj
Tilen5 Napisano 2. september Prijavi Napisano 2. september Pol dobro da mam tehične poleti 😂 2 Citiraj
Bini Napisano 2. september Prijavi Napisano 2. september pred 3 urami je Alex napisal: Najnovejše novice. Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi homologaciji. Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. Noter smo bili vsak po dvajset minut. Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪 Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. Ali pa vsaj v sredini feltne original mazdin pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. Nov vir zaslužka.... 2 1 Citiraj
Brane Napisano 3. september Prijavi Napisano 3. september Če bodo tako pametovali še naprej bodo kmalu zaprli vrata ker ne bo za burek,zato hodijo Koprčani v Divačo, Sežano Il. bistrico 2 Citiraj
etcho Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica. 2 1 Citiraj
godlike Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september Carji, AMZS pravi kontra. Kdo je zdaj tu nor? 🤔 Citiraj
Janez007 Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september (urejeno) pred 30 minutami je etcho napisal: Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica. Po svoje logično. Lahko da ima "no name" proizvajalec platišča, kjer je x, y in z enak Mazdinim platiščem, a so iz materiala, ki se ob določeni obremenitvi razleti. Kdo to ve v primeru, če platišče ni homologirano oziroma predhodno preizkušeno? Popravljeno 10. september od Janez007 4 Citiraj
godlike Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september (urejeno) pred 29 minutami je Janez007 napisal: Kdo to ve v primeru, če platišče ni homologirano oziroma predhodno preizkušeno? Zakaj pa potem vgrajujete diske, ki niso iz Mazda škatle? Če niso homologirani in vpisani v kartonček. In zakaj je imel moj nadomestni Focus totalni podn kitajske gume kitajskega proizvajalca Duraturn? To je taka podla igra, ki se jo grejo. Na srečo ima Focus rabljena od Mondea. Tudi i20n kupljene na Hyundai-ju. Tak da so oboje Hyundai pokrovčki. Popravljeno 10. september od godlike Citiraj
Janez007 Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september pred 18 minutami je godlike napisal: Zakaj pa potem vgrajujete diske, ki niso iz Mazda škatle? Če niso homologirani in vpisani v kartonček. In zakaj je imel moj nadomestni Focus totalni podn kitajske gume kitajskega proizvajalca Duraturn? To je taka podla igra, ki se jo grejo. Na srečo ima Focus rabljena od Mondea. Tudi i20n kupljene na Hyundai-ju. Tak da so oboje Hyundai pokrovčki. Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov. Pri gumah in platiščih je poenostavitev - ni potrebno homologirati celega vozila, ampak samo gume oziroma platišča. 😃 35. člen (1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede za vozila, ki so že bila homologirana ali posamično odobrena, če je bila na njih naknadno izvedena sprememba (predelana vozila), ki: - zadeva podatke, evidentirane v postopku registracije vozila, - zahteva spremembo kategorije vozila, - vpliva na homologirane sestavne dele vozila oziroma - vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila. (2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka ne spada vgradnja naslednjih sestavnih delov, ki so bili predhodno homologirani oziroma odobreni za tip (varianto oziroma izvedenko) vozila, na katerega se vgrajujejo: - pnevmatike, - platišča, - izpušni sistemi, - vlečne naprave za vozila kategorije M1 in N1, - spojlerji. (3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila. 3 Citiraj
godlike Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september pred 7 minutami je Janez007 napisal: (3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila. A ni ta odstavek v protislovju s tem: pred 1 uro je etcho napisal: Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica. Torej je imel AMZS prav in LPP narobe 🙂 pred 10 minutami je Janez007 napisal: Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov. Kak, disk tovarniškim mer iz Zimmermana ni predelava, felna tovarniških mer pa je? 🤔 Jaz se pogovarjam o eksaktnih merah. J, cola, ET, CB, število lukenj in razmak med vijaki. 1 Citiraj
Janez007 Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september (urejeno) Pismo, res se tako bere ... 3. odstavek ... in imaš po mojem prav. Problem pa je, ker pri mojih Mazdah v kartončku ni navedenih dimenzij platišč ... Avto Krka: Ali lahko na svoje vozilo namestim katere koli pnevmatike? Odgovor je ne. Vsako vozilo ima v homologacijskem kartončku zapisane dimenzije, ki jih lahko lastnik vozila namesti na vozilo. Se pa dogaja, da bi zaradi bolj športnega izgleda ali cenejših pnevmatik želeli na vozilo namestiti pnevmatike dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku. Če se odločite za nakup pnevmatik dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku, potem jih je potrebno obvezno homologirati. Popravljeno 10. september od Janez007 2 Citiraj
godlike Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september Sem razmišljal. Jaz imam res identične. Večina proizvajalcev feln, ki niso za prvovgradnjo, pa dela večji CB, da paše na več avtov. Noter pa potisnejo plastični adapter. In po taki definiciji pa padejo po moje na homologacijo. In verjetno za to default rečejo vsem homologiraj. 1 Citiraj
50keda Napisano 10. september Prijavi Napisano 10. september Torej ... ker imam pri Nissanu vpisane tudi dimenzije platišč: 18x8JJ in 18x8.5JJ po vajinem tolmačenju 3 odstavka ni potrebe po homologaciji, hm ... 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.