Skoči na vsebino

Platišča ET 45 ali ET 50? Ali paše?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Iščem platišča za M3 letnik 2019. Mere so 6,5 x 16 ET 45.

 

Nekdo prodaja 6,5 x 16 ET 50.

Ali bo pasalo?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje.

 

Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje.

 

Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo :)

Tako, meni je tudi ravno kontra logiki :D 

 

Večji ET, bolj je guma not.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Z M A J napisal:

Malenkost bolj noter bo platišče, bolj pogreznjena, torej v smeri amortizerja, ne bo pa neke hude drame pomoje.

 

Dejansko višji ET pomeni, da je platišče bolj skrito, kar mi gre zelo težko v glavo :)

Res je. Bo izgledalo malo bolj Češko vse skupaj. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Na 18"tke paše za 16"tke pa ne vem. A verjetno bi morale, samo po homologaciji ne ustrezajo.... :nevem:

 

Kje v hmologaciji to piše? Iščem, ne najdem.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je schurda napisal:

 

Kje v hmologaciji to piše? Iščem, ne najdem.

V enih ja, v enih ne.

 

100% pa piše na original felni ali pa tu: https://www.wheel-size.com/

 

5mm ni tak razlike, da bi po blatniku šobalo, je pa homologacija mimo. Problemov načeloma ne bo. Razen če se zgodi kakšna večja nesreča.....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.

 

Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Giulietta s 170 konji je imela 305mm diske.

 

Gor sem imel 18" letne. Zimo pa sem 16" kupoval. Pasale so samo originalne in zele rodke druge.

Med čeljustjo in utežjo na felni je blo max 1-2mm lufta na originalni felni.

 

ET30 samo pomeni za kolko mm je offset-ana naležna površina. Kraki ali debelina felne pa se lahko razlikuje od modela do modela.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 30. 8. 2024 ob 11:21 je 50keda napisal:

Predvsem je treba preverit, da ne bo platišče imelo problema z bremz čeljustjo ker bo bolj navznoter.

 

Ravno pred mesecem sem naročeval custom felge in naročil ET30 za nissana po novodilih, no na koncu smo ugotovili, da felge ne gredo gor čeprav so po merah, ki jih navaja nissan in sem ravno danes dobil distančnike, tak da upam da bo naslednji teden montaža.

kaj je pa na certifikatu poleg pisalo? :D 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najnovejše novice. 

Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. 

Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. 

En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi  homologaciji. 

Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. 

Noter smo bili vsak po dvajset minut.

Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪

Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. 

Ali pa vsaj v sredini feltne  original mazdin  pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. 

Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 4
  • Hvala 1

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Najnovejše novice. 

Pravkar sem bil s 6-ko na tehničnem. 

Ne vem, ali je to po novem, anpak so se vpičili danes pri vseh avtih predvsem v feltne in gume. 

En mercedes pred nami ni naredil tehničnega, pa čeprav je imel enake dimenzije gum, ko so bile napisane v njegovi  homologaciji. 

Ni pa imel homologacije za aftermarket platišča. Kregal se z pregledniki, da je takšen avto uvozil iz Nemčije in da nima ničesar. Poslali so ga ven brez opravljenega tehničnega pregleda. 

Noter smo bili vsak po dvajset minut.

Pred mano je bil kolega. Tako, da sem porabil tam skoraj eno uro.🤪

Gledajo pa čisto vse. Vprašali so me tudi za končnike na auspuhih, a so ugotovili, da ker so privijačeni, ne rabijo homologacije. Če bi bili privarjeni ne bi šel skozi. Tako, da izgleda, da je bolje, da imaš v vsakem primeru homologirane aftermarket feltne. 

Ali pa vsaj v sredini feltne  original mazdin  pokrovček. Tako jih mogoče pteslepiš. 

Ko je peljal mojo 6-ko noter, sem mu dal na sedež homologacijski kartonček z vpisanimi mojimi dimenzijami gum in točnim tipom feltn. Rekel je, da super,da sem mu pripravil vse in da je pri roki. 

Nov vir zaslužka.... 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica.

  • Všeč 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je etcho napisal:

Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica.

Po svoje logično. Lahko da ima "no name" proizvajalec platišča, kjer je x, y in z enak Mazdinim platiščem, a so iz materiala, ki se ob določeni obremenitvi razleti. Kdo to ve v primeru, če platišče ni homologirano oziroma predhodno preizkušeno?

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Kdo to ve v primeru, če platišče ni homologirano oziroma predhodno preizkušeno?

Zakaj pa potem vgrajujete diske, ki niso iz Mazda škatle?

Če niso homologirani in vpisani v kartonček.

In zakaj je imel moj nadomestni Focus totalni podn kitajske gume kitajskega proizvajalca Duraturn?

To je taka podla igra, ki se jo grejo.

 

Na srečo ima Focus rabljena od Mondea. Tudi i20n kupljene na Hyundai-ju. Tak da so oboje Hyundai pokrovčki.

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 minutami je godlike napisal:

Zakaj pa potem vgrajujete diske, ki niso iz Mazda škatle?

Če niso homologirani in vpisani v kartonček.

In zakaj je imel moj nadomestni Focus totalni podn kitajske gume kitajskega proizvajalca Duraturn?

To je taka podla igra, ki se jo grejo.

 

Na srečo ima Focus rabljena od Mondea. Tudi i20n kupljene na Hyundai-ju. Tak da so oboje Hyundai pokrovčki.

 

Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov. Pri gumah in platiščih je poenostavitev - ni potrebno homologirati celega vozila, ampak samo gume oziroma platišča. 😃

 

35. člen
(1) Postopek posamične odobritve predelanega vozila se izvede za vozila, ki so že bila homologirana ali posamično odobrena, če je bila na njih naknadno izvedena sprememba (predelana vozila), ki:
-       zadeva podatke, evidentirane v postopku registracije vozila,
-       zahteva spremembo kategorije vozila,
-       vpliva na homologirane sestavne dele vozila oziroma
-       vpliva ali bi lahko vplivala na varnost vozila.
(2) Med spremembe iz prejšnjega odstavka ne spada vgradnja naslednjih sestavnih delov, ki so bili predhodno homologirani oziroma odobreni za tip (varianto oziroma izvedenko) vozila, na katerega se vgrajujejo:
-       pnevmatike,
-       platišča,
-       izpušni sistemi,
-       vlečne naprave za vozila kategorije M1 in N1,
-       spojlerji.
(3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 7 minutami je Janez007 napisal:

(3) Pri pnevmatikah in platiščih se šteje, da ustrezajo pogojem iz prejšnjega odstavka, če so njihove mere in oznake navedene v potrdilu o skladnosti vozila, ki ga je izdal proizvajalec vozila.

A ni ta odstavek v protislovju s tem:

pred 1 uro je etcho napisal:

Sem pofirbcal na LPP homologacije. Če piše v homologaciji x širina, y premer in z ET, pomeni, da mora imeti drugo platišče x, y in z enak + platišče mora biti od istega proizvajalca! Torej za aftermarket platišča obvezna homologacija, čeprav so x, y in z enaki. Če homologacije ni, lahko zavrnejo na tehničnem in v primeru nesreče zavrne zavarovalnica.

Torej je imel AMZS prav in LPP narobe 🙂

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Vozilo je potrebno homologirati v primeru kakršnihkoli predelav, ki vplivajo na varnost, tudi diskov.

Kak, disk tovarniškim mer iz Zimmermana ni predelava, felna tovarniških mer pa je? 🤔

 

Jaz se pogovarjam o eksaktnih merah.

J, cola, ET, CB, število lukenj in razmak med vijaki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pismo, res se tako bere ... 3. odstavek ... in imaš po mojem prav. Problem pa je, ker pri mojih Mazdah v kartončku ni navedenih dimenzij platišč ...

 

Avto Krka:

Ali lahko na svoje vozilo namestim katere koli pnevmatike?

Odgovor je ne. Vsako vozilo ima v homologacijskem kartončku zapisane dimenzije, ki jih lahko lastnik vozila namesti na vozilo. Se pa dogaja, da bi zaradi bolj športnega izgleda ali cenejših pnevmatik želeli na vozilo namestiti pnevmatike dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku. Če se odločite za nakup pnevmatik dimenzij, ki niso zapisane v homologacijskem kartončku, potem jih je potrebno obvezno homologirati.

 

20240822_184623.jpg.749d735793f8afa240b0147eef603c17.jpg

 

 

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem razmišljal.

 

Jaz imam res identične.

Večina proizvajalcev feln, ki niso za prvovgradnjo, pa dela večji CB, da paše na več avtov. Noter pa potisnejo plastični adapter.

 

In po taki definiciji pa padejo po moje na homologacijo.

In verjetno za to default rečejo vsem homologiraj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.