M6 sem kupil 3 leta staro, po tem, ko sem jo najprej iskal po Nemčiji, potem na Avtonetu .. in po dobrih 2 mesecih je prišel na Avtonet oglas od 1. lastnika, G165 vsa oprema ...
Pri rabljenih se ne smeš zaletavat in če je kaj sumljivo, se samo prodajalcu zahvalit in iskat naslednjega. Tudi nekateri 1. lastniki niso nedolžni, kot se delajo - znajo fino lagat. Če pogruntam in ni ključno, požrem. Recimo pri M3 mi je lastnik trdil, da nič še ni bilo po nakupu barvano, pa je bil 1. odbijač. Vprašal sem ga celo, če gre stavit - če ni bilo barvano mu dam 13.500, če pa je bilo, pa 11.500. Pa se je celo strinjal, vendar potem nisem želel, da bi se zadeva zakomplicirala in bi se slučajno premislil ... treba je imet občutek, do kam ... da ne pade vse skupaj v vodo.
Pri avtih je težava, da pri rabljenem dobim težko opremo, ki jo želim. Več seveda lahko ima.
Mazda 2 je res lepo sedla takrat, davnega 2014.
Pogoj je bil nad 100 konjev, da ni VAG in privat lastnik. Pa sem moral, kar par mescev rabljene spremljat, da se je pojavila.
Nimam težave z rabljenimi zadevami. Avta še v življenju nisem kupil novega - zase. Imam dober občutek, ko kupim "skoraj novega" za pol cene. Pa prve praske niso tako boleče.
Recimo M3 2.0 Revolution sem leta 2020 v oglasu ujel staro 2,5 leta za 12.500 €, od 1. lastnika s 40.000 km. S platišči se takrat nisem prav dosti ukvarjal.
Ja, lahko imaš smolo, če ti nekdo proda nekaj z napako. Saj tudi pri novih so lahko velike težave.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.