Skoči na vsebino

Kateri pooblaščen Mazdin servis priporočate

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,
Sem novi lastnik Mazde6 2.2 175 KM. 215.000 km Avto je bil do sedaj servisiran le na pooblaščenih servisih na Štajerskem koncu. Ker se iz Primorske me zanima mnenje lastnikov Mazd na podlagi vaših izkušenj z servisiranjem kateri pooblaščen Mazdin servis priporočate. Za enkrat se nagibam k Avtotehni VIS ali pa Interclass v LJ. Slednji ponuja za rabljena vozila stara nad 9 let 30 % popusta na delo in 15% popusta na rezervne dele. Kako je z tem drugje ne vem. Hvala tudi za vse sugestije.

 

Matej

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na starost vozila in pretečeno garancijsko obdobje, dvomim da je smiselno z njim hoditi na pooblaščen servis. Stroškovno vsekakor ne, kar se pa strokovnosti tiče, sem pa tudi nekoliko v dvomih, saj na večjih servisih lahko kakšni vajenci "trenirajo" na vašem vozilu, medtem ko če najdeš ustreznega "popoldanca" bo zadeva bistveno drugačna. Verjetno je na Primorskem kak dober serviser tudi za mazde in da ni oderuh, k takšnemu bi šel jaz. Če te zanimajo izključno pooblaščeni servisi, bodo pa drugi svetovali, ki imajo izkušnje z njimi.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Gelipter napisal:

Lp..obstaja tudi na obali mojster za Mazde .

Je delal prej na Mazda servis kp. če rabiš imam kontakt lp

Res je.Bil je mehanik na pooblaščenem servisu za Mazde (avto plus) Hvala bogu, da je šel na svoje v najmodernejšo delavnico s tremi dvižnimi mizami. Drugače je pa tudi  dirkač. Vozi Mitsubishi Evo z

560 KM,katerega si šraufa sam. 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dokler so redni servisi, torej filtri in olje, to lahko naredi vsak. Ko pa bo kaj večjega, boš pa iskal izkušenega serviserja ... Pa glede na to, da si čez 200.000 km, si naredi uslugo in skrajšaj servisni interval na 10.000 km pa na olju ne šparat.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 minutama je Mazda6 Top Revolution napisal:

Hvala za informacije. Se zelo priporočam, če mi lahko posredujete njegov kontakt.

Ok..sem ti poslal na ZS kontakt mojstra😉😁😁

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tale preverba olja je en *****. Ubistvu motor računa kokrat ga ti hladnega vžgeš pa kokrat ga voziš dlje časa neprekinjeno. Če imaš več kratkih podvigov mu bodo prej padali %. Jaz sem jih nazadnje imel še 60% po 15 tisoč 
    • Sva kupovala rabljeno, pa je bilo potem treba naredit par kompromisov - vseeno sem zadovoljen, dobil set z vozičkom vred za pol cene novega. Gospa prodala zato, ker bo imela dvojčke, pa jim nič več ne nuca. Je ponudila tudi Passata    Bom pa stolček verjetno kupil nov, pa da bo tist imel 360 nastavek.
    • Mulc mi na take odgovarja, da jasno da smo bili takrat tako tough, če smo pa še dinozavre lovil. 
    • Ne vem sicer kako ostali to opažate ampak jaz do letos nisem bil tolk pozoren, ker sem skozi mislil, da pač slučajno pride tako.   V glavnem, redni servisi. Ker delam relativno malo kilometrov pride na vrsto navadno servis po enem letu. Ampak po Mazdini logiki traja leto 50 tednov in ne 52 kot je dejansko. Avto začne cca en mesec pred zaključkom enega leta opozarjat na servis in odšteva dneve (od števile 14 do ničle), tako, da ko pride nula je torej še vedno dva tedna prej, predno bi se zaključilo letno obdobje. Vsak servis do zdaj je po cca dveh dnevih od prikaza prvega sporočila začel javljati še drugo za menjavo olja.   Ok, ker sem prej nekje delal letno 15-16kkm sem pač vedno mislil, da je to nekako sovpadlo.    Letos pa sem nekoliko manj vozil in še nisem prevozil niti 13kkm pa se je zgodba ponovila v natanko enakem vrstnem redu. Mesec pred obletnico obvestilo o servisu nato dva dni kasneje še obvestilo o olju. Se pravi je tole en navaden BS, da preverja kvaliteto olja, da vsako leto "ukrade" od 2-4 tedne tako, da sem že dobra dva meseca prej na servisu kot je bila prva registracija. Če bi skočil na prvo žogo in šel na servis takoj ko javi prvo sporočilo bi do zdaj izgubil že 5 mesecev.   Da ne bo kdo narobe razumel, tole ni jamranje, vseeno pa je butast način kako so pripravljeni manipulirat za mesece, da bi ja nekaj profitirali s servisi ali kako?      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.