Glede diesel.
Seveda se na da primerjati baby dino 😆 in diesel motor.
Sedaj imam Astra K, 160 KM, 350Nm navora... Avto kar leti, samo velike težave z motorjem. Ni za ta forum...
Sem se že pred nakupom zavedal, da bo vožnja drugačna. Diesel veliko navora, manjši obrati. Bencin, manj navora, višji obrati...
Sem že malo v letih 😁, tako da ne potrebujem več avtov z veliko konji - rdečega ferrarija. 🤣
LP
OK, zavesice odpadejo. 😀
-----------
Zakaj CX-30?
V salonih sem gledal naslednje avte: Škoda Kamiq, Ford Puma, VW T-ROC, Hyundai Tuscon, Renault Captur, Nissan Qashqai...
Na koncu sem šel na testno vožnjo Captur in CX-30. Ostali so bili predragi, preveliki... Zgornja meja je bila 30K.
Captur me ni prepričal z kavnim mlinčkom in podvozjem, občutku na volanu. Materiali v notranjosti so sicer vredu, vendar nič kaj posebnega.
CX-30, boljša vozna dinamika, podvozje, volan... Materiali v notranjosti prav tako na višji ravni. Sicer ne tako pomembno, ampak 15 cm daljši.
Ergonomija, razporeditev stikal se mi v Mazdi veliko bolj dopade. Head-up zaslon, zelo všečna zadeva.
Edini minus Mazde je, da je kar precej dražja od Captur, pa servisi so dražji. Captur ima prva 4 leta brezplačne servise.
Sigurno je še kaj drugega odigralo vlogo pri nakupu, pa se sedaj ne spomnim.
Aja, pa še to. Raje imam japonca kot francoza. 😄
LP
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.