Skoči na vsebino

Nakup avta pred 2025

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 17 urami je Boss napisal:

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Jaz sem že lani avto kupil, ker sem se piskanja nad omejitvijo vstrašil....

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Sej realno to ne bo šlo skozi do 2035..že zdej smo odzad z infrastrukuro, prodaja EV pa tud fejst upada

 

jaz osebno se ne bom obremnejval z nič,..ta avto bom imel še kake 3-4 leta pa četudi ga peljem dikret na JUNG, pol pa kupit kar bo takrat se splačalo

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)

Se strinjam. Eno so neumne želje in polnjenje korit, drugo pa realnost. Tehnika še ni tam, da bi to prenesla. Enostavno bodo prilagodili direktive, ker drugače ne bo šlo.

Popravljeno od Agerg
Napisano
pred 10 urami je Boss napisal:

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

Jaz ne. 😃 

 

Kupiš EV pa imaš lahko 600 konjev in AWD ... če se že gre za dušo.

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Jaz ne. 😃 

 

Kupiš EV pa imaš lahko 600 konjev in AWD ... če se že gre za dušo.

Na kratko povedano... 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 3

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

🫣😂 Kio boš vzel, kupil... 

Hčera je ravno v nakupu Proceeda gt line 1.5 avt. 

Ni nov je pa star 2.5let in prevoženo cca 70kkm za 22k€👌

To je cena avta preko vez in brez marž z znano zgodovino servisov. 

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Ko bo doma prlimam kako fotko😉

  • Všeč 3
  • Začuden 3
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je godlike napisal:

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 21 minutami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna.

 

Ma ni neke razlike, po spritmonitorju cca 3 deci. Pa še to je verjetno bolj zaradi tega, ker je Proceed za razred večji in težji avto kot i20n.

33112_1.png

Napisano

Smartstream G:

This is the world's first production engine to use Continuously Variable Valve Duration (CVVD) technology, allowing it to adjust how long its intake valves remain open independently of timing and lift. Hyundai claims a 4% increase in performance, 5% increase in efficiency, and a 12% decrease in tailpipe emissions due to this technology.

 

Gama T-GDI ima twin scroll, Smartstream ima hibridno turbino.

 

Malo je vseeno genracijski preskok. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Boss napisal:

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

Popravljeno od ignacij
Napisano (urejeno)
pred 4 urami je Boss napisal:

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
pred 47 minutami je Bini napisal:

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

pred 4 urami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

pred 4 urami je godlike napisal:

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Popravljeno od godlike
Napisano
pred 40 minutami je godlike napisal:

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Tisto sem bolj na Bossove poste odgovarjal, polemiziral. 😉

Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

 

Ok bom še 1x... KIA ima ceno na financiranje in ceno na takojšnje plačilo. Tako je od nekdaj in to ni glih neka akcija, ampak cena, ki jo moraš plačat, da dobiš avto. Jaz nikoli ne kupujem na kredo, lizing itd, ker kolikor imaš toliko lahko daš - bančnik mindset pač. Kolk sicer piše na računu in kolk zavarovalnica te želi olupit je pa za v kakšno drugo temo.

Oprema pri Kia-h se ne razlikuje kaj dosti, saj ubirajo isto filozofijo kot Japonci a navadno še celo z manjšim naborom različnih stopenj opreme. Dvomim,da ima NL kej drugače kot bi imela v Slo.

Sicer za tvojo hčero ne bom ocenjeval a bi rabila več kot 160KM, zase pa točno vem zakaj bi imel 200+ konjčkov. 😍

Hyundai I20 je razred Mazde 2, Proceed pa razred Mazde 3. Še vedno je to le zgolj en razred razlike. Ja truga pa res ne sodi na ta avto - to bi bil dejansko greh met gor. No ja, sej v večini primerov je vedno tako.

To pa le daj pa kej opiši kako se pelje.

 

 

pred 4 urami je ignacij napisal:

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

 

- to je vedno opcija, da pač ne naredim nič

- uff nikakor ne SUV-a, aploh pa ne tako glomaznega, ker ga pod milim kurcem res ne rabim.

- Zakaj bi imel še eno M6, saj jo že imam :nevem:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano

Lepa. Ampak tist enkrat notr pa kot, da bi ga sam gor nalimal🤮

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 42 minutami je NevLado napisal:

tale touch display ima odzivni čas ene 3 sekunde pri hyundaju

 

kako je pa pri kii? glede na isti vmesnik za nav kakor vidim iz slike dvomim da je kaj drugače

Boš izvedel čez par dni.... 😉

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

Lepa. Ampak tist enkrat notr pa kot, da bi ga sam gor nalimal🤮

 

Ampak to je tko al tko en splošni trend. Celo pri premijcih zgleda kot da je notri naliman. Ni glih neka razlika na splošno, je pa res, da Mazda ma tole bolj narejeno.

 

Strašno mi je všeč, da ima še vedno fizične gumbe. Škoda je v tem iz oglasa le to da je rdeča. Ne nič ni narobe z barvo, ampak GT ima take lepe rdeče dodatke, ki pa čisto zvodenijo ob rdeči barvi karoserije.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19496826&display=Kia Proceed

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Brez da "tapneš" jedro ventilčka tudi pri navadni zračnici ne boš nič napumpal.   Vsakič ko tapneš ventil na UST, se v njem lahko drobna kapljica mlekca zasuši. Saj temu je namenjeno mleko, da se suši ko pihne skozi luknjico. In ko ene 2x 3x tako pumpaš se v jedru nabere toliko zasušenega, da nobeno tapkanje ne pomaga več. Ko odšraufaš jedro je to lepo zabito in zrak ne more iti skozi. Potem ga poizkušaš "predrkat" pod vodo, očistit strjeno mleko, pa ima še vedno polovičen pretok v primerjavi z novim. Brez rezervne zračnice se še vozim okol, rezervna jedra imam pa vedno s seboj.    Naša familija ima 3 wheelsete na šlaufih, 3wheelsete pa na mleku. Tisti s šlaufi so neproblematični. Pri enih od UST - jev se ventili bašejo stalno (na3 pumpanja), pri drugih pa ne, pa imajo vsi Mucoff ventilčke in enako mleko.   S pumpo, niti majhno niti malo večjo veliko ne boš naredil na tubeless velikega volumna. CO2, pa ne eno, ampak nekaj bombic.  Tubless je fajn ker lahko zaflikaš s črvom. Če rabiš tubeless razdirat pa tlačit zračnico noter, si ga na...l.
    • eksluzivno najdeno za forumaše 😁
    • Ravno to sem mislil napisat, da je dobro imet v nahrbtniku vedno kako rezervno zračnico in orodje za menjavo. In pumpo, majhno, seveda. 
    • Bi mu pasala tablica GO DEEYAN
    • Počakaj še kakšno leto, boš lahko po LUFTU letal z nekimi takimi zadevcami, hehe
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.