Skoči na vsebino

Nakup avta pred 2025

Ustvari kratki URL


Boss

Priporočeno sporočilo

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 17 urami je Boss napisal:

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Jaz sem že lani avto kupil, ker sem se piskanja nad omejitvijo vstrašil....

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej realno to ne bo šlo skozi do 2035..že zdej smo odzad z infrastrukuro, prodaja EV pa tud fejst upada

 

jaz osebno se ne bom obremnejval z nič,..ta avto bom imel še kake 3-4 leta pa četudi ga peljem dikret na JUNG, pol pa kupit kar bo takrat se splačalo

Popravljeno od Tilen5

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam. Eno so neumne želje in polnjenje korit, drugo pa realnost. Tehnika še ni tam, da bi to prenesla. Enostavno bodo prilagodili direktive, ker drugače ne bo šlo.

Popravljeno od Agerg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Boss napisal:

A je kdo računal koliko se bodo podražili ICE avti v naslednjem letu, ko bo EU kaznovala proizvajalce za vsak gram več kot imajo izpusta nad 93g/km s kaznijo 95€ za vsak gram nad to mejo.

 

Sem gledal recimo za KIA Proceed GT, bi to pomenilo okoli 6k€ te kazni na avto ?zmeden?. Vsi močnejši ICE se bodo dejansko znatno podražili oziroma jih bodo proizvajalci sploh umaknili iz prodaje. Tko, da verjetno je zdaj še zadnji čas, si omislit kakšen tak avto za dušo pogret predno bo vsega konec in ali boš lahko kupil ICE mlinček al pa pogojno PHEV oziroma EV.

 

Ne vem sem pred dilemo kaj narest, moja šestka bo imela zdaj 5 let, pa je nisem misli prodati še vsaj 5 let ne, ampak verjetno jo takrat sploh ne bom mogel več. Tako sem dobil idejo še letos nabavit nekaj novega in imet do konca dokler nam bodo diktatorji iz Bruslja sploh še dovolili imeti kaj takega. Od 2035 bom itak v penzionu (vsaj upam) pa verjetno avta ne bom tolk rabil več.

 

Če mislim to narest pol moram ukrepat hitro, ker tudi prodajalci si bodo želeli znebiti takih avto z več izpusta še pred novim letom in verjetno bodo znali bit še kakšni popusti.

 

Je še kdo razmišljal v tej smeri?

🫣😂 Kio boš vzel, kupil... 

Hčera je ravno v nakupu Proceeda gt line 1.5 avt. 

Ni nov je pa star 2.5let in prevoženo cca 70kkm za 22k€👌

To je cena avta preko vez in brez marž z znano zgodovino servisov. 

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Ko bo doma prlimam kako fotko😉

  • Všeč 3
  • Začuden 3
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Bini napisal:

Cena novega je baje z enako opremo 39k€ brez popustov... 😵‍💫

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je godlike napisal:

GT bo ukinjen.

Ta motor s 204 konji ne dosega Euro7 norme. Tudi i20n ima naslednika tega motorja un je ukinejna.

 

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

Popravljeno od godlike
  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 21 minutami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna.

 

Ma ni neke razlike, po spritmonitorju cca 3 deci. Pa še to je verjetno bolj zaradi tega, ker je Proceed za razred večji in težji avto kot i20n.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Smartstream G:

This is the world's first production engine to use Continuously Variable Valve Duration (CVVD) technology, allowing it to adjust how long its intake valves remain open independently of timing and lift. Hyundai claims a 4% increase in performance, 5% increase in efficiency, and a 12% decrease in tailpipe emissions due to this technology.

 

Gama T-GDI ima twin scroll, Smartstream ima hibridno turbino.

 

Malo je vseeno genracijski preskok. 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Boss napisal:

Točno tako za MY25, ga sploh ni več na voljo, ostaja GT-line 1.5T, ki pa so mu s 160KM znižali moč na 140KM.:( Torej v vsakem primeru se moram odločit zdaj, če sploh.

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

Popravljeno od ignacij
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Boss napisal:

Pa ne GT-line. GT line na takojšnji nakup je 32.700€ - to je 1.5T s 160KM

 

Pravi GT pa je 39k€ - ta je 1.6T z 204KM

 

 

 

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 47 minutami je Bini napisal:

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

pred 4 urami je godlike napisal:

Mašina je kot na i20n, samo manj varčna. Mislim, da je generacijo starejša in ni Smartstream G.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

pred 4 urami je godlike napisal:

Prostora na zadnji klopi je manj kot v Focusu. Vozi se pa lepo. Tudi avtomatik.

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Popravljeno od godlike
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 40 minutami je godlike napisal:

Mašino sem primerjal z i20n.

Ker je v osnovi ista.

 

Prtljažnik in zadnjo klop sem primerjal s Focusom. 😉

 

Pa nikoli ni 2 razreda nas i20.

Proceed je dejansko polkaravanski Ceed. Ceed pa je razred i30. Torej 1 razred. M6 je uradno 2. Čeprav je zelo mala za svoj razred.

 

 

Sem pogledal katalog. Po 5-ih letih vidim, da gre kufer gor. Bo @Boss vesel. 🫣

Tisto sem bolj na Bossove poste odgovarjal, polemiziral. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Bini napisal:

Saj sem rekel brez popustov, tako ceno vzame zavarovalnica pri kasku!

Pa še oprema se malo razlikuje, ker je iz NL.Drugače pa pojdi v Kia salon in ne boš vedel kje imaš rit, tako mutijo..... :nevem:

Zakaj bi rabila več kot 160 KM, že tako je turbo navit, 1.6 pa še malo bolj! Naj bi bil 1.5 T tudi bolj varčen od 1.6 T😊

Sedaj je bila zadovoljna z 120 KM. 🤗

Drugače pa proceed ni razred večji od i20 ampak dva. Prtljažnik je pa ogromen, večji od 6tke.Sedaj nebo rabil tiste grde truge. 😁🫣

Ko ga bom zapeljal bom pa povedal kako se pelje.... 😉

 

Ok bom še 1x... KIA ima ceno na financiranje in ceno na takojšnje plačilo. Tako je od nekdaj in to ni glih neka akcija, ampak cena, ki jo moraš plačat, da dobiš avto. Jaz nikoli ne kupujem na kredo, lizing itd, ker kolikor imaš toliko lahko daš - bančnik mindset pač. Kolk sicer piše na računu in kolk zavarovalnica te želi olupit je pa za v kakšno drugo temo.

Oprema pri Kia-h se ne razlikuje kaj dosti, saj ubirajo isto filozofijo kot Japonci a navadno še celo z manjšim naborom različnih stopenj opreme. Dvomim,da ima NL kej drugače kot bi imela v Slo.

Sicer za tvojo hčero ne bom ocenjeval a bi rabila več kot 160KM, zase pa točno vem zakaj bi imel 200+ konjčkov. 😍

Hyundai I20 je razred Mazde 2, Proceed pa razred Mazde 3. Še vedno je to le zgolj en razred razlike. Ja truga pa res ne sodi na ta avto - to bi bil dejansko greh met gor. No ja, sej v večini primerov je vedno tako.

To pa le daj pa kej opiši kako se pelje.

 

 

pred 4 urami je ignacij napisal:

Ja sej veš, da sem jaz tudi razmišljal kaj naj kupim, pa sem nazadnje vzel pač še zadnjo M6 iz Nemčije, ker se mi zdi še vedno najboljši avto na trgu. Izbira ta hip, če ne kupuješ EV je za en k.... 

 

Moji predlogi:

- goniš dalje kar imaš

- iz Nemčije pripelješ CX60 dizla....če boš seveda zmogel trpel z SUV

- kupiš M6 iz Nemčije

 

 

- to je vedno opcija, da pač ne naredim nič

- uff nikakor ne SUV-a, aploh pa ne tako glomaznega, ker ga pod milim kurcem res ne rabim.

- Zakaj bi imel še eno M6, saj jo že imam :nevem:

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 30 minutami je Tilen5 napisal:

tale touch display ima odzivni čas ene 3 sekunde pri hyundaju

 

kako je pa pri kii? glede na isti vmesnik za nav kakor vidim iz slike dvomim da je kaj drugače

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 42 minutami je NevLado napisal:

tale touch display ima odzivni čas ene 3 sekunde pri hyundaju

 

kako je pa pri kii? glede na isti vmesnik za nav kakor vidim iz slike dvomim da je kaj drugače

Boš izvedel čez par dni.... 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je FuManchu napisal:

Lepa. Ampak tist enkrat notr pa kot, da bi ga sam gor nalimal🤮

 

Ampak to je tko al tko en splošni trend. Celo pri premijcih zgleda kot da je notri naliman. Ni glih neka razlika na splošno, je pa res, da Mazda ma tole bolj narejeno.

 

Strašno mi je všeč, da ima še vedno fizične gumbe. Škoda je v tem iz oglasa le to da je rdeča. Ne nič ni narobe z barvo, ampak GT ima take lepe rdeče dodatke, ki pa čisto zvodenijo ob rdeči barvi karoserije.

 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19496826&display=Kia Proceed

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem mislil vodno hlajen CPU ne GPU. Torej 240,260 ali 360mm AIO.
    • +1...nimam kaj dodati,razen pripombe,da posebaj komore za grafo boš težko kdaj videl,ker vsak jo hoče "pokazati"...razen če bi kdaj naredili ohišje,kjer bi bila vsaka komponenta posebaj "prezentirana". Meni trenutni trendi niso všeč...kot pri motorjih avtomobilov-en kos plastike čez,in je tehnika skrita...pr platah isto-same plošče čez in fertig,temperature pa v nebo...napajalnike se "skriva", in tudi če kupiš enga "fancy", ga ne moreš "pokazati"...tudi grafe vedno bolj izgledajo kot zaprte škatle.... In not polno lučk in ventilatorjev,pri katerih ni važen performance...samo da izgleda kot "ringelšpil v lunaparku" Ne vem no...meni je to "mimo" in samo "pesek v oči". Raje imam zaprto ohišje...če pa je že ohišje z steklenimi stranicami,kot je to pri mojem Jonsbo U5,po tem naj se čim več vidi,kar je vgrajenega...lučke naj pa bodo decentne,da se komponente lepo prezentirajo,ne pa da vse utripa itd... Me res zanima,če bodo tiste fluorescentke prišle nepoškodovane,ker imam eno idejo🤔...bom videl,če bo ratalo...še bo zanimivo...samo ne bo to "jutri", ker je bolj zadaj med prioritetami...
    • Pije menda kar precej manj od starega skayactiv d govorim 0,5-1l tko da bi zbaka bit poraba tam tam. Naj kdo iz foruma potrdi ki se lasti avto.
    • Pitao sam AI Google Gemini Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila? Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem. Zakaj bi sklopka zdrsnila? Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:  * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.  * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.  * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.  * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.  * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa. Ali lahko sklopka zdrsne le občasno? Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala. Kaj storiti, če sklopka zdrsne? Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila. Pomembno je omeniti:  * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.  * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe. Zaključek Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka. Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka. Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila? Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:  * Vrste sklopk  * Razlika med suho in mokro sklopko  * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke  * Znaki, da je sklopka obrabljena  * Cena zamenjave sklopke Samo vprašajte!
    • sam že nekaj let lovim AIO grafo, samo so dost dražje in težko je sploh kako dobit ker jih kar hitro poberejo. Kar se tiče pa CPU, sem menjal nhd15 cromax black z EK AIO 360 elete pa imam temperature cca 10-15C° nižje pri višji frekvenci. Je pa zelo veliko odvisno od ohišja in konfiguracije. noctuo še vedno imam če bi mi zatajil AIO in je še vedno top hladilnik, težava je samo ker zraven vleče vroč zrak zaradi grafične in je potem hlajenje manj uspešno. Za AIO imam pa konfiguriran kot intake. Predno se nekdo vžge ima grafična svoj intake spodaj na ohiišju (3x120mm + 3 svoje ventilatorje) Glede na razvoj ohišji ki imajo napajalnik v ločeni komori, čakam nato še da bo imela grafična tudi ločeno komoro :).   Kot si že rekel je Grafična tista ki glede na trenutno situacijo, če gledamo gaming pc najbolj greje in je najbolj glasna. Tako da če že kdo dela custom loop mora bit grafa zraven, pa čeprav to pomeni cca 300€ dodanih stroškov (tu je dodaten hladilnik (če bi bil potreben), cevi, fitingi, cold plate,...)   drugače nima smisla.  ko sem pri sebi računal kolk pride custom loop sem bil kr hitro na 1000€. 2x360mm hladilnika, distro plate, cevi, fitingi, CPU+GPU block,...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.