Skoči na vsebino

Mazda nategovalci

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem sicer kako ostali to opažate ampak jaz do letos nisem bil tolk pozoren, ker sem skozi mislil, da pač slučajno pride tako.

 

V glavnem, redni servisi. Ker delam relativno malo kilometrov pride na vrsto navadno servis po enem letu. Ampak po Mazdini logiki traja leto 50 tednov in ne 52 kot je dejansko. Avto začne cca en mesec pred zaključkom enega leta opozarjat na servis in odšteva dneve (od števile 14 do ničle), tako, da ko pride nula je torej še vedno dva tedna prej, predno bi se zaključilo letno obdobje. Vsak servis do zdaj je po cca dveh dnevih od prikaza prvega sporočila začel javljati še drugo za menjavo olja.

 

Ok, ker sem prej nekje delal letno 15-16kkm sem pač vedno mislil, da je to nekako sovpadlo. 

 

Letos pa sem nekoliko manj vozil in še nisem prevozil niti 13kkm pa se je zgodba ponovila v natanko enakem vrstnem redu. Mesec pred obletnico obvestilo o servisu nato dva dni kasneje še obvestilo o olju. Se pravi je tole en navaden BS, da preverja kvaliteto olja, da vsako leto "ukrade" od 2-4 tedne tako, da sem že dobra dva meseca prej na servisu kot je bila prva registracija. Če bi skočil na prvo žogo in šel na servis takoj ko javi prvo sporočilo bi do zdaj izgubil že 5 mesecev.

 

Da ne bo kdo narobe razumel, tole ni jamranje, vseeno pa je butast način kako so pripravljeni manipulirat za mesece, da bi ja nekaj profitirali s servisi ali kako?

 

 

 

  • Začuden 1
  • Zmeden 1
  • Ni všeč 1

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Ne vem sicer kako ostali to opažate ampak jaz do letos nisem bil tolk pozoren, ker sem skozi mislil, da pač slučajno pride tako.

 

V glavnem, redni servisi. Ker delam relativno malo kilometrov pride na vrsto navadno servis po enem letu. Ampak po Mazdini logiki traja leto 50 tednov in ne 52 kot je dejansko. Avto začne cca en mesec pred zaključkom enega leta opozarjat na servis in odšteva dneve (od števile 14 do ničle), tako, da ko pride nula je torej še vedno dva tedna prej, predno bi se zaključilo letno obdobje. Vsak servis do zdaj je po cca dveh dnevih od prikaza prvega sporočila začel javljati še drugo za menjavo olja.

 

Ok, ker sem prej nekje delal letno 15-16kkm sem pač vedno mislil, da je to nekako sovpadlo. 

 

Letos pa sem nekoliko manj vozil in še nisem prevozil niti 13kkm pa se je zgodba ponovila v natanko enakem vrstnem redu. Mesec pred obletnico obvestilo o servisu nato dva dni kasneje še obvestilo o olju. Se pravi je tole en navaden BS, da preverja kvaliteto olja, da vsako leto "ukrade" od 2-4 tedne tako, da sem že dobra dva meseca prej na servisu kot je bila prva registracija. Če bi skočil na prvo žogo in šel na servis takoj ko javi prvo sporočilo bi do zdaj izgubil že 5 mesecev.

 

Da ne bo kdo narobe razumel, tole ni jamranje, vseeno pa je butast način kako so pripravljeni manipulirat za mesece, da bi ja nekaj profitirali s servisi ali kako?

 

 

 

Tale preverba olja je en *****. Ubistvu motor računa kokrat ga ti hladnega vžgeš pa kokrat ga voziš dlje časa neprekinjeno. Če imaš več kratkih podvigov mu bodo prej padali %. Jaz sem jih nazadnje imel še 60% po 15 tisoč :lol:

Napisano

Meni je 3ka in sedaj cx-30 odštevala dneve in me je samo 14dni opozorila, da se bliža servis. 

Lahko pa greš v tistem mesecu na servis, če ne presežeš 20kkm....👍

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.