Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 

Kad naglo stisnem gas, prvo skoči pa padne broj okretaja.

Da li je to normalno ponašanje mazde Cx-5 manualni mjenjač?

Kotači ne proklizuju. To bi se signaliziralo.

 

Dolje, slika s interneta

Screenshot_20241018_191156_Firefox.png

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Kolk ima prevoženih? Voziš pogosto kakšno težjo prikolico?

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Neki dan u temi: "Sajla kuplunga pukla u garatnom roku"   napisao sam 65.000.

Ali zmotal sam se. U stvari ima 62.000.

Kuku nemam. Vozim se uglavnom sam bez putnika i tereta.

E sad. Kaj se ustvari događa moram ponovo analizirat. Resetirao sam mazda entertainment (kroz koj se poštelava sigurnost vozila). I sada, vjerovali ili ne, kod naglog ubrzavanja po mokrij cesti, pali se lampica proklizavanja. Prije dan ili dva nikako nisam mogao dobiti da se upali.

Još nisam radi gužve u gradskoj vožnji mogao ispitati kaj se događa u situaciji kao na video snimci. Dok vozim kontinuiranom brzinom i naglo stisnem gas.

Gume su original Yokohama Geolander dobivene sa mazdim prije 5 godina. U grubo imaju 35.000  do 40.000 km. Pol godine se peljam s zimskim gumama.

 

Dodatak

Kako radi samo zatezajuča kuplung lamela?

Može li ona jednu vožnju ili dvije djelobično proklizavat. Pa kad se ohladi, zategne se i sve je opet u redu?

 

Popravljeno od mazda_gg
Napisano (urejeno)

Pitao sam AI Google Gemini


Kako deluje samonastavljajoča sklopka in zakaj bi zdrsnila?


Samonastavljajoča sklopka je posebna vrsta sklopke, ki ima mehanizem, ki omogoča, da se samodejno zategne pod določenimi pogoji, kot sta povečana temperatura ali tlak. To pomeni, da bi se v teoriji morala prilagajati različnim pogojem vožnje in ohranjati optimalen oprijem.
Zakaj bi sklopka zdrsnila?
Zdrs sklopke, tudi samonastavljajoče, lahko povzroči več dejavnikov:
 * Obraba materiala: S časom se material sklopke obrabi, kar zmanjša trenje in sposobnost prenosa moči.
 * Prevelika temperatura: Če se sklopka pregreje, lahko material izgubi svoje lastnosti in začasno zmanjša oprijem.
 * Okvara mehanizma za zategovanje: Če je mehanizem za zategovanje poškodovan ali ne deluje pravilno, se sklopka ne bo mogla dovolj zategniti.
 * Nepravilna nastavitev: Nepravilno nastavljena sklopka lahko povzroči zdrs.
 * Druge težave: Druge težave, kot so poškodovan vztrajnik ali potisna plošča, lahko prav tako privedejo do zdrsa.
Ali lahko sklopka zdrsne le občasno?
Da, možno je, da sklopka zdrsne le občasno, zlasti če je težava povzročila prevelika temperatura. Ko se sklopka ohladi, se lahko material obnovi in začasno povrne svoje lastnosti. Vendar pa je to le začasna rešitev in težava se bo verjetno ponavljala.
Kaj storiti, če sklopka zdrsne?
Če opazite, da ima vaše vozilo težave z zdrsom sklopke, je najbolje, da se obrnete na strokovnjaka. Avtomehanik bo lahko diagnosticiral težavo in priporočil potrebna popravila.
Pomembno je omeniti:
 * Ne poskušajte sami popraviti sklopke. To je zapleten mehanski sistem, ki zahteva specializirano znanje in orodje.
 * Nadaljevanje vožnje z zdrsajočo sklopko lahko povzroči dodatne poškodbe.
Zaključek
Čeprav ima samonastavljajoča sklopka določene prednosti, ni neuničljiva in se lahko obrabi ali poškoduje. Če opazite kakršne koli težave s sklopko, je najbolje, da se čim prej obrnete na strokovnjaka.
Opomba: Ta odgovor je informativne narave in ne nadomešča nasveta strokovnjaka.
Želite izvedeti več o katerem drugem vidiku sklopke ali avtomobila?
Lahko se pogovarjamo o naslednjih temah:
 * Vrste sklopk
 * Razlika med suho in mokro sklopko
 * Kako podaljšati življenjsko dobo sklopke
 * Znaki, da je sklopka obrabljena
 * Cena zamenjave sklopke
Samo vprašajte!

Popravljeno od mazda_gg
Napisano

Molim da netko obrati pažnju.

Kad se vozi konstantnom brzinom u 3.  il 4. brzini, ako malo naglije stisne gas, dali kazaljka broja okretaja poskoči pa se vrati kao na mojoj video snimci?

Napisano (urejeno)

Par zanimljivosti:

 

- Za mazdu 6 diesel gg isti zahvat je 2000 €. Sreća da nisam, kod kupovine vozila, imao novaca za diesel.

 

- Za vrijeme servisa uzeo sam zamjensko vozilo. Mazda 3 tubo diesel 2.2  110kw.

Kat to dobro ide. Po uzbrdici 12% ubrzava, kako sa CX-5 ne mogu niti po nizbrdici.

 

- Sam sebe uvjeravam da je dobro što nisam kupio 4wd.

Evo kaj se dogodilo susjedu sa cx-5 4wd. Možda sam već spomenuo. U blagom zavoju sa 5mm snijega na cesti da gas kako bi ubrzao.

Automatski, mazda koja je do tada vukla na prednje kotače, "osjeti" proklizavanje i uključi i zadnji pogon.  To je dovelo do vrtnje auta za 360°.  Dobro je prošlo.

 

Pada mi na pamet narodna uzrečica: "Sirotinjo, i bogu si teška".

 

20241022_083834.jpg

A13_1.png

Popravljeno od mazda_gg
  • Všeč 2
  • Haha 2
Napisano

Meni je vseeno čudno, da se ti je to zgodilo pri kilometrih, kjer avto sploh še ni niti dobro utečen. Je pa sklopka pri dizlu močnejša in če voznik ni konj bo zdržala tud 400.000km. Men je recimo do prodaja avta imela že skoraj 300.000 in je delovala kot bi bila nova.

 

Je pa res, da kot praviš v nadaljevanju kako gre dizel napram bencinu. Ja enostavno pri dizlu ne rabiš speljevat z drsečo sklopko al pa serpentine odvozit z zdrsavanjem sklopke. Če avto nima moči oziroma navora pri nizkih obratih je pa žal med prestavljanjem vse prevečkrat, da marsikdo sklopke ne spusti do konca, ker preveč padejo obrati in motor enostavno zaduši.

 

4x4 ipd zadevo samo še poslabšajo, ker bo več obremenitve na sklopki kot pa pri samo prednjem pogonu, kjer bo prej zdrsnilo kolo kot pa sklopka oziroma bo ASR preprečil in znižal navor.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

@Boss i meni je čudno.

Tatin prijatelj je ostavio Mercedes u servisu. Zaboravio je ostaviti ključeve od auta. Kada je došao po auto, uredno su sve naplatili, a auto takli nisu.

Tko kaže da u mazda servisu isto nisu muljatori?

Nikad nećemo znati punu istinu. Treba u autu ostaviti skriveni mp3 snimač.

Znakovito je da se auto nije počeo kvariti nakon trečeg ili četvrtog servisa. Tada muljanje ne prolazi jer Austrijanci*, kako bi odobrili naplatu preko garancije, analiziraju sve do detalja.

Peti servis (zadnji pod garancijom) je put u Eldorado. Kod idučeg servisa Austrijanci više ništa ne pitaju. Sve troškove snosi vlasnik.

 

Znate kako ide preuzimanje auta nakon servisa. Dobijete hrpu papira za potpisat. Potpišete bez da detaljno čitate.

Danas, 3 tjedna nakon servisa, vidim stavku: Aditivi  20€.

 

Niti sam ih tražio niti su ih spomenuli. Vrlo jadno.

 

* Centrala za Hrvatsku je u Austriji.

Popravljeno od mazda_gg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.