jumii Napisano 20. oktober Prijavi Napisano 20. oktober Ravno sem menjaval gume in mimogrede poslikal stanje zavornih ploščic spredaj zadaj. Stanje ploščic - koliko % je to obrabljeno? Starost vozila in ploščic je 6 let - je kakšna časovna omejitev / degradacija z leti? Na Zadnji se mi zdi da je vidna ena razpoka. Razlog za alarm? Avto: Mazda 3, 2018, Bencin 2.0, 90.000km, 1. lastnik, še prvovgradni diski in ploščice PREDNJA: ZADNJA: Citiraj
Scr3am Napisano 20. oktober Prijavi Napisano 20. oktober (urejeno) Nobene potrebe po alarmu. "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo Popravljeno 20. oktober od Scr3am 6 Citiraj
jumii Napisano 20. oktober Avtor Prijavi Napisano 20. oktober (urejeno) pred 10 urami je Scr3am napisal: Nobene potrebe po alarmu. "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo Hvala za info. Potem takem lahko z mojo vožnjo naredim skoraj še enkrat toliko? 180k z prvovgradnimi - lol Imam pa še eno vprašanje, to je pa malo bolj tricky in izvira iz slabih izkušenj na BMW E39. Po menjavi diskov in zavornih ploščic je čeljust štekala. Ker je čeljust štekala, je tudi nove diske uničila (pregrela in zvila). Delal je Sašo Malbaša, ki je menjavo naredil kot je treba (pozamenjal gumice, ščistil...). Takratna interpretacija je bila, da se zaradi debeline novih ploščic bat vrne v pozicijo, kjer ni bil že leta. Ker je ta del cilindra nekaj degradiral (oksidiral, deformiral - ne vem) se bat pač ni lepo odmikal nazaj v prvotno pozicijo. Po kar nekaj stroških bi bilo potrebno zamenjati ponovno vse diske, vse ploščice in vse čeljusti zamenjati z novimi OEM, ali pa celo upgrade naredit. Kakorkoli že, teh zavor sem imel dost, in sem se odločil za menjavo za nekaj novega, da imam mir. Torej, so kakšne podobne slabe izkušnje na Mazdah in je mogoče čisto zaradi starosti smiselno pozamenjat ploščice? Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let. Popravljeno 20. oktober od jumii Citiraj
Bini Napisano 21. oktober Prijavi Napisano 21. oktober Verjetno se voziš bolj na izi, ali pa po ravnih cestah. Nekega roka trajanja nimajo, do 180kkm pa ne bojo ravno... Citiraj
Janez007 Napisano 21. oktober Prijavi Napisano 21. oktober (urejeno) @jumii, če še nisi, preveri notranjo stran zadnjih diskov. Pri teh km pri taki Mazdi 3 tega letnika so običajno že fino nagniti. Popravljeno 21. oktober od Janez007 1 1 Citiraj
Bini Napisano 21. oktober Prijavi Napisano 21. oktober Ja, tudi pri moji 3ki so bili diski pri 65kkm podobni kot na sliki. Do treh let, ko je bila garažirana so bili TOP potem pa iz leta v leta bolj nažrti, ko je bila nonstop zunaj... Citiraj
godlike Napisano 21. oktober Prijavi Napisano 21. oktober (urejeno) pred 18 urami je jumii napisal: Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let. Odlepla se je bobnasta obloga na 18 let stari Katri. Prvovgradnja. Odlepla se je sprednja ploščica na Mondeotu, druge obloge, uradne.... To se pač zgodi. Popravljeno 21. oktober od godlike 3 Citiraj
jumii Napisano 30. oktober Avtor Prijavi Napisano 30. oktober dne 21. 10. 2024 ob 9:17 je Janez007 napisal: @jumii, če še nisi, preveri notranjo stran zadnjih diskov. Pri teh km pri taki Mazdi 3 tega letnika so običajno že fino nagniti. hvala za nasvet. Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti. Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok. Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice. Avto je sicer garažiran. 1 Citiraj
Scr3am Napisano 30. oktober Prijavi Napisano 30. oktober Po sliki sodec ti notranja ploscica pravilno ne pobira diska. Ne pobira ga po celotni dolzini. Razlog je lahko zastekana celjust, slabo namazana vodila itd. Klasicna mazdina "hiba". 6 Citiraj
Bini Napisano 31. oktober Prijavi Napisano 31. oktober pred 10 urami je jumii napisal: hvala za nasvet. Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti. Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok. Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice. Avto je sicer garažiran. Take sem jaz imel pri 5-6tih letih in so tudi rekli, da bodo pri naslednjem rednem servisu za zamenjat, strošek cca300€ komplet na servisu. Zdaj bo lahko ta predviden strošek pozabljen, saj se ve zakaj.... Je pa to res pri vseh 3kah,zanimivo....🤔🫣😉 1 Citiraj
FuManchu Napisano 31. oktober Prijavi Napisano 31. oktober pred 11 urami je jumii napisal: hvala za nasvet. Šele danes sem imel možnost videt notranjo stran zadnjih diskov, ker je tisti ščitnik napoti. Bil sem pri Pelku, zaradi neke druge zadeve, ampak ko je bil avto ravno gor, sva še diske pogledala. Pravi, da so zadnji diski za menjat. Predlaga TRW. Sprednji so ok. Še sliki spodaj. Ni mi jasno kaj se to zgodi. Kot bi se neki kamenčki vgradili v ploščice. Avto je sicer garažiran. Niso krive ne ploščice in ne diski. Če ima tvoj mehanik kaj pojma ti bo prvo problem z čeljustjo rešil. Citiraj
Brane Napisano 31. oktober Prijavi Napisano 31. oktober Ni kriv mehanik, kriv je voznik ki vozi ko penzionist ,poglej mularijo imajo vsi lepo obrabljene diske 2 Citiraj
Scr3am Napisano 31. oktober Prijavi Napisano 31. oktober (urejeno) Lahko ti prtiskas na bremzo kokr hoces mocno pa nebo nic spremenilo, ker kot sem napisal steka celjust oz. niso spucana vodila. Klasika pri mazdi. Popravljeno 31. oktober od Scr3am 2 Citiraj
Brane Napisano 31. oktober Prijavi Napisano 31. oktober Potem pa menjavajte čeljusti ,diske, ploščice Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.