Skoči na vsebino

Zavorne ploščice - stanje, starost (M3,2018)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Ravno sem menjaval gume in mimogrede poslikal stanje zavornih ploščic spredaj zadaj.

 

Stanje ploščic - koliko % je to obrabljeno?

Starost vozila in ploščic je 6 let - je kakšna časovna omejitev / degradacija z leti?

Na Zadnji se mi zdi da je vidna ena razpoka. Razlog za alarm?

 

Avto: Mazda 3, 2018, Bencin 2.0, 90.000km, 1. lastnik, še prvovgradni diski in ploščice

 

PREDNJA:

PREDNJA.jpeg

 

ZADNJA:

ZADNJA.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nobene potrebe po alarmu.  "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo :)

Screenshot_20241020_135324.jpg

Popravljeno od Scr3am
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 10 urami je Scr3am napisal:

Nobene potrebe po alarmu.  "Mesa" je se vec kot dovolj. Drgac imas pa na sprednjih ploscicas indikator obrabe ( pleh) in ko bo v casu zaviranja zacelo piskati je kao cas za menjavo. Pa se takrat je vec kot dovolj mesa in se nic ne mudi z menjavo :)

Screenshot_20241020_135324.jpg

Hvala za info.

 

Potem takem lahko z mojo vožnjo naredim skoraj še enkrat toliko? 180k z prvovgradnimi - lol

 

Imam pa še eno vprašanje, to je pa malo bolj tricky in izvira iz slabih izkušenj na BMW E39. Po menjavi diskov in zavornih ploščic je čeljust štekala. Ker je čeljust štekala, je tudi nove diske uničila (pregrela in zvila). Delal je Sašo Malbaša, ki je menjavo naredil kot je treba (pozamenjal gumice, ščistil...). Takratna interpretacija je bila, da se zaradi debeline novih ploščic bat vrne v pozicijo, kjer ni bil že leta. Ker je ta del cilindra nekaj degradiral (oksidiral, deformiral - ne vem) se bat pač ni lepo odmikal nazaj v prvotno pozicijo. Po kar nekaj stroških bi bilo potrebno zamenjati ponovno vse diske, vse ploščice in vse čeljusti zamenjati z novimi OEM, ali pa celo upgrade naredit. Kakorkoli že, teh zavor sem imel dost, in sem se odločil za menjavo za nekaj novega, da imam mir.

 

Torej, so kakšne podobne slabe izkušnje na Mazdah in je mogoče čisto zaradi starosti smiselno pozamenjat ploščice?

 

Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.

 

Popravljeno od jumii
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hvala za info.   Potem takem lahko z mojo vožnjo naredim skoraj še enkrat toliko? 180k z prvovgradnimi - lol   Imam pa še eno vprašanje, to je pa malo bolj tricky in izvira iz slabih izkušenj na BMW E39. Po menjavi diskov in zavornih ploščic je čeljust štekala. Ker je čeljust štekala, je tudi nove diske uničila (pregrela in zvila). Delal je Sašo Malbaša, ki je menjavo naredil kot je treba (pozamenjal gumice, ščistil...). Takratna interpretacija je bila, da se zaradi debeline novih ploščic bat vrne v pozicijo, kjer ni bil že leta. Ker je ta del cilindra nekaj degradiral (oksidiral, deformiral - ne vem) se bat pač ni lepo odmikal nazaj v prvotno pozicijo. Po kar nekaj stroških bi bilo potrebno zamenjati ponovno vse diske, vse ploščice in vse čeljusti zamenjati z novimi OEM, ali pa celo upgrade naredit. Kakorkoli že, teh zavor sem imel dost, in sem se odločil za menjavo za nekaj novega, da imam mir.   Torej, so kakšne podobne slabe izkušnje na Mazdah in je mogoče čisto zaradi starosti smiselno pozamenjat ploščice?   Na enem avtu pred BMW, ki je imel zadaj bobnaste zavore, smo tekom servisiranja zavor, ker je začelo nekaj ritmično se oglašat zadaj ugotovili, da so se zavorne obloge odlepile od tiste kovine, ki jo stisne na boben. Ubistvu kar nevarna situacija, ker jo lahko zagrabi. Avto je pa sicer takrat imel nekje 13 let.  
    • Žalostna realnost. Sem tudi jaz tako mislil včasih, potem pa vidiš, da za večino nekih firm, ki pridejo v stanje za prodajo, ni drugega kupca kot tujec. Enostavno jih pri nas ni. Lahko bi za kaj poizkusili vztrajati, samo za večino zgodb ni kapitala in trga, ki pa s tujino pride, če je ta interes. Par takšnih zgodb poznam. 
    • Lando ša reskira še en +5 sec penalty za track limit
    • wtf, kar zmagal smo 😀 Sej ne, da se pritožujem 😅
    • max ga je dolgo šolal
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.