Tole sem sprobal danes, samo da sem se izognil tisti cesti Dobrova-Horjul, ker je prenevarna, sem šel na Polhov Gradec pa potem čez hrib v Horjul in nato do Vrhnike ter nazaj v Lj. Je dobrih 50km pa moram rećt, da je zelo prijetna zadeva in zelo razgibana, da ni dolgočasna. Je zapisana v moji beležki, da bo tole destinacija za 50km krog. Edina zamera... lepo narejeno ampak na celi trasi ni niti enega počivališča/klopce za kolesarje. Sej ne da bi ne vem kako rabil ampak kolesarske v drugih krajih to imajo.
Aja pa kmetje imajo njive, da morajo direkt preko kolesarske. Da bi kdo očistil traktor je pač ZF in na določenih delih je blata na frišno narejeni kolesarki že kar precej.
Jaz sem kot kaže za letos zaključil. Včeraj bil od Portoroža do Grožnjana večino na kurčevem makedamu. Hrčki res ne znajo razločit med peskom in gruščem tko da ta del Paranzane je treba obvezno z MTB.jem. Vse ostalo odpade. Je pa drugače pokrajna zanimiva in zadeva razgibana, da ni dolgočasna in na Grožnjanu se dvigne skora do 300m nad morjem. Pogled na Mirensko dolino (ki bi lahko bila dejasnko meja med SLO in HR) pa res prečudovit.
Dogodek dneva: Starejša Italijanka s pobarvano frizuro in očitno možem (predvidevam, ker ga je nadirala kot malega cucka) se je zapeljala pri Grožnjanu skoraj v prvi tunel kolesarske predno je ugotovila, da je nekaj narobe. Ja takrat rata tud Panda velik avto in ga je hudič obrnit na ozki poti. Ampak bilo mi je zabavno in sem se naučil kar nekaj novih italijasnkih besed... sicer ne vem kaj pomenijo ampak bom izkoristil znanje ob prvi priliki, ko bom v Italiji.
A ni to jasno pri vseh stvareh. Ljudem ne sme it predobro in kadarkoli bo prišla ugodna zadeva jo je treba spodnest. Pa naj bo to zbiranje plastičnih zamaškov, domača FV oskrba z elektriko, ugodne cene energentov itd itd. Vsepovsod najdejo način kako to zjebat, da ne bi slučajno kdo od navadnih ljudi profitiral vsaj malo.
Meni je vseeno čudno, da se ti je to zgodilo pri kilometrih, kjer avto sploh še ni niti dobro utečen. Je pa sklopka pri dizlu močnejša in če voznik ni konj bo zdržala tud 400.000km. Men je recimo do prodaja avta imela že skoraj 300.000 in je delovala kot bi bila nova.
Je pa res, da kot praviš v nadaljevanju kako gre dizel napram bencinu. Ja enostavno pri dizlu ne rabiš speljevat z drsečo sklopko al pa serpentine odvozit z zdrsavanjem sklopke. Če avto nima moči oziroma navora pri nizkih obratih je pa žal med prestavljanjem vse prevečkrat, da marsikdo sklopke ne spusti do konca, ker preveč padejo obrati in motor enostavno zaduši.
4x4 ipd zadevo samo še poslabšajo, ker bo več obremenitve na sklopki kot pa pri samo prednjem pogonu, kjer bo prej zdrsnilo kolo kot pa sklopka oziroma bo ASR preprečil in znižal navor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.