Skoči na vsebino

Novi diesel motor 3.3 Mazda cx-60 mestna vožnja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 44 minutami je Alex napisal:

Sem slišal ja same pohvale za Hondin dizel. Ga je imel kolega. Drugače pa mi ni jasno, kako mu je zmanjkalo  moči? 

V kakem smislu oziroma v kakšni situaciji? 🤔

 

Ko zmanjka časa za šaltanje in preostane edino, da pohodiš do konca

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

Ko zmanjka časa za šaltanje in preostane edino, da pohodiš do konca

Zato pa obstaja ročni menjalnik. 😉

 

 

Napisano
pred 26 minutami je Alex napisal:

Zato pa obstaja ročni menjalnik. 😉

Ja, moraš znat, jaz se v kritični situaciji nisem upal riskirat ... če ne bi šlo idealno v eno višje (verjetno sem imel v 3-ti, ker je bilo malo klanca), bi se lahko še bolj zafrnil. 

Napisano
pred 3 urami je bajsi6 napisal:

15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.

Ja, pa ne voziš enega dizla 15 let. Sicer bi že naletel na težave.

Nov avto bo to toleriral par let, več pa ne.

Napisano
pred 2 urama je bajsi6 napisal:

Imaš prav. Nikoli enega 15 let. Vedno sem kupil 4 leta starega in ga vozil pet let, potem pa spet od "začetka".

Dizel je zakon. 👍

 

 

Napisano
On 11/22/2024 at 10:58 AM, godlike said:

 

 

Vedno se primerja, na tem forumu, atmosferca bencin s turbo dizlom. Dajte prosim primerjat enako. Če primerjaš atmosferca, ga daj s SDI in podobnim. Če pa turbo dizla, ga prosim s turbo bencincom. Vse ostalo je norost. In seveda prosim podobne kubikature.

 

 

Ne moremo, oz je brez predmetno, ker v evropi žal ni 2.5T motorja tko da...Če bi bil, bi dobršen del dizelašov na forumu prešaltali tja ,vključno z menoj :D

Napisano

2.0T in več ima konkurenca. Samo s takišnim si dobil bolan stroj.

 

To si z lahkoto tudi pod 6s do 100km/h.

Napisano
pred 8 urami je SpEkTr napisal:

Ne moremo, oz je brez predmetno, ker v evropi žal ni 2.5T motorja tko da...Če bi bil, bi dobršen del dizelašov na forumu prešaltali tja ,vključno z menoj :D

Tudi benzinar šestak. Pa ga ni pri nas. 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 25. 10. 2024 ob 10:29 je Slivka napisal:

Motor je nov na tržišču, zato z gotovostjo ne more nihče nič povedat. 

 

Je pa dejstvo, da dizel mora imeti pravo delovno temperaturo, da vse deluje, kot je prav. In velik motor potrebuje veliko časa, da se segreje. Zato bi ti za zmerno do pretežno kratke vožnje tudi jaz odsvetoval dizla, sploh tako velikega... 

Kaj pa je zate 'krajša vožnja'? Za mene je 'krajša vožnja' kakšnih 25 do 30 km v eno smer. Pa zate?

Slavko, motor se segreje prej kakor se je v CX-5, mogoče zato ker ima 6 cilindrov in ti odvajajo več toplote

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 tedna kasneje...
Napisano
dne 26. 11. 2024 ob 11:50 je SpEkTr napisal:

v evropi žal ni 2.5T motorja, če bi bil, bi dobršen del dizelašov na forumu prešaltali tja ,vključno z menoj :D

 

Js sm tut en izmed teh 🙂

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za mene to gre iz skupnega žakla.
    • Danes sem prebral, kaj so delali. Šivali so z ekstra elastičnim šivom. Ki je pri skoku, spodnji del dresa napel kot šotor.
    • Včeraj sem bil na seminarju o servisiranju alpskih smuči v Kranju (tesma sport). Predavatelj je bil zelo dober (drugače servisira tekmovalne smuči van deer, rossignol in elan za  tekmovalce). Ugotovil sem, da  sem pri pripravi smuči do sedaj delal par napak, ki jih bom sedaj lahko popravil. Predvsem pri samih kotih brušenja robnikov, uporabi diamantov za končno odstranitev igle in krtačenju  nisem bil na tekočem. Tudi voski so se zadnja leta močno spremenili zaradi vse toplejšega vremena in s tem drugačnimi strukturami snega. Tudi glede samega strojnega brušenja drsne podlage z raznimi šmirgl papirji, kot jih uporablja večina serviserjev smo izvedeli veliko.  Da ne govorimo o tem, da je velika večina teh mojstrov bila do nedavnega prodajalcev koles in serviserjev, sedaj pa so postali specialisti za pripravo smuči. Skoraj nihče, razen par izjem, se ni udeležil takega seminarja. Naslednja, 2.stopnja seminarja bo v Ljubljani, kjer bomo prinesli svoje smuči in jih bomo s pomočjo strokovnjakov sami pripravili. Tretja stopnja je pa za pripravo tekmovalnih smuči.  Mi je pa bilo zanimivo to, da je demonstriral pripravo smuči na tekmovalnih van deer za slalom, kakršne uporablja tudi Kristoffersen.  Zanimivo je, da se s strani smučke lepo  vidi struktura iz koliko plasti so sestavljene. So zelo, zelo lahke. Vedno sem mislil, da imajo tekmovalci neke težje smuči. In še zanimivost, robnike imajo narejene iz neke mešanice  titana in visoko legiranega jekla. Brusi se jih lahko tudi ročno, a večinoma jih brusijo strojno.   
    • Napiši kaj več o nakupu in odločitvi za nakup cx-30. 🤔😉
    • Takih je bilo med napadom rdeče  jugo armije kar nekaj pri nas na obali , ki so stisnili ta zadnjo in pobegnili čez mejo v Italijo. Med njimi tudi naš bivši župan Kopra. Za take se ve, da jim ne moreš zaupati, ker so strahopetci ali pa  enostavno-egoisti. Če bi se sedaj  odvijala druga svetovna vojna bi na našem ozemlju kmalu govorili nemško in Italijansko.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.