Skoči na vsebino

Omrežnina 2024 po novem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 29 minutami je Carot napisal:

Omrežnina je sestavljena iz dveh postavk:

1. dogovorjena moč za posamezni časovni blok in je fiksni mesečni znesek neodvisen od porabe; tu blok 1 v ceni bistveno odstopa in je v "zimskih" mesecih večji del cene za omrežnino

2. prevzeta energija v posameznem bloku, ki pa je odvisna od porabe.

 

Lp,

 

E, to. Se mi je zdelo. Hvala.

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Takim je bila predvsem namenjena nova metodologija, nov obračun. Oziroma zaradi takih. 

 

To je več kot 400% podražitev omrežnine ... Prej smo vsi imeli enako moč (pri 3x25A varovalkah je ta bila 10 kW)... Sedaj pa če imas določeno dogovorjeno takšno moč, plačujes v ČB1, ki je najdražji, takšno visoko ceno ... 

 

Nov način obračuna je narejeno samo zato, da bodo nekateri lahko več denarja dali v žep ... Dvomim, da bo šlo to vse v obnovo omrežja... 

 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
pred 17 minutami je Jest napisal:

 

To je več kot 400% podražitev omrežnine ... Prej smo vsi imeli enako moč (pri 3x25A varovalkah je ta bila 10 kW)... Sedaj pa če imas določeno dogovorjeno takšno moč, plačujes v ČB1, ki je najdražji, takšno visoko ceno ... 

 

Nov način obračuna je narejeno samo zato, da bodo nekateri lahko več denarja dali v žep ... Dvomim, da bo šlo to vse v obnovo omrežja... 

 

Sem povedal, tisto kar vem. Na splošno zaradi problematike SE (EV in TČ), ne zaradi Jest-a, da ne bo pomote. Sploh pa princip  netmeteringa je zgrešen, sedaj to krpajo ...

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

 

Sem povedal, tisto kar vem. Na splošno zaradi problematike SE (EV in TČ), ne zaradi Jest-a, da ne bo pomote. 

 

 

Ampak to je nekako skregano z izjavami pred casom, da naj se investira v te zadeve kao zaradi "zelenega prehoda" ali kaj jaz vem ... :D ... In sedaj bodo ravno ti ki so investirali z "zeleni prehod", dobili po pi*ki ... 🤪

  • Všeč 2
  • Haha 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)

Vem kako je to bilo. V SLO je 10 let nazaj z.... en uradnik, potem se je reševalo z netmeteringom, kar je prineslo nove še večje težave, ki jih sedaj rešujejo z omrežnino.

 

Netmetering na letnem nivoju ni OK, recimo na mesečnem mnogo boljši, dober (pošten) pa bi bil na urnem nivoju.

Nekoč sem bil na obisku TE-TOL kjer so povedali, da včasih plačujejo tudi po 100€/MWh nekomu, da prevzame njihovo elektriko. Po domače, elektrika poleti iz sončnih elektrarn je v določenih urah vredna -100€/MWh. Ampak jo mora po predpisih sistem od SE odkupiti po 100€/MWh - razliko -200€/MWh plačamo tisti, ki nimamo SE. Številke so približne.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Kdor pa je pred desetimi leti omenil, da ta sistem ne bo šel skozi, je bil pa najhujši sovražnik narave in paconar, ki bo zageftal ta svet...

Napisano
pred 11 minutami je Slivka napisal:

Kdor pa je pred desetimi leti omenil, da ta sistem ne bo šel skozi, je bil pa najhujši sovražnik narave in paconar, ki bo zageftal ta svet...

Kdo je omenil, kje?

Napisano

Se strinjam. Tehniki in fiziki smo to omenjali, drugi pa glave v rit in naprej v zeleno prihodnost...

Napisano

Sončnice (še zdaleč) niso problem. Koliko električne energije v Sloveniji naredi fotovoltaika? Manj kot desetino ... (ene 8 %, če se prav spomnim enega grafa iz uradnih strani)

 

Problem je elektro mafija in njena požrešnost, ki presega vse meje.

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano (urejeno)
Pred eno uro je dvorjan napisal:

Sončnice (še zdaleč) niso problem. Koliko električne energije v Sloveniji naredi fotovoltaika? Manj kot desetino ... (ene 8 %, če se prav spomnim enega grafa iz uradnih strani)

 

Problem je elektro mafija in njena požrešnost, ki presega vse meje.

 

Elektrika proizvedena takrat, ko je nihče ne rabi, ni vredna nič.

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 4
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

In takrat boste vse ICE avte zamenjali za električne. In potem boste navdušeni, če boste lahko živeli v "15-minutnem mestu", da se ne bo treba vozit... In tako korak po korak...

 

 

 

Kriv je pa itak vedno za vse Janša...

 

 

Se opravičujem, Golob je kriv...

Popravljeno od Slivka
Napisano

3% manjša poraba kot novembra lani, na bloke sploh ne gledam več. Me pa zanima kolk bo račun višji kot lani.

 


image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 4 urami je dvorjan napisal:

Sončnice (še zdaleč) niso problem. Koliko električne energije v Sloveniji naredi fotovoltaika? Manj kot desetino ... (ene 8 %, če se prav spomnim enega grafa iz uradnih strani)

 

Problem je elektro mafija in njena požrešnost, ki presega vse meje.

 

Prašičjereja je del problema, se strinjam. Ampak drugi del problema si pa sam povzel in zastavil podatek. Manj kot 10% proizvodnje pa na ELESu že cvikajo, kako bo enkrat vse ven zabrisalo zaradi nekonstantne proizvodnje. Pa ne samo pri nas, tudi drugje jih skrbi...

Popravljeno od Agerg
Napisano

Vir elektrike, ki ni konstanten je pač pain in the ass. To ti bo povedal vsak, ki se ukvarja z distribucijo elektrike in zagotavljanja normalne oskrbe porabnikov.

 

Dobesedno bi bilo lažje, da kdor ima SE na strehi, da ta ni del energetskega sistema, ampak skupaj z baterijo ločena.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

To je več kot 400% podražitev omrežnine ... Prej smo vsi imeli enako moč (pri 3x25A varovalkah je ta bila 10 kW)... Sedaj pa če imas določeno dogovorjeno takšno moč, plačujes v ČB1, ki je najdražji, takšno visoko ceno ... 

 

Nov način obračuna je narejeno samo zato, da bodo nekateri lahko več denarja dali v žep ... Dvomim, da bo šlo to vse v obnovo omrežja... 

 

:lol:

Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

To je več kot 400% podražitev omrežnine ... Prej smo vsi imeli enako moč (pri 3x25A varovalkah je ta bila 10 kW)... Sedaj pa če imas določeno dogovorjeno takšno moč, plačujes v ČB1, ki je najdražji, takšno visoko ceno ... 

 

Nov način obračuna je narejeno samo zato, da bodo nekateri lahko več denarja dali v žep ... Dvomim, da bo šlo to vse v obnovo omrežja... 

 

Pa rekel sem ti pa nisi nekako sledil mojim besedam. Na letni ravni boš plačal cca. 250eur več, da distributerji ne bodo prikrajšani pri dobičku.

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Vir elektrike, ki ni konstanten je pač pain in the ass. To ti bo povedal vsak, ki se ukvarja z distribucijo elektrike in zagotavljanja normalne oskrbe porabnikov.

 

Dobesedno bi bilo lažje, da kdor ima SE na strehi, da ta ni del energetskega sistema, ampak skupaj z baterijo ločena.

Ja, če bi bil čisto ločen, samooskrben v pravem pomenu besede.

 

Tako pa bi bilo podobno, kot sem jaz samooskrben od Mazda servisa. Večinoma ceneje servisiram pri lokalnem mehaniku, a včasih vendarle nujno potrebujem Mazdin pooblaščen servis. Valjda me takrat opalijo ... 😀

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Ja, če bi bil čisto ločen, samooskrben v pravem pomenu besede.

 

V bistvu ja... oziroma, da si na dveh sistemih in preklapljaš po potrebi in ne obremenjuješ omrežja s svojo energijo. Ko imaš višek jo spravljaš v baterije in EV in od tam koristiš, ko imaš manjko. Še vedno pa verjetno pozimi to ne bo dovolj in takrat imaš še urejen priklop na javno omrežje. Laično povedano imaš dvojno napeljavo. Potem pač ni tistih stroškov z omrežnino, ki so zdaj ratali @Jest

33112_1.png

Napisano

Ja, ko bodo baterije normalne za 100 kWh, ne pa to sranje za 10 kWh, pa cena v nebesih. Jaz pozimi povprečno 30 kWh na dan skurim, pa sem med manjšimi porabniki.

Napisano (urejeno)

Pocakite se malo, so ze veleumne resitve na planu, da se bo v vesolje dalo satelite ki bodo se ponoci prinasali / odbijali svetlobo za celice....to ni šala, to je 'resen' predlog.

 

Medtem ko bo zelen strom, se zemlja sploh ne bo vec mela casa shladiti, zivali boje vse imele insomnio, mi bomo pa ko finci na vodki.

 

Ampak zelena energija bo!

Popravljeno od jures
  • Všeč 1
  • Haha 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Boss napisal:

Party all night. :bravo:

WWW.SPACE.COM

A California startup is readying its prototype orbital mirror for a 2025 launch.

 

Bos lahko narocil, da ti na mazdo celo noc sveti sonček. Ne rabiš več webasta

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Verjetno tale >>  MAZDA | Mazda MX3 MAGLEV MAZDAMX3EV.WORDPRESS.COM To je moj avto – Mazda MX-3 V6. Sem 32 letni strojni inženir. Delam v Slovenski vojski, kot letalski inženir. Na tej strani bom predstavil predelavo 20let starega športnega avta na...  
    • Daleč od tega, da bi bil poznavalec EV trga in proizvodnje oz. nasploh avtomobilizma, ampak tole (prekopirano iz neta iz enega članka) za moje pojme kar realen zapis trenutnega dogajanja na tem področju.... **** Trenutno se v Šanghaju odvija avtomobilski sejem - spektakel za vsakega avtomobilskega fana. Medtem, ko se EU- in ZDA proizvajalci ukvarjajo kako izdelati negorljive baterije, ki jih bo moč napolniti v manj, kot v 30 min, Kitajci predstavljajo avtomobile, ki so ob enem tudi helikopterji in e-avtomobile s 1.000 km dometa, negorljivimi baterijami, ki se napolnijo v 5 minutah. Ja. Prehiteli so nas. Močno. Vendar pozor! Pri mnogih novinarjih opažam, da ne razumejo poante, še manj pa ozadja, zato bom malo bolj podrobno razložil situacijo. 1.) EU in Kitajske ni moč primerjati! a.) Kitajska razpolaga z 88 % vseh resursov za proizvodnjo e-baterije, logično, da bodo zato lahko proizvajali mnogo cenejše in da bodo najboljšo/najnovejšo tehnologijo obdržali zase b.) Kitajska ponuja močne subvencije in olajšave pri nakupu e-avta. Do decembra 2025 so vsi oproščeni 10 % davka, poleg tega dobijo od 2.000-4.000 dolarjev subvencije/e-avto c.) Cena kwh elektrike na Kitajskem v domačem gospodinstvu je 7 centov/kwh, na javnih polnilnicah pa v povprečju 5 centov (!), v bolj urbanih okolicah in ob določenih urah (recimo Šanghai) 26 centov č.) Kitajska vozila so v povprečju 50% cenejša od ekvivalentnih naših vozil pri nam v Evropi d.) Povprečni strošek delovne ure: Na Kitajskem se povprečne urne postavke v avtomobilski industriji gibljejo med 66 in 90 kitajskimi juani (CNY) na uro. To je približno 9–10 evrov, odvisno od trenutnega menjalnega tečaja. V bolj razvitih mestih, kot sta Šanghaj in Shenzhen, so lahko urne postavke višje zaradi večjega povpraševanja po usposobljenem delu. Vendar pa so te razlike še vedno manjše v primerjavi z zahodnimi državami. V Nemčiji so urne postavke v avtomobilski industriji bistveno višje. Povprečna bruto urna postavka za proizvodne delavce je bila decembra 2024 približno 44,15 EUR. Za primerjavo, pri Volkswagnu so skupni stroški dela v Nemčiji znašali okoli 62 EUR na uro v letu 2023, kar vključuje tudi administrativne in razvojne delavce. 2.) Kot je povedal zadnjič znan nemški politik, bi EU morala ostati pri tem v čemer je bila vedno absolutno najboljša na svetu in to je izdelava ICE. Seveda bi to preverjeno tehnologijo še bolj izpopolnjevala, ampak že danes, če kupite avto, ki ima že euro6e normo, ste kupili ICE, ki ima zanemarljivi co2 izpust in namesto, da se EU cirkusantje še naprej ukvarjajo z izpustom avtomobilov (pri čemer 50 križark v EU izpusti več co2, kot vsi avti v EU), naj se EU in svet raje prične ukvarjati s pravimi onesnaževalci: gradbena in vojaška industrija. Avtoindustrija pa bo že znala še dodatno znižati odtis (npr Porsche testira svoj e-fuel, sintetično gorivo, Japonci testirajo nove načine vodikove celice, ki bodo varnejši in mnogo bolj ugodni itd.) EU proizvajalci so pred 20 leti odpirali svoje tovarne na Kitajskem. Čisto samo zaradi pohlepa, ker so tako dobili ultra poceni delovno silo. Kitajci so bili tiho in se učili. Sedaj prihajajo računi.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.