Skoči na vsebino

Električno zapiranje in odpiranje prtljažnika

Ustvari kratki URL


astor

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

Danes je v Slovenijo prišla moja Mazda CX-60, ki jo je pripeljal kolega iz Nemčije (mislim pa da je celo iz Danske). Avto je letnik 2023, prevoženih 13.000 km in načeloma vse O.K. Oprema kot v Sloveniji Homura, torej gretje in hlajenje sprednjih sedežev, gretje zadnjih sedežev, mrtvi koti, aktivni tempomat, kamera.... , poleg še električno strešno okno, vlečna kljuka, skratka skoraj VSE. Potem pa ŠOK, avto nima električnega zapiranja prtljažnika, ampak ročno????  Ne morem verjeti, avto ima od opreme praktično vse kar je mogoče, nima pa električnega zapiranja in odpiranja prtljažnika??? Ali kdo od vas slučajno ve, ali se da do vgraditi naknadno? Sem klical na Selmar Celje in so mi rekli da to ni mogoče, ker bi bila potrebna tudi menjava ključa. Ali je možno kakšna "after mark" vgradnja? Razumem da potem to ne bom imel na ključu, ampak da bi bilo električno odpiranje vsaj na gumb pri samem prtljažniku. Če ima kdo kakšno idejo, ali pa če kdo to celo zna narediti bi RES PROSIL za pomoč.

Hvala vam za vse informacije in za vašo pomoč

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Izgleda je to ena od tistih, ki so se prodale takrat, ko je bila kriza z dobavo teh mehanizmov za električno odpiranje zadnjih vrat… Pomoje je nadgradnja res verjetno stroškovno prevelik zalogaj, da bi se to splačalo…

 

Gre za dizla ali PHEV?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 29 minutami je Jest napisal:

Izgleda je to ena od tistih, ki so se prodale takrat, ko je bila kriza z dobavo teh mehanizmov za električno odpiranje zadnjih vrat… Pomoje je nadgradnja res verjetno stroškovno prevelik zalogaj, da bi se to splačalo…

 

Gre za dizla ali PHEV?

PHEV

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene je pri 6-ki tudi presenetilo, da nima tega od opreme, ker je imela vse ostalo skoraj. Je pa res, da ne skačem več s toliko polnimi rokami do prtljažnika avta, kot sem pri Meganu, ko sem non stop nekaj metal ven pa notri, ko so bila glavna dela na hiši. Niti ne pogrešam pri Mazdi.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Alex napisal:

Zato pa imajo naše premium cx30 to serijsko. To je ena izmed nepogrešljivih stvari na avtu. 😉

Imam skoraj vso možno opremo na Focusu, razen sunroofa, 360° parkirnih, vzratne kamere in električnega prtljažnika.

Med drugim, se mi zdi, da mi električni otežuje pakiranje do zadnje centimetra, ker ne moreš na roko probat, če še lahko zapreš.

pred 8 urami je Janez007 napisal:

Jaz bi imel pa še ročno zavoro najraje pravo ročno ... ko se spomnim na tisto CX-3, ki ji niso znali popraviti električne ročne zavore.

Ročna ročna je zakon. Žal imam samo na enem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem imel cx-5 z taksno kombinacijo in poraba je bila v povprecju 7,9 se mi zdi, je napisano na poraba.com, za vseh mojih 180.000 kolikor sem jih naredil v 4 letih.   sedaj se avto vozi naprej brez tezav pri novem lastniku, ce se bo kaj pojavilo bom pa objavil 
    • Imaš popolnoma prav. Sem videl njihov katalog vozil. Med njimi je tudi TRABANT 603/601(en al drug). Edino kar pravim je to, da veliko ljudi VERJAME če bo narejeno v Evropi je odlično, če naredi Kitajc je slabo. Mogoče je to veljalo 20 let nazaj.
    • Dobro jutro kofetkarji 😉  
    • @astor čestitke za nakup, naj ti dobro služi   Glede prtljažnika…kaj je pa pisalo v opisu vozila pri vozilu, da ima ali da nima el.prtljažnika?
    • Da imamo elektriko v vtičnicah ves čas, neprekinjeno in zelo dobre kakovosti (cca 230 V, 50 Hz) ni samoumevno. Pri elektroenergetiki ni tako kot pri telekomunikacijah, ko se zaradi večjega povpraševanja zmanjša hitrost prenosa podatkov. Pri elektroenergetiki dela, ali pa ne dela, nekaj vmes ne obstaja, primer: "Napetostni zlom je pojav v elektroenergetskem sistemu, ko napetost postane nestabilna in lahko pade na vrednost nič. To se zgodi, ko sistem ne more več vzdrževati ravnotežja med proizvodnjo in porabo električne energije, kar vodi do popolnega izpada napetosti".   Nekaj primerov, kjer elektrika v vtičnicah že danes ni samoumevna: - Libanon: Država se sooča z resnimi težavami pri oskrbi z električno energijo, kar vodi do pogostih in dolgotrajnih izpadov - Južna Afrika: Eskom, nacionalni dobavitelj električne energije, redno izvaja načrtovane redukcije zaradi pomanjkanja zmogljivosti in vzdrževanja. - Venezuela: Zaradi gospodarske krize in pomanjkanja investicij v energetski sektor so izpadi elektrike pogosti. - Indija: V nekaterih ruralnih območjih so izpadi elektrike še vedno pogosti zaradi omejene infrastrukture.   Sistemska obratovalna navodila za prenosni sistem električne energije Republike Slovenije   8.3.2.1 Preprečevanje napetostnega zloma 99. člen Sistemski operater preprečuje nastop napetostnega zloma z naslednjimi možnimi ukrepi: - z dvigom proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah; - s prerazporeditvijo proizvodnje oziroma pretokov delovne moči; - s pozivom sistemskim operaterjem sosednjih omrežij za normalizacijo napetostnih razmer; - z znižanjem želene vrednosti regulatorja napetosti v razdelilnih transformatorskih postajah; - s pozivom distribucijskemu operaterju za vključitev kompenzacijskih naprav, za povečanje proizvodnje jalove moči na proizvodnih enotah, ki so priključene na distribucijsko omrežje, in za znižanje napetosti v distribucijskem omrežju; - z blokiranjem delovanja regulatorjev napetosti oziroma vgradnjo avtomatov za avtomatsko blokado regulatorjev napetosti na transformatorjih z odcepi; - z razbremenjevanjem prenosnega sistema; - z drugimi ukrepi.   8.3.3 Shema vzpostavljanja sistema po razpadu 102. člen (1) Uporabnik sistema in distribucijski operater pripravita shemo ukrepov za ponovno vzpostavitev obratovanja po razpadu sistema. Shema ukrepov mora biti usklajena s sistemskim operaterjem. (2) Sistemski operater lahko od uporabnika sistema in distribucijskega operaterja zahteva preizkus izvajanja ukrepov iz prejšnjega odstavka tega člena. (3) Centri vodenja ter sistemi vodenja, meritev in zaščit v stikališčih morajo imeti zagotovljeno neprekinjeno napajanje z električno energijo. (4) V primeru razpada prenosnega sistema sistemski operater zaradi jedrske varnosti čim hitreje zagotovi napajanje lastne rabe v NE Krško. (5) Sistemski operater v sodelovanju z NE Krško in TE Brestanica izdela obratovalna navodila za potrebe vzpostavitve otočnega obratovanja TE Brestanica z lastno rabo NE Krško.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.