mazda-mx3 Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Zanima me, ?e ima kdo kak?no izku?njo s to zadevo? Na nekaterih straneh pi?e, da je tudi pri tem posegu potrebno zni?at kompresijo v motorju, na drugih pa, da ni potrebno, ?e so to spremembe mo?i v okviru do 30%. Kaj je res? Druga zadeva, ki me zanima je postavitev kompresorja. Glede na to, da ne laufa na izpusne pline ampak preko jermenov na motorju mi je jasno, da ne zajema posegov na kolektorju. Kako se ga pa pove?e, isto kot turbino? Torej med AF metrom in motorjem? Se zavedam, da so to nOOb vprasanja, zato prosim brez pikrih pripomb Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Marko_mx-3 Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Na na?em forumu ima? malo ljudi ki so se (ali pa se) ukvarjajo z turbincami. Malo si ?e poglej na www.mazdamaniac.com je model na?timal kompresor (amer?. turbocharger) na MX-3 samo je 2.5l V6. Pa tudi na Miato in z RX-8 se tudi nekja ukvarja. Samo kakor je meni znano mora? AF meter tudi menjati ker pri pritiskih ne deljuje to?no. To je takrat ko turbina za?ne pihati se loputa odpre do konce in za motor to pomeni polno bencina in bi lahko nenormalno pil bencin, pa ?e delovanje motorja ni tako kot bi moralo biti. ?e se ?e spomni? uporabnika DonFilipa ko je na 626 dajal turbinco in kak?ne probleme je imel. Pa na www.mx-3.com bi se tudi kaj najdlo. Pa zakaj nebi od brato Ti? vzel motor?ek ki ?e ima turbo Citiraj
mazda-mx3 Napisano 8. marec, 2006 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Na na?em forumu ima? malo ljudi ki so se (ali pa se) ukvarjajo z turbincami. Malo si ?e poglej na www.mazdamaniac.com je model na?timal kompresor (amer?. turbocharger) na MX-3 samo je 2.5l V6. Pa tudi na Miato in z RX-8 se tudi nekja ukvarja. Samo kakor je meni znano mora? AF meter tudi menjati ker pri pritiskih ne deljuje to?no. To je takrat ko turbina za?ne pihati se loputa odpre do konce in za motor to pomeni polno bencina in bi lahko nenormalno pil bencin, pa ?e delovanje motorja ni tako kot bi moralo biti. ?e se ?e spomni? uporabnika DonFilipa ko je na 626 dajal turbinco in kak?ne probleme je imel. Pa na www.mx-3.com bi se tudi kaj najdlo.Pa zakaj nebi od brato Ti? vzel motor?ek ki ?e ima turbo uh uh...tukaj je ze sedaj govora o dveh razlicnih stvareh jaz pisem o kompresorjih (supercharger), ti pa o turbinah (turbocharger) mene zanima kompresor... na mx-3 sem ze prebral vse kar je pisalo...maniacs pravis...bom sel pogledat 10x don je imel probleme s tehnicnim kolkor pomnim...al ne? :ne vem: Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
David Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Ok nej mi kdo zdej to malo razlo?i.... kaka je razlika to.... oziroma kako deluje supercharger??? Citiraj Feel free....
LabiGT Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Ok nej mi kdo zdej to malo razlo?i.... kaka je razlika to.... oziroma kako deluje supercharger??? "turbo" deluje na izpusne pline"kompresor" pa se vrti skupaj z gredjo motorjatko nekak na hitro... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
mazda-mx3 Napisano 8. marec, 2006 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2006 tako je, kot je labi napisal... da malo zakompliciramo... turbina rabi izpusne pline, zato je potrebno zamenjati, predelati kolektor oz. povezavo med koletorjem in sredinskim delom izpuha, ker iz tega dela turbina dobiva mo? za ustvarjat pol pritisk s katerim fila ma?ino. kompresor, zahteva svoj davek pri jermenih, ker je potrebno prilagoditi vse skupaj tako, da je se en jermen ve? na motor povezan, da poganja kompresor, ki ustvarja pritisk, da fila ma?ino. turbina butne, ker v njej pritisk narasca s kvadratom vstopnega zraka...medtem ko je kompresor zvezen...ne buta...sam prilima Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Symon Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 To?no tako. Kompresor poganja glavna gred preko jermena. Stvar je po strani bolj enostavna, kot turbina ampak ?e vseeno ni ma?ji ka?elj. Jermen mogo?e sploh ni tak?na te?ava dobiti. Kak?en kompresor bo? dal in kje ga bo? dobil? Rootsovega ali centrifugalnega? Za manj?i prirastek mo?i je kompresor veliko bolj?a izbira, kot turbina. Na?eloma proizvaja manj mo?i kot turbina vendar je tudi ?ivljenjska doba lahko dalj?a saj je pri turbini naprimer kratka relacija smrt, tukaj je ta te?ava malo manj?a. Res ti kompresor ukrade nekaj procentov mo?i (in bencina) vendar konec koncev ima? v primerjavi z turbino to dobro lastnost, da ni turbo laga in proizvaja dodatno mo? ?e od za?etka obratov. Kompresor se pri?raufa nekam na blok, ?e se ne motim. Odvisno od izvedbe - poglej linke zgoraj. Poleg tega mislim, da bi bilo vseeno potrebno zmanj?ati kompresijo. (no pravzaprav ne vem- kolik?no ima? zdaj?) Dobro bi bilo urihtati tudi vbrizg. Sicer pa za za?etek preberi mazdamaniaca. Sicer nekdo pravi, da je pribli?no tako pameten kot Vseved ampak napisano ima dovolj enostavno, da bo? nekaj izlu??il.Potem pa google pa i??i: superchargerWikipediaVortech (eden najbolj?ih mojstrov za kompresorje)?e ena firmaZa vse, ki se jim ?e bolj malo sanja: razlika med turbino in kompresorjemEDIT: ?e sem ti ?e za OBD pomagal upam, da sem ti tu tudi dovolj! Kompresor je za enega zmernega dirka?a (ob?asna te?ka noga) nasplo?no bolj?a izbira. Vsaj za moje pojme. Edino tistega zna?ilnega BOV-ovega PSSSST! ni sli?ati. In dodatno navijanje (ve?anje pritiska z elektroniko) je onemogo?eno. ?mrc.... Citiraj
Boss Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Simon je ve? ali manj napisal vse jaz pa sam dodam ?e enen par splo?nih resnic kompresor: + nima turbo luknje in bolj zvezno pove?a mo? - stalno po?ira mo? motorju tudi ?e vozi? po?asi brez priganjanja in s tem pove?uje porabo; zaradi tega tudi tehni?ni podatki o ve? pritiska kot turbo na koncu zbledijo zaradi obremenjevanja motorja - vzdr?evanje zna biti problem saj se ma?e samostojno in ne preko motorja tako, da je potrebno preverjati pravilno mazanost kompresorja - kompresor ?e dodatno obremenjuje pogonski jermen in ta lahko zaradi tega prej odleti in uni?i motor - zaradi bolj komplicirane zgradbe oz. prenosov, ki morajo recimo 5.000 obratov pretvort v cca 50.000 obratov je mo?nost napake veliko ve?ja kot pri turbu. turbo: ++ za svoje delovanje ne od?ira "konjev" in se fila na izgubljeni energiji pri potovanju izpu?nih plinov iz motorja + poraba ostane enaka kot pri istem motorju brez turba oz. se lahko tudi zmanj?a zaradi manj?ega naprezanja motorja + na?eloma so zaradi enostavnosti manj nagnjeni k okvaram zato se uporabljajo v ve?ini prisilno polnjenih motorjih (avtomobili, tovornjaki, avtobusi) - turbo luknja in slaba odzivnost pri niskih vrtljajih - voznik mora malce bolj "paziti" na turbo (ne terat hladnega in ne uga?at pregrete ma?ina) Citiraj
mazda-mx3 Napisano 8. marec, 2006 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2006 kompresijsko razmerje mojega motorja je: 9,0 : 1... se nekaj vprasanj...je pol pri tako majhnem prirastku moci, res nizat komp. razmerje ali ne? na nekaterih forumih sem zasledil, da so uporabniki montirali na benz. motorje dizelske turbine...je to bullshit ali se res da ?? na kaj moras gledat pri turbini...recimo, da imas moznost dobit turbino nekega drugega avtomobila...je bolj pomembno, da ima ta avto isto moc kot tvoj ali prostornino? majhna turbina naj bi zacela delovati pri precej nizjih vrtljajih, kot pa turbina optimalne velikosti,tko da pri visokih naj nebi dajala vec toliko moci od sebe. Velika turbina se do visjih obratov sploh nebi konkretno odzvala, al ne? Kako pol izbrati primeren kompresor ali turbino? Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Symon Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 kompresijsko razmerje mojega motorja je: 9,0 : 1...se nekaj vprasanj...Kako pol izbrati primeren kompresor ali turbino? Uf kup vpra?anj. Hja kolikor je meni znano imajo turbo avti kompresijo okoli 8:1 do 8.5:1. Kar je ve? ni zdravo. Turbino iz dizla avta se da, ni problema. Glavna je, da je prostornina podobna, ker turbina od tovornjaka bi ti ubila motor. Motor je ne bi bil sposoben dovolj zavrteti. ?e bi dal premajhno (sicer jih ni veliko tako malih ampak recimo od Daihatsuja dizla 1.0) bi ti pa turbino prehitro vrtelo in i jo z*****o. Tako okvirno in amatersko napisano, ker se mi ne da vsega prepisovati ) Recimo tako od oka bi na tvoj avto najbolj pasala kak?na turbina od 1.5dCI ali pa kaj podobnega. Ene pol bara (7 psi-jev boosta) bi bilo ?e varno brez kak?nih predelav motorja pomoje.Sem upal, da imajo na Sport Compact Car ?e narejeno tabelo z primernimi turbinami sem jo mogel pa prepisati iz njihove knjige Sem jo malo skraj?al, da te ne bo ?e bolj zmedla... Poglej spodaj.Imajo pa tole, pa tole. ?e bo? oboje prebral si ?e malo bolj podkovan. DODANO:Turbo.zip Glede teh excel datotek (v bistvu so za Open office, upam, da ga ima?- je zastonj). "Kalkulator" je okviren pokazatelj konjev, in kak?no turbino rabi?. Sem ti v bistvu ?e vse vstavil za 1.6 motor in slabe pol bara. To je ve? kot preve? za standardni motor. Kako se bo? znajdel naprej? Hja poglej tole. Notri so nekak?ni grafi. ?e gre? ven iz oto?ka ni dobro. ?e gre? preve? levo je turbina premajhna in je dobra kve?jemu za majhne pritiske. ?e gre? preve? desno (?ez "Surge limit")bo to gotovo ubilo turbino. Skratka najti mora? turbino, ki bo ?im bolj na sredini oto?ka. Lahko pa pogleda? drugo preglednico, kjer so ?e vpisane turbine, ki bi pasale na dolo?ene prostornine motorjev. (?e bo? ?e iskal druge grafe: Google>> compressor map) Aja pa potem je dobro dati ?ir?o cev avspuha. Za 1.6 N/A (zauhar) je 2 in?e ?e skoraj preve? za turbino pa rabi? vsaj 2.5-3 colske cevi. (vir: Sentra.net Da bo motor dobil dovolj bencina bi bilo dobo spremeniti tudi vbrizg. Ve?je ?obe, drugo benz pumpo. Sicer ni nujno ampak lahko, da bi postale serijske potro?ni material. Sem ti tudi vstavil v kalkulator?ek te forumule. PS: ?e bo? v kratkem kaj v Morav?ah in si dejansko resen glede turbine ti lahko posodim knjigo iz katere sem izlu??il tele modrosti. Samo, da jo bo? vrnil, ker mi veliko pomeni. PS2: uf dost bo zaenkrat... Kar dosti je prepisovanja zaenkrat. ?e se bom spomnil ?e kaj, se bom oglasil. Zdaj pa ?e ti malo uporabi google in poi??i, ?e ti ?e kaj ni jasno. Citiraj
mazda-mx3 Napisano 8. marec, 2006 Avtor Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Symon, super...si bom vse prebral...mille 10x Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Symon Napisano 8. marec, 2006 Prijavi Napisano 8. marec, 2006 Symon, super...si bom vse prebral...mille 10x Ej sploh ni panike! Bolj je nor projekt raje sem zraven, ?e le lahko kaj pomagam. Citiraj
David Napisano 9. marec, 2006 Prijavi Napisano 9. marec, 2006 Ej zanimivo..... symon...si mi razsvetlil dolo?ene pojme.... in ej... podkovan si kot treba za te zadeve....neglede na to da si s knjige pobral.... LP dAVid P.S. Luka kdaj se pa misli? lotit modificiranja motorja... letos??? Citiraj Feel free....
mazda-mx3 Napisano 9. marec, 2006 Avtor Prijavi Napisano 9. marec, 2006 Ej zanimivo..... symon...si mi razsvetlil dolo?ene pojme.... in ej... podkovan si kot treba za te zadeve....neglede na to da si s knjige pobral.... LP dAVidP.S. Luka kdaj se pa misli? lotit modificiranja motorja... letos??? mhm...se strinjam, symon...plidno wono david...vse kar zadeva modifikacije so le moje pobo?ne ?elje....kar sedaj delam na avtu je ?e zajeten finan?ni zalogaj. Ta tema poteka zgolj iz firbca kaj bi se dalo vse naredit na motorju... sem prebral, da so tej motorji sposobni prenesti dosti mocnejse obremenitve od sedanjih...celo 80% do 100% ve?je ob primernem vzdr?evanju....in pa seveda dobrem stanju mehanike.Celo tolko sem brskal, da sem na?el seznam izmenljivih delov z drugimi modeli mazd in fordov ter kie... Kia sephia recimo temelji na mazdinem modelu 323 od vsega zacetka...in to ne samo motor ampak tudi podvozje. Citiraj Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje
Symon Napisano 9. marec, 2006 Prijavi Napisano 9. marec, 2006 Ej zanimivo..... symon...si mi razsvetlil dolo?ene pojme.... in ej... podkovan si kot treba za te zadeve....neglede na to da si s knjige pobral.... Ja zdaj moram samo ?e dovolj samozavesti nekje pobrati, da se bom upal sam raz?raufat kaj ve? kot osnovne malenkosti. Jezst bi cel motor raz?raufu na prafaktorje, ?e bi si upal. Tako pa se bojim, da bi zih kaj polomil (neroda nerodna ) ?e bi se pa razstavljanje iz?lo pa 100% ne bi ?lo nazaj skupaj ali pa bi mi kak?en bat ostal. Potem bi pa bratranca (mehanik) da mora nujno priti, ker sem motor podrl pa zdaj ne gre skup. Ko bi pa pri?el bi se pa jaz kar skril samo fotru bi rekel naj poka?e kje je avto. Sramota do kraja (?e tako je izjavil, da sem preve? picajzlast ker za vsako malenkost te?im ). Na ?alost ?e kar dr?i, da teorija je eno, praksa pa drugo. Sicer pa saj poznate tistega prekletega Murphya. Citiraj
Symon Napisano 9. marec, 2006 Prijavi Napisano 9. marec, 2006 Update! Skoraj vse sem pobral iz tele knjige. Sicer imam ?e tole ampak te ne rabim.?e ?eli? popolen DIY za supercharfer si naro?i tole knjigo! Oboje in ?e ve? lahko najde? to?no tukaj.Pa ?e nekaj zanimivega branja. Jaz kupujem Japanese performance. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.