Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.

sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.

NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.

NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.

Hvala na vsak odgovor.

  • Začuden 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)

Injektorji so lahko razlog - to so mi povedali na Mazda servisu v Ljubljani. V tvojem primeru pa zelo verjetno odmična gred, glede na stare objave, ali pa celo oboje. 

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)

Potem pa injektorji - ena od zelo verjetnih možnosti in pogosta težava te generacije Mazd. So bili že zamenjani?

 

Itak pa ne naših mnenj vzet preveč resno. Še izkušeni mehaniki imajo z diagnozami današnjih avtomobilov težave. V tvojem primeru bi peljal nazaj k Pelkotu ... Še bolje pa prodati in kupiti bencinarja. Oprosti, ampak to najbolj pomaga in je na koncu najceneje - sam sem to storil 3 leta nazaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

 

@Tržičan zadeva je takšna - najprej je tako, da imaš AWD, ki je potraten sam po sebi, potem je 175KM dizel, ki je kar občutno manj varčen kot 150KM, predvidevam, da je menjalnik tudi avtomatski, kar je spet minus za ugodno porabo. Že samo tole našteto bo pomenilo, da boš imel porabo nad 7,5l/100km.

 

Zdaj pa naslednje - tvoj stil vožnje in katere ceste uporabljaš ter kolk težko nogo imaš. Če je hitrost na AC višja, če voziš veliko mestne vožnje v gneči in če si rad dinamičen pol bo hitro poraba preko 8,5 l/100km.

 

Če pa ni nič od tega, potem pa je verjetno res nekaj narobe na injektorjih, lahko pa tudi na DPF-ju in imaš konstantne regeneracije na cca vsakih 100 prevoženih km. Namreč napisal nisi kolk km imaš prevoženih, da bi lažje to ocenili.

 

Še ena zadeva je in sicer zabasan sesalni kolektor s sajami in bi bil potreben čiščenja. To je treba naredit nujno nekje na vsakih 100-120kkm. Če zaradi tega tam senzorji berejo narobe lahko sporočajo podatke, ki jih razume ECU, da je treba narest bogatejšo mešanico in poraba gre gor.

33112_1.png

Napisano

Vse je bilo to narejeno.

Spucan je bil kolektor.

Ne bi spraseval ce ne bi kolegica kupila cx5 z istim motirjem in awd in avtomatik.in isti letnik.

Porabo ima 6,8 povprecno.

Pa tudi bedasto se mi zdi da tak avro ob polnem tanku ima dosega 450 km.

In se to.Pri menjavi akumulatorja kazal ob ponem tanku doseg cez 750 km.

Poj med voznjo samo zacel padat..

Hvala za vsak odgovor

Napisano
5 hours ago, Tržičan said:

gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.

sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.

NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.

NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.

Hvala na vsak odgovor.

Predlagam, da spremljaš osnovne parametre delovanja avtomobila. Nabavi si bluetooth obd2 in preko aplikacije Torque lahko vidiš marsikaj. Jaz si kazalnike celo zrcalim na osrednji zaslon preki AndroidAuto ter jih tako lahko spremljam med vožnjo (npr. temperatura motorja, nasičenost DPF, status regeneracije, tlak izpušnih plinov, napetost akumulatorja,...).

 

Predlagam ti naslednji kanal za osnovno izobraževanje o mogočih težavah:

https://youtube.com/@mrniceguy94?si=Dd3s0j5F82L8kQTc

 

Za marsikateri problem je kriv tudi senzor izpušnih plinov, ki ti mora v "idle" kazati cca  100 kPa, če je manj kot 80 kPa, ga zamenjaj. Poizkusi očistiti MAF senzor (uporabiš posebni MAF sprej za čisčenje, obvezno poglej kak video na YouTubu, da ga ne uničiš). Mogoče ti EGR ne deluje pravilno. Lahko ga začasno programsko izključiš (tukaj rabiš posebno ni programsko opremo) in vidiš kje si.  

 

Vsekakor mašina ne deluje optimalno. Jaz sem si sicer ravno danes naročil Xtool A30M, da lahko spremljam se tlak olja in delovanje vakuumske črpalke. Če imaš čas in voljo, boš hitro lahko tudi sam potegnil neke zaključke.

 

V kolikor so ti menjali odmično gred, bi po menjavi morali preveriti vse parametre. Običajno se ob menjavi odmicne gredi menja tudi vakuumska črpalka, saj jo slaba gred poškoduje (kovinski ostružki). Ce ti tega niso naredili je bil servis vprasljiv.

 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 48 minutami je Boss napisal:

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

Samo pogovarjamo se, kakšne so opcije. Če bi imel jaz prijatelja, ki na leto vrže v avto za 10.000 € 1/3 tega zneska za servise, bi mu predlagal enako. Kaj pa ti, naj meče še naprej po nekaj 1.000 € v luknjo brez dna?

 

Znajo biti injektorji, ker je bilo po čiščenju OK, se je pa očitno spet zapacalo že v 1,5 leta. Sicer tudi 8,5 l/100 km ni nič nenavadnega, če je malenkost bolj težka noga (po informaciji enega mehanika Mazd, ki je imel ravno tako).

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 8 urami je NevLado napisal:

a imaš relacijske vožnje al ful kratke

 

kolega ima z identičnim avtom porabo 6,8

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Z M A J napisal:

Tudi Deeyan, kolega s foruma je imel, če se ne motim skoraj 8 litrov nafte povprečne porabe, tako da verjetno je tole kar "žejna" kombinacija, pa vendar 9,5 je grozljivo preveč, toliko pijejo močni bencinski stroji, ne pa varčni dizli. :(

Dinozavri, verjetno? 🤔 

Benzinarji- Definitivno. Močni? Hm... 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano

Meni je mal padla,..zdej mam sam 7.9l

@Alex ne smej se ker je res, lahko ti slikam

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

image.jpeg

 

Napisano
pred 3 minutami je Tilen5 napisal:

Meni je mal padla,..zdej mam sam 7.9l

@Alex ne smej se ker je res, lahko ti slikam

Kaj je to za se pohvalit ali za jokat? 😉

 

 

Napisano

Za pohvalit seveda. Kdo bi se cincal in jajcal po cesti za 6l porabe

 

image.jpeg

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Tilen5 napisal:

Za pohvalit seveda. Kdo bi se cincal in jajcal po cesti za 6l porabe

 

@Bini? :D 

Ej, tudi jzt sm mel že 6l na Miati :D 

Popravljeno od g.Wankel
  • Haha 3
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 12 urami je g.Wankel napisal:

@Bini? :D 

Z ust si mi vzel 😄

Napisano

Ja še kar na 6 L bencina sem👌

Sem ravno pokuril en tank na relaciji, dom- Reka- po okolici kvanerja-Pula, Koper in dom. 🤗

 

Napisano
dne 5. 11. 2024 ob 20:03 je Tilen5 napisal:

Meni je mal padla,..zdej mam sam 7.9l

@Alex ne smej se ker je res, lahko ti slikam

ugasn klimo

Napisano (urejeno)

Egr off nardit pa bo manša pol litra, pol treba še dpf filter oprat.

V eni temi mam napisane tlake kaki morjo bit po regeneraciji 0.3-0.4 kpa

Lahko ti ga pa na tester dam.

Popravljeno od miha20

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nove Mazde nimajo več takih.... 😂🤣😉
    • Za bremze vem samo to, da so od Mazde za en k....
    • Ga pa pihneš. Krimski odcepitveni referendum ni bil mednarodno priznan, kaj šele proruske regije.   Upam, da si se za katalonce isto postavljal, ki se jim ne dovoli odcepiti, na uradnem referendomu?   V jugi smo meli srečo, ker je v ustavi pisalo, da je vsaka republika avtonomna. Te napake ne bo noben več ponovil.
    • VIš, če bi prebral vse.... 😜   So razlike a govorimo o manjšinah, ki so od nekdaj na nekem področju in so ostale izzven matične domovine. Za te manjšine se morajo demokratične države potruditi, da so manjšine enakopravne, da imajo možnost uporabe svojega jezika v primerih, da je manjšina dovolj velika in da ima ustrezen status manjšine. Tako je omogočeno sobivanje in nikoli ni občutka, da nekdo prevladuje nad drugim. Če je tako, zadeva funkcionira.   Če pa večinski narod oziroma oblast manjšni nagaja, ji krati pravice, grozi, izkorišče, maltretira potem pa pač zgodba ne pelje nikamor. V Jugi smo imeli dobro razdelano, da so bili posamezni narodi v svojih republikah pa smo spet na nivoju federacije začeli ugotavlajt, da si predvsem ena republika jemlje čisto preveč moči in da se v tem talilnem loncu ne počutimo dobro in da je "ogrožena" naša narodna identiteta. Zato smo se odločili, da z referendumom poiščemo svojo pot.   Če naredimo primerjavo Juge in Ukrajine. Smo bili mi v Jugi tako kot Rusi v Ukrajini. Želeli smo odditi pa nas je napadla JNA, kot je Ukrajinske Ruse napadla Ukrajinska armada v obeh primerih, da se prepreči odhod. Tako, da v kolikor osporavamo Ukrajinskim Rusom možnost samoodločbe in samostojnosti, osporavamo tudi celotno našo osamosvojitev. Drži, mi smo imeli ustavo, ki je to omogočala pa smo vseeno imeli 10 dnevno vojno, Rusi v Ukrajini pa tega nimajo, ampak vseeno, demokracija naj bi omogočala narodom možnost svobodne volje oziroma samoodločbe kako bi radi živeli. Sploh v primerih, kje na določenem ozemlju lahko govorimo za veliko homogenost določene manjšine, kot Ruska v Ukrajini definitivno je.  
    • Če bi ga opral bi bil, kot švicarski sir že...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.