Skoči na vsebino

velika poraba goriva

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Potem pa injektorji - ena od zelo verjetnih možnosti in pogosta težava te generacije Mazd. So bili že zamenjani?

 

Itak pa ne naših mnenj vzet preveč resno. Še izkušeni mehaniki imajo z diagnozami današnjih avtomobilov težave. V tvojem primeru bi peljal nazaj k Pelkotu ... Še bolje pa prodati in kupiti bencinarja. Oprosti, ampak to najbolj pomaga in je na koncu najceneje - sam sem to storil 3 leta nazaj.

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

 

@Tržičan zadeva je takšna - najprej je tako, da imaš AWD, ki je potraten sam po sebi, potem je 175KM dizel, ki je kar občutno manj varčen kot 150KM, predvidevam, da je menjalnik tudi avtomatski, kar je spet minus za ugodno porabo. Že samo tole našteto bo pomenilo, da boš imel porabo nad 7,5l/100km.

 

Zdaj pa naslednje - tvoj stil vožnje in katere ceste uporabljaš ter kolk težko nogo imaš. Če je hitrost na AC višja, če voziš veliko mestne vožnje v gneči in če si rad dinamičen pol bo hitro poraba preko 8,5 l/100km.

 

Če pa ni nič od tega, potem pa je verjetno res nekaj narobe na injektorjih, lahko pa tudi na DPF-ju in imaš konstantne regeneracije na cca vsakih 100 prevoženih km. Namreč napisal nisi kolk km imaš prevoženih, da bi lažje to ocenili.

 

Še ena zadeva je in sicer zabasan sesalni kolektor s sajami in bi bil potreben čiščenja. To je treba naredit nujno nekje na vsakih 100-120kkm. Če zaradi tega tam senzorji berejo narobe lahko sporočajo podatke, ki jih razume ECU, da je treba narest bogatejšo mešanico in poraba gre gor.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vse je bilo to narejeno.

Spucan je bil kolektor.

Ne bi spraseval ce ne bi kolegica kupila cx5 z istim motirjem in awd in avtomatik.in isti letnik.

Porabo ima 6,8 povprecno.

Pa tudi bedasto se mi zdi da tak avro ob polnem tanku ima dosega 450 km.

In se to.Pri menjavi akumulatorja kazal ob ponem tanku doseg cez 750 km.

Poj med voznjo samo zacel padat..

Hvala za vsak odgovor

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

5 hours ago, Tržičan said:

gedam po forumu pa nikamor ne zasledim tako veika poraba kot pri men.

sicer gre se za mazdo 6 2.2 175KM AWD 2015.

NE SPRAVIM JO POD 9,5 L.

NA KOZLANJE MI GRE KO NATANKAM POLN TANK IN MI KAŽE DOSEG 450 KM.

Hvala na vsak odgovor.

Predlagam, da spremljaš osnovne parametre delovanja avtomobila. Nabavi si bluetooth obd2 in preko aplikacije Torque lahko vidiš marsikaj. Jaz si kazalnike celo zrcalim na osrednji zaslon preki AndroidAuto ter jih tako lahko spremljam med vožnjo (npr. temperatura motorja, nasičenost DPF, status regeneracije, tlak izpušnih plinov, napetost akumulatorja,...).

 

Predlagam ti naslednji kanal za osnovno izobraževanje o mogočih težavah:

https://youtube.com/@mrniceguy94?si=Dd3s0j5F82L8kQTc

 

Za marsikateri problem je kriv tudi senzor izpušnih plinov, ki ti mora v "idle" kazati cca  100 kPa, če je manj kot 80 kPa, ga zamenjaj. Poizkusi očistiti MAF senzor (uporabiš posebni MAF sprej za čisčenje, obvezno poglej kak video na YouTubu, da ga ne uničiš). Mogoče ti EGR ne deluje pravilno. Lahko ga začasno programsko izključiš (tukaj rabiš posebno ni programsko opremo) in vidiš kje si.  

 

Vsekakor mašina ne deluje optimalno. Jaz sem si sicer ravno danes naročil Xtool A30M, da lahko spremljam se tlak olja in delovanje vakuumske črpalke. Če imaš čas in voljo, boš hitro lahko tudi sam potegnil neke zaključke.

 

V kolikor so ti menjali odmično gred, bi po menjavi morali preveriti vse parametre. Običajno se ob menjavi odmicne gredi menja tudi vakuumska črpalka, saj jo slaba gred poškoduje (kovinski ostružki). Ce ti tega niso naredili je bil servis vprasljiv.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 48 minutami je Boss napisal:

Dej @Janez007 a se ti ne zdi, da si dolgočasen s to tvojo foro o prodaji avta. Človek sprašuje kaj naredit in kje je vzrok ti pa vsakič isto, prodaj dizla in kupi bencinarja, ki bo žrl glih tolk pa še AWD ne bo.

 

Samo pogovarjamo se, kakšne so opcije. Če bi imel jaz prijatelja, ki na leto vrže v avto za 10.000 € 1/3 tega zneska za servise, bi mu predlagal enako. Kaj pa ti, naj meče še naprej po nekaj 1.000 € v luknjo brez dna?

 

Znajo biti injektorji, ker je bilo po čiščenju OK, se je pa očitno spet zapacalo že v 1,5 leta. Sicer tudi 8,5 l/100 km ni nič nenavadnega, če je malenkost bolj težka noga (po informaciji enega mehanika Mazd, ki je imel ravno tako).

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.