Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Ene par odkritih težav s tem motorjem 

Zabit sesalni kolektor in ventili (ni tok hudo k na 2.2), ker ima hladni egr za dpf filtrom(podoben sistem kot pri vw)

 

PXL_20241101_091436049[1].jpg

Vodno hlajen intercooler zamašen je tako krhek da priporočam uporabo ultrazvočnega čistillca. (zamaši ga zaradi egr ko spustiš gas loputo zapre in plini nazaj usekajo v hladilnik.PXL_20241101_134727653[1].jpg

 

 

Težava z injektorji primerjava slabega injektorja in dobrega( dober je na desni strani) očitna razlika v luknjah.

 

PXL_20241101_084408494[1].jpg

 

Zamašen dpf filter, so ga injektorji tok polival d gani dohajal pucat.

Rešitev pranje v ultrazvočnem čistilcu.

 

7f62c2f6-af8f-4fe5-ad34-e50952943fa2[1].jpg

 

 

Popravljeno od miha20
  • Všeč 11

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano

Še rezultat po pranju dpf filtra:

Difernecial pressure: 0.2kpa prej je biv 2.4kpa ( v filtru je bilo ogromno saj in pepela)

  • Všeč 1
  • Hvala 1

Če rabiš pomoč piši zs

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.