apokalipto_81 Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 Pozdravljeni, sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij. Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo. Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil. Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav. Hvala. 2 Citiraj
scania Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 pred 28 minutami je apokalipto_81 napisal: Pozdravljeni, sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij. Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo. Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil. Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav. Hvala. Koliko imaš prevoženih, kakšno je bilo vzdrževanje do sedaj? Bel dim: lahko je glava motorja, lahko je spustil hladilnik egr (če ima vodno hlajenega), lahko je šoba za vbrizg adblue. Motor poln zaj v sesalnem kolektorju. 1 Citiraj
apokalipto_81 Napisano 23. december, 2024 Avtor Prijavi Napisano 23. december, 2024 Zdravo, avto ima prevoženih 207.000 kilometrov in je bil uvožen iz Nemčije leta 2018. Servisi so bili do leta 2018 redno opravljeni na Mazda servisih v Nemčiji. Od leta 2018 dalje so bili servisi opravljeni pri Selmarju Celje, le zadnji mali servis je bil narejen pri mojem mehaniku. Ali je mogoče, da je težava pri DPF filtru? Citiraj
SpEkTr Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 2016 nima težav z AdBlue. Lahko je pa več stvari, nimaš druge kot na tester najprej. Citiraj
Janez007 Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 (urejeno) Lahko bi bila tudi turbina, če je nivo antifriza konstanten. Če izginja antifriz, potem je zelo verjetno glava (ali menjava tesnila, v najslabšem tudi glave ... pogosta težava). Oboje velik strošek. Upam, da je kaj tretjega. Popravljeno 23. december, 2024 od Janez007 Citiraj
Slivka Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 @apokalipto_81, predlagam en poskus: snemi čep z ekspanzijske posode, vžgi motor in počakaj, da se segreje (nekateri tudi pri vročem motorju snamejo čep, ampak tega ne priporočam). Nato opazuj gladino v ekspanzijski posodi. Zaradi vibracij motorja je lahko rahlo vzburkana. Če pa ven prihajajo mehurčki, imaš pa hude težave v stilu počene glave motorja, prebitega tesnila, ... Mimogrede, kakšno je pa motorno olje? Ker v določenih primerih lahko hladilno tekočino zmeša v olje. Kar spet ni dobra novica... 2 Citiraj
NevLado Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu? Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita Citiraj
Tilen5 Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 (urejeno) pred 11 urami je apokalipto_81 napisal: Pozdravljeni, sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij. Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo. Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil. Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav. Hvala. men je naredilo(), vzrok zlomljena loputa turbine psoledično kaput turbina, ker je poleklo notri, tudi jaz sem še kak dan vozil normalno dokler ni nehala delat mala turbina Popravljeno 23. december, 2024 od Tilen5 1 Citiraj
Deeyan Napisano 23. december, 2024 Prijavi Napisano 23. december, 2024 Tole je znak za zabit kolektor in egr, klasika Citiraj Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂) Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
apokalipto_81 Napisano 2. januar Avtor Prijavi Napisano 2. januar dne 23. 12. 2024 ob 16:24 je NevLado napisal: A si v 207k menjal karkoli neobičajnega na avtu? Kolektor je bil že peskan? Mogoče je samo zabita Mali servis olje , filtri. dne 23. 12. 2024 ob 8:31 je apokalipto_81 napisal: Pozdravljeni, sem lastnik Mazde 6 2.2, letnik 2016, karavan AWD, ki jo imam šele eno leto. Pojavil se mi je problem, za katerega bi vas prosil za več informacij. Pred nekaj dnevi so se med vožnjo po avtocesti prižgale vse opozorilne lučke, menjalnik pa ni želel več prestavljati. To je trajalo, dokler se skoraj nisem ustavil, nato pa je bilo, kot da bi avto preklopil v nekakšen varnostni način. Avto sem ugasnil, in po ponovnem zagonu opozorilnih lučk ni bilo več, zato sem nadaljeval vožnjo. Po nekaj prevoženih kilometrih so se opozorilne lučke ponovno prižgale. Ker sem bil blizu doma, sem avto še enkrat ugasnil in ponovno zagnal, da sem lahko nadaljeval vožnjo. Ko sem prispel na parkirišče, sem avto pustil nekaj časa prižganega, takrat pa se je prižgala opozorilna lučka za motor. Avto sem takoj ugasnil. Ob naslednjem zagonu motorna lučka ni izginila, avto pa je začel močno oddajati bel dim. Kljub belemu dimu pa pri delovanju motorja ni bilo opaziti posebnih težav. Hvala. 07.01.2025 bo mazda šla k Selmarju na diagnostiko. Ko bodo znani rezultati, bom sporočil naprej. 3 Citiraj
apokalipto_81 Napisano včeraj ob 13:02 Avtor Prijavi Napisano včeraj ob 13:02 Zdravo, Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega. Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila? Citiraj
Janez007 Napisano včeraj ob 14:14 Prijavi Napisano včeraj ob 14:14 Koliko pa računaš, da bi na trgu dobil za popravljen avto? Citiraj
Slivka Napisano včeraj ob 15:41 Prijavi Napisano včeraj ob 15:41 Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne... Citiraj
NevLado Napisano včeraj ob 16:02 Prijavi Napisano včeraj ob 16:02 pred 3 urami je apokalipto_81 napisal: Zdravo, Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega. Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila? bi blo še ketnce za pogledat 1 Citiraj
Slivka Napisano včeraj ob 16:13 Prijavi Napisano včeraj ob 16:13 Ketnice za pogon ventilov zdržijo do 300.000, če ni nekih skrajnih manevrov z motorjem - če ni kazalec za obrate večino časa na rdečem polju... Ketnce za sneg pa ne potrebuje, ker je AWD... 1 Citiraj
apokalipto_81 Napisano včeraj ob 16:33 Avtor Prijavi Napisano včeraj ob 16:33 pred 3 urami je apokalipto_81 napisal: Zdravo, Mazda je bila na diagnostiki, ki je pokazala, da je potrebno zamenjati EGR senzor in vakuumsko črpalko ter očistiti sesalni kolektor. Cena popravila je ocenjena med 1.200 in 1.500 €. Čakam ponudbo za storitev, saj je možno, da bodo odkrili še kaj dodatnega. Ker je cena precej visoka, me zanima, kaj si vi mislite o tem. Ali je smiselno iti v to investicijo glede na prevožene kilometre in letnik avtomobila? Stroski : *Bat, kompresor 339.77€ *Senzor tlaka izpušnih plinov 86.73€ *Sklop vakuu.črpalke -delo. 62.70 *Menjava senzorja - delo 57 € *Čiščenje sesalnega sistema 6h 342 € *Tesnilo kolektorja 13.93€ *Pot.material 80€ *Vat 22 % 216 € *Skupno z vat. 1198€. 1 Citiraj
apokalipto_81 Napisano včeraj ob 16:38 Avtor Prijavi Napisano včeraj ob 16:38 pred 56 minutami je Slivka napisal: Avto ima 200.000 km. Če ga popraviš, bo naredil še vsaj 150.000 (rajši več). Zdaj pa sam presodi, a je smiselno iti v tako investicijo ali ne... Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal. 8 2 Citiraj
vzupan3 Napisano včeraj ob 18:17 Prijavi Napisano včeraj ob 18:17 (urejeno) pred 1 uro je apokalipto_81 napisal: Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal. Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno. Popravljeno včeraj ob 18:18 od vzupan3 2 Citiraj
Slivka Napisano včeraj ob 18:18 Prijavi Napisano včeraj ob 18:18 pred 1 uro je apokalipto_81 napisal: Odločitev je padla... Mazda je top! Revolution, 175 hp, AWD – meni je všeč, zato jo bom zrihtal. Tako se govori! 1 Citiraj
Janez007 Napisano pred 11 urami Prijavi Napisano pred 11 urami (urejeno) S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega. Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €. Popravljeno pred 11 urami od Janez007 4 Citiraj
apokalipto_81 Napisano pred 10 urami Avtor Prijavi Napisano pred 10 urami pred 13 urami je Freak napisal: A to je cena na pooblaščencu? Mazda Selmar celje 1 Citiraj
Alex Napisano pred 9 urami Prijavi Napisano pred 9 urami pred 1 uro je Janez007 napisal: S starostjo avta v splošnem lahko popravila postanejo nesorazmerno draga. Z novim avtom tega ranga bi v enem letu na ceni izgubil 5.000 € ... torej stroški tega popravila niso nekaj groznega. Kolega ima Hondo CRV l. 2010 dizel MT s 300.000 km ... malo cvika, da bo kmalu treba zamenjati sklopko, stalo bo okoli 2.200 € ... 1/3 tržne vrednosti avta. Sam bi jo sigurno zamenjal, ker se s tem avtom še vedno pelje bolje kot z večino novih za 30.000 €. Od večjih popravil je pri dobrih 200.000 km zamenjal injektorje ... strošek okoli 1.500 €. Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. 2 Citiraj
apokalipto_81 Napisano pred 9 urami Avtor Prijavi Napisano pred 9 urami pred 15 urami je vzupan3 napisal: Če je vakuumska črpalka slaba, računaj še na menjavo odmične gredi. Pa menjaj tudi senzor izpušnih plinov, v kolikor še ni bil. Preveri tudi, da nimaš belih flekov po mašini - ostanki hladilne tekočine, kar pomeni, da ne tesni glava in posledično €€€ stroškov. Sicer pa čestitke in srečno. Senzor izpušnih plinov se bo prav tako zamenjal. Preverili bodo tudi odmično gred in me obvestili glede stroškov zamenjave, če bo potrebna. Koliko bo to stalo, pa nimam pojma. 3 Citiraj
Freak Napisano pred 8 urami Prijavi Napisano pred 8 urami pred 1 uro je Alex napisal: Točno tako. Kaj pa je jurja ali dva za popravilo, če ti je avto všeč in veš, da ga boš še dolgo vozil. Definitivno se splača vsako mazda dizelco skayactiv popravit. Jaz bi jo definitivno. Se stdinjam, če imaš potem mir za vsaj 100 000km. Če je pa to uvod in postane vseskupaj jama brez dna, pol je pa druga zgodba. Sam ok, smo optimisti, ane 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.