Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Najprej lepo pozdravljeni vsi,

 

Ker ne vem več kam naj se obrnem, sem se odločil prijaviti na forum in poizkusiti srečo še tukaj. Pred 3 leti sem kupil Mazdo 6, 12/2015, motor 2.2D 110kW s 127000 km. Dobre dve leti mi je služila super, na vidiku ni bilo nobenih problemov. Resnično sem bil zadovoljen z nakupom. Uporabljal sem jo (in jo še vedno) v 95% časa na relaciji Tolmin - Ljubljana - Tolmin, 2x tedensko. Naj poizkusim kar se da jasno napisati kaj vse se je pripetilo v slabem letu. Pri avtomobilskem žargonu nisem najbolj vešč, tako da se opravičujem, če bo kaj od napisanega nerazumljivo:

 

- Najprej se je slabo leto nazaj začela pojavljati napaka motorja, kar je privedlo do:

- Zamenjanega filtra oljne čprlake (pri pospeševanju je avto šel v zasilno delovanje, pumpa zaradi zabasanosti filtra ni uspela doseči zadostnega tlaka)

- Očiščen sesalni kolektor

- Zamenjane podložke injektorjev

- Še enkrat zamenjan filter oljne črpalke (ker ga je vmes še enkrat zabasalo)

- Zaradi napak motorja (koda egr ventilov in dpf filtra) odstranjen DPF in izklopljena egr ventila

- Zaradi ponovitve napake motroja, izklopljen tudi temperaturni senzor

 

Nekaj tednov je bil mir, potem pa se mi je poleg lučke motorja začelo vklapljati tudi SCBS in DSP lučka (izklop sistemov). Motor je izgubil moč, vendar je bil še vedno vozen (ni bil v totalnem zasilnem delovanju, kot v primeru padca tlaka olja). Sledila je nova reprogramacija (ker je en podoben primer z nastavitvami programer baje že imel), katera je dala mir cca 2 meseca. Vse super, mislil sem da je težav končno konec... In ko sem že mislil, da je sezona lučk zares mimo, se je začelo dogajati sledeče:

 

Po določenem času vožnje, ko je mazdica start-stop ready, se mi v prostem teku (ob čakanju na semafor recimo) v 50% primeri začne iz auspuhov močno kaditi. AMPAK! samo v primeru, da stopim s sklopke. Če sklopko držim, do tega ne pride NIKOLI. V 50% primeru ob spuščeni sklopki pride do vklopa start-stopa in takrat seveda ne kadi. Najprej se je ta fenomen začel pojavljati takoj po menjavi olja. Po 2 tednih je mehanik spustil malo olja ven in potem težav ni bilo (za nekaj tednov). Potem se je "kajenje" nadaljevalo nekako naključno. V tem času sem obupal in sem si pač rekel, da bom v prostem teku tiščal sklopko in to bo to. Po 7000 km (od zadnje menjave olja), sem ob dodajanju tekočine za stekla spotoma pogledal še nivo olja. Bil je POD minimumom. Sedaj se ga je dolilo, ampak tej stvari hočem priti do dna. Lahko da je za koga tukaj stvar ekstremno enostavna. Meni in mehaniku stvar ni jasna. Dodatna opažanja, ki bodo mogoče nekomu v pomoč:

 

- Kadar začne (ko sem na mestu) kadit, po 20 sekundah neha in avto večinokrat gre v start-stop

- Ker problem izginja in se zopet pojavi "naključno", težko trdim slednje,a vendar: Ko problem ni bil prisoten po kakšen teden, se je po dolgi vožnji po avtocesti (100 km+) spet pojavila težava kajenja (tak imam občutek). Vožnja v službo Tolmin - Ljubljana - Tolmin vsebuje samo 25km avtoceste v eno smer (Logatec - Ljubljana).

- Avto ima sedaj 195000 km.

 

Iz srca hvala vsem, ki ste sploh bili pripravljeni prebrati zgornji zapis. Posebna zahvala pa vsakemu, ki si bo vzel čas in predstavil kakeršnokoli rešitev/pomoč/predlog/napotitev. Dobi za pir, dva, tri... ma gajbo!

 

Ker drugače me ma, da jo (mazdo, ne gajbe) zapeljem v potok in je to to. 

Hvala in Lp, 

J

 

  • Začuden 1
  • Žalosten 3
Napisano

moje mnenje je, da si dober da si sploh vztrajal z vsemi temi popravili, sam se z avtom zagotovo ne bi tako ukvarjal in bi že bil odprodan....verjetno pa bo na koncu tudi zate najbolje (najceneje) da avto odprodaš in se s tem znebiš nadaljnjih težav....to sicer ni ravno nasvet v smeri odpravljanja napak, je pa smer za odpravo problema :)

Napisano

Druga možnos je pa posvet z zelo dobrim mehanikom Pelkotom, ki ti bo sigurno znal pomagat in svetovat kaj in kako z avtom naprej. Tretje možnosti ne vidim.... :nevem:

Napisano

Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok. 

 

Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno. :(

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Uh, tle je bilo pa že toliko napačnih stvari narejenih, da vprašanje kako in kaj. Kontaktiraj miha20 na tem forumu, če ima kako idejo. Najlažje je pa stvari odklapljat, in ne poiskati pravega vzroka recimo. Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Pa da popije toliko olja ?? Mam občutek, da nekdo pred teboj ni naredil domače naloge, sedaj pa je kar je. To da je bil odklopljen EGR, ta del razumem, ker imam tudi sam tako. Ni pa prav, da se odklopi še DPF - če so se pojavljale napake, je najbrž zabijalo DPF , takrat bi se moralo ugotoviti zakaj. Ali so injektorji oddelali svoje (kar verjeten scenarij) , ali kak drug banalen vzrok. 

 

Brez da se kdo zakoplje v tvoj primer bo težko kaj pametnega povedal, sploh če bi hotel to rešiti dolgoročno. :(

Tudi sam razmišljam, da bi moral kot prvo, najprej obvezno zamenjati mehanika, ker izgleda, da nima prav veliko pojma o mazdinih dizlih. Imam občutek, da je le lepo služil in zraven malo eksperimentiral. 

 

 

Napisano
Citat

Recimo, zakaj si 2x menjal sito oljne črpalke? To ne more biti normalno, ok lahko se zabije če podložke na injektorjih prebija, ampak piše da so bile zamenjane in se je oljno sito spet zabilo???

 

Tukaj sem sam napačno zapisal sosledje dogodkov:

- Najprej se je zabil filter oljne črpalke

- Potem se je napaka še enkrat pojavila (nizek tlak olja)

- Takrat se je potem menjalo vse (podložke, filter in čiščenje kolektorja)

 

EGRja in DPF se je odklopilo, ker je podoben primer in je to odrešilo težave. Meahniku zaupam, saj mi "dvojnega" dela niti ni računal, prav tako tisti, ki je programiral. Obrnil pa sem se na forum, ker mu/nama je zmanjkalo idej :) 

 

Kar je bilo je bilo, potrebujem rešitve. Zaenkrat torej:
 

- Injektorji fuč

- Kliči Pelkota

- Piši "miha20" 

 

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

Napisano
pred 3 urami je Mjurie napisal:

Če ima kdo potrpljenje in/ali znanje in bi mi na enostaven način razložil, zakaj pride do kajenja samo če spustim sklopko, ko sem v prostem teku? V povezavi s čim ima to smisel? 

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

33112_1.png

Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Kakšne barve pa je dim? A to fejst kadi, ko je že ogret na delovno temperaturo?

 

Kadi samo ko stojim na mestu in je avto v leru, pod pogoji:

- start-stop je ready in 

- nogo spustim s sklopke.

Pa še to ne vedno... recimo da v 50%. Kot napisano zgoraj, se mi zdi da je večja verjetnost, da se to zgodi/začne dogajat po daljši vožnji na avtocesti.

 

Dim je bel/siv. Ampak ne prav bel-bel. Zakadi kar konkretno, traja pa 10-20sekund. Potem neha in avto normalno teče naprej, včasih gre pa celo v start-stop (se ugasne). 

Aja, pa preden začne kaditi, obrati za sekundo narastejo, kot da bi dal po gasu (ampak res minimalno... za +200 obratov recimo).

Napisano

Bel oziroma rahlo siv dim je navadno zaradi puščanja hladilne v valje. A ti hladilna kej zginja?

 

A ima ta dim kakšen vonj po zažganem? Sicer bi bil pol temnejše siv ali celo moder, da ti žre olje, kar bi pomenilo, da ga moraš dolivat. Ker nimaš DPF-ja več zdaj vsak dimček prileze na plano tko, da je treba iskat druge indikatorje.

 

Kar se pa tiče sklopke, ki jo omenjaš pa je seveda možno tudi to zakurit, sploh, če ti že drsi in dim je podobne barve samo ne prihaja iz izpušnih cevi. Tko, da brez nekih posnetkov je težko karkoli rečt. Tko, da  tukaj naprej težko ugibam.

33112_1.png

Napisano
pred 22 minutami je Boss napisal:

Kar se pa tiče sklopke, ki jo omenjaš pa je seveda možno tudi to zakurit, sploh, če ti že drsi in dim je podobne barve samo ne prihaja iz izpušnih cevi. Tko, da brez nekih posnetkov je težko karkoli rečt. Tko, da  tukaj naprej težko ugibam.

Samo sklopka ima svoj vonj. Če bi jo bolano kuril bi se dimila, samo bi predvideval, da ne bo dim na zadnji strani avta....

Napisano

Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.

33112_1.png

Napisano
pred 39 minutami je Boss napisal:

Sej sej, zato pa sem napisal, ker omenja sklopko v tej zgodbi ampak nekako ne pada v celoten koncept opisane napake.

 

Ravno to me najbolj bega (in ne samo mene, haha). Zakaj pride do dima iz auspuha, če je avto v prostem teku, ko recimo stojim na rdeči luči (in avto noče v start-stop način). Če držim sklopko, dela vse BP! Avto zdaj po 1500km enak nivo olja kot takoj po dolivanju. Dopuščam možnost, da se ga je preveč odlilo stran, ko je prvič prišlo do teh težav.

Sklopka ne drsi, avto lepo menja in kar se tiče tega ni težav. Je možno, da računalnik zmede nekaj, kadar želi preiti v start stop in poizkusi vklapljati regeneracijo ali kaj podobnega? 

Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to :)

Napisano

Dej posnemi tole situacijo od zunaj, ker tole je dejansko nekaj bolj nenavadnega, saj se do zdaj še ni noben na forumu srečal s čem takim.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 21 urami je Mjurie napisal:

Sem upal, da je kdo že imel identični problem. Če ne bo druge, bom pač vedno tiščal sklopko na rdeči luči ali stanju v koloni in to bo to :)

Pol pa bo potisni ležaj crknil na sklopki 😉

Popravljeno od godlike
Napisano

Copilot pravi takole:

 

Če se beli dim pojavi samo, ko pritisnete sklopko pri toplem motorju, je to lahko znak specifične težave. Tukaj je nekaj možnih vzrokov:

  1. Težave s sklopko: Če je sklopka obrabljena ali poškodovana, lahko povzroči nepopolno izgorevanje goriva, kar vodi do belega dima
  2. Težave z injektorji goriva: Injektorji morda ne delujejo pravilno, kar povzroča prekomerno količino goriva v zgorevalni komori, še posebej pri spremembi obremenitve motorja, kot je pritiskanje sklopke
  3. Težave z brtvo glave motorja: Če je brtva poškodovana, lahko hladilna tekočina vstopa v cilindre, kar povzroča beli dim, še posebej pri spremembah tlaka v motorju

Priporočam, da čim prej obiščete mehanika, da diagnosticira in odpravi težavo. Ali ste opazili še kakšne druge simptome, kot so nenavadni zvoki ali izguba moči?

 

Bijeli dim iz auspuha koji smrdi: 7 najčešćih uzroka (2024) - Autologija

Beli dim iz auspuha pri paljenju kod dizel auta

 

Napisano

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 15 minutami je Z M A J napisal:

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Ja to bi bilo FENOMENALNO. Hvala!

Bom poizkušal ujeti in posneti ta fenomen. Problem je, ker rabim vsaj 10min, da je start-stop sploh pripravljen, potem pride pa še tu faktor naključja. Recimo da gre nekako tako: Če bo na poti v službo (1h30min) zakadila pr prvem semaforju, potem bo zakadila tudi pri naslednjem (seveda s spuščeno sklopko). Če pa pri prvem stanju na mestu start-stop deluje BP in se motor lepo vgasne in nazaj štarta, ko pohodim sklopko, potem bo celotna pot brez problemv :)

Glede težav s sklopko: Sem laik, zato prosim za potrpežljivost. Ne bi v primeru slabe sklopke, začelo takoj kaditi, ko bi jo spustil? Motor ponavadi počaka 5sec in začne kaditi. Prav tako redno opazujem v ogledau in med vožnjo ne kadi (vsaj ne v taki meri kot se zgodi pri mirovanju). 

Napisano
pred 1 uro je Z M A J napisal:

@Mjurie, če želiš lahko pišem e-pošto Simonu, dr. Pelku, če ima kakšno idejo kaj matra tvojo Mazdurino? Ponavadi mi hitro odgovori in zadene tarčo težave, v sredino. :)

Pusti Simona še kak dan okrevat po r. d... 😁😉

Napisano

Kje se pojavi ta dim?

 

Sicer izkušnja z viličarjem, pa vseeno: pri speljevanju obremenjenega viličarja se je vedno sivo-modro kadilo iz njega, ker je spustil semering na glavni gredi in je olje kapljalo h sklopki. Ko se je sklopka pri speljevanju segrela, se je to olje kadilo. In bolj ko je bila mastna, bolj so jo "matrali" in zato se je še bolj kadilo...

 

 

Ampak to se je kadilo iz sredine viličarja, ne iz izpušne cevi...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Janez007 kolk problemov ti vidiš, da če bi se tebe poslušalo je najbolje, da ostane tako kot je brez davka. Pa sej nismo prvi, k bi ta davek imeli, da zdaj rabimo ledino orat. Verjetno, do pikice pač ne bo čisto enako za vse, ker pač to ne more biti, saj se bo vedno našel nek če. Kolk ljudi pa je zadnjih 30 let "goljufalo" in ni plačevalo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča? Verjetno vsi tisti, ki zdaj največ pizdakajo kako je nefer. Kako je blo pa prej nefer, da smo samo nekateri plačevali, ker se nam je zdelo to pač pomembno, a infrastrukturo in dobrobiti iz tega so pa koristili pol vsi. Tolk o nefer.
    • Preveč spuščene (recimo 0,8 bar) gume so mal žleht. Imajo krasen oprijem dokler je bicikl pravokotno na podlago. V ovinkih je vodljivost slabša. Pri nenadnih bočnih obremenitvah - recimo manjšo skalco skrita v kupu listja povoziš z bokom, pa ti za trenutek vrže gumo dol s feltne in sledi polet čez belanco. Doživel 2x. Nad 1 bara insertov po moje (ne res divji) rekreativeci ne potrebujemo.   Na relativno mehkem snegu so kramparce ok. Na zglajenem snegu ali trdem zmrznjenem  ga ni čez spike. Že ene 2 leti jih nisem nataknil. Mogoče drugo leto, letošnjo zimo zdravim ramo.       
    • Kaj? Trenutna ideja je, da se racuna davek glede na vrednost nepremicnine. Kaj je razlika da se doda olajsava v kvadratih, ne na prvo nepremicnino? Zakaj je tukaj kar naenkrat klet problem pa terasa? Pa da z vec kvadrati tudi vrednost kvadrata pada? Mislim, logicno je da govorimo o bivalni povrsini, ko govorimo o kvadratih na druzinskega clana. V drzavah kjer to uporabljajo imajo to doloceno nekje med 20-30 kvadratov po osebi.  Na ta nacin enostavno resijo da se ne prepise stanovanja na vse v druzini pa da fiktivne naslove tja samo za izogibanje davkov.
    • OK, ampak to potem ni olajšava v kvadratih ampak v sorazmernem delu vrednosti glede na razmerje kvadratov ... vrednostno pa zadeva več ne špila. Poleg padanja vrednosti m2 z velikostjo, so različni kvadrati različno vredni (terasa, bivalni prostor, klet, ...). Je pa seveda politično tudi možna rešitev, čeprav ni strokovno logična, kar se dogaja pogosto, ko so politiki bolj "pametni" od strokovnjakov.   To ni res, GURS ima vrednosti objektivne, neodvisne od posameznika, če ta ne goljufa pri podatkih njegovih nepremičnin (velikosti, starosti, itd.). 2 nepremičnini z enakimi podatki bosta imeli vedno enako GURSovo posplošeno vrednost. In tiste vrednosti na pogodbah imajo drugačno izhodišče (tržna cena) od GURSovih "posplošenih vrednosti", ki so modelske ocene tržnih vrednosti, tržne vrednosti pa so individualne ocene tržnih cen. GURSove vrednosti v mnogih primerih upoštevajo drugačno "najgospodarnejšo  uporabo" od tržnih vrednosti, prav tako pa ne upoštevajo obremenitev lastninske pravice (služnosti, hipotek, ...). Zakaj? Ker tako zahteva zakon o množičnem vrednotenju, individualni cenilci pa morajo upoštevati mednarodne standarde ocenjevanja vrednosti (s 1. februarjem 2025 se morajo začeti uporabljati novi standardi, do takrat pa standardi IVS oziroma MSOV 2022).
    • Z malo manj tlaka se mi zdi dost bol oprijema. Na snegu mi ni nič drsel, kolesa niso blokirala ob zaviranju... je pa res da nisem pretiraval, ker je bilo kar veliko sprehajalcev. trenutno montrarane 29'', 2.6'' maxxis minion DHF in DHR2, EXO+ še tovarniške.  Za naslednje šturiram vsaj DD casing in pa mogoče malo ožje gume 2.4''. mogoče tanove high roller3 ali pa continental kryptotal fr+rr enduro casing.  Edino kar je moram mal spremljati tlak, ker se mi zdi da mal preveč pada ko kolo stoji. 3 dni cca 5psi. mogoče se je ušimal k sm šel končno na eno furo. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.