Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je miha20 napisal:

Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.

 

Miha, ti kar veselo smeti forum ... smo tukaj tudi primerki, ki nas zanima tehnika. Če boš uspešno smetil, bomo dobili še enega spoštovanega mehanika Mazd na drugo stran Ljubljane ...  :)  A odprem novo temo "dr. Miha odgovarja" ?

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Haha 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Upam, da sta danes z dr. Pelkom našla rešitev za težave?

 

P.S. sem se osebno potrudil in izdal nujno napotnico za avtomobilskega doktorja, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 17 urami je Z M A J napisal:

Upam, da sta danes z dr. Pelkom našla rešitev za težave?

 

P.S. sem se osebno potrudil in izdal nujno napotnico za avtomobilskega doktorja, hehe

 

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Tole zgleda kot, da bi nepravilno mešanico goriva in zraka doziral. Zato tudi poskok igle obratomera. Zgleda kot bi bilo preveč goriva v trenutku, ko zakadi.

33112_1.png

Napisano

Na posnetkih se tudi vidi, da se ikona motorja zatemni (ikona baterije in ikona AC ostane osvetljena) na infotainmentu (zato tudi skoči i-stop iz ready v not ready). To naj bi nakazovalo, da motor še ni dovolj ogret (vendar je, snemano je bilo po cca 1 h vožnje) ali pa da gre v regeneracijo dpf-ja. Na tujih forumih sem zasledil, da bi lahko bili injektorji fuč? 

Citat


"They don't suffer from DPF failure but Injector failure, mine went at 80k kms ( about 50,000 miles).
The effect is frequent DPF regens, the cause is worn injectors due to cavitation erosion of nozzle tips as the material or heat treatmant isn't man enough for the job."
https://www.mazda6club.com/threads/2015-mazda-6-2-2-diesel-constant-dpf-regen.451153/

"What you have to look at is what is causing the DPF to regen frequently ( every 52 miles, which is a problem). There is nothing wrong with the DPF, its doing its job.
The main cause is faulty injectors usually, I have been through this myself. Mine is a 2014 and it started to be noticeable mid 40k miles, 51k Kms +/- ."

"Option 1 is leaky injector seals, meaning engine oil gets into the combustion and fouling the DPF leading to 80-90km intervalls inbetween regens (~8.5L/100km so extreme highway fuel consumption)"
https://www.mazda6club.com/threads/dpf-regens-all-the-time.447367/



AMPAK: ne dviguje mi nivoja olja + porabo imam nizko (see ne spreminja že odkar sem kupil avto, - 3 leta) - 5.3l/100km

 

🤔🤷‍♂️


 

Napisano

A ti je kdo spreminjal nastavitve računalnika (v primeru EGR odklopa)? Če je kdo posegal v racunalnik (spreminjal tovarniško nastavljene programe delovanja motorja), je tako kot je napisal Boss, v danem trenutku imaš nepravilno mešanico zraka in goriva in ti zakadi. 

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

A ti je kdo spreminjal nastavitve računalnika (v primeru EGR odklopa)? Če je kdo posegal v racunalnik (spreminjal tovarniško nastavljene programe delovanja motorja), je tako kot je napisal Boss, v danem trenutku imaš nepravilno mešanico zraka in goriva in ti zakadi. 


Da, nastavitve so bile spremenjene prvič po posegu v egrja in dpf. Še vedno je dajalo kodo napake za egr-je, zato se je poizkusilo z drugačnimi nastavitvami. Potem je bil par mesecev mir in nato se je začelo pa dogajati kar je prikazano na videotu.

Napisano
pred 5 urami je Mjurie napisal:

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

 

👍sistematičen pristop. 

 

Mene spominja na začetek regeneracij (žganja saj v dpf filtru)- ikona motorja takrat postane siva, obrati se nekoliko dvignejo ...??? 
 

 

Napisano
pred 6 minutami je Mjurie napisal:


Da, nastavitve so bile spremenjene prvič po posegu v egrja in dpf. Še vedno je dajalo kodo napake za egr-je, zato se je poizkusilo z drugačnimi nastavitvami. Potem je bil par mesecev mir in nato se je začelo pa dogajati kar je prikazano na videotu.

Predlagam da pelješ avto k https://www.tunerc.si/ ali komu podobnemu, da ti optimizirajo nastavitve programa. Ko odklopiš EGR, dobiš več zraka v motor in posledično imaš lahko neoptimalno mešanico. Zato je v principu bolje pustit računalnik v originalnem stanju ali pa prepustiti zadeve ljudem ki so profi na tem področju. 

  • Všeč 11
Napisano

No jst sm najprej pomislu da je lahko kompresor klime kriv za dvig obratov ampak ko se ikonca obarva ni nujno da je motor hladen, lahko je tudi prevroč! Meni recimo ikonca ni obarvana modro ko se pripeljem po AC in se ustavim na križišču za dolgi most v LJ - potem po cca pou minute se pa obarva modro in vklopi istop.

 

Če se je izklaplal egr je očitno problem nekje drugje.

 

Napisano

Očitno je snemalni dal terjal svoj davek, saj imam po dolgem času prižgano lučko motorja :) Avtu malo manjka moči (predvsem 2-3 in 3-4 menjanje se opazi), ampak je vozen.

OK, bom dal na originalen SW. Lahko pričakujem kakšne težave, glede na to, da sta EGRja mehansko zaprta in DPF "modificiran"? Zaradi službe vse težko skombiniram v en dan in me zanima, ali se lahko kakšen dan ali dva (200 km recimo) peljem tudi s tovarniškim SW, brez da pričaujem resnejše probleme?

Napisano

Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.

 

Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.

 

Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.

 

Zaslonke so bile dane notr, SW je bil spremenjen po odstranitvi DPF-ja in blokiranju EGRjev. 
 

Se pravi moram nardit ponastavitev na tovarniški SW in potem "nadgradnjo" na istem mestu?

Napisano
pred 3 minutami je Mjurie napisal:

 

Zaslonke so bile dane notr, SW je bil spremenjen po odstranitvi DPF-ja in blokiranju EGRjev. 
 

Se pravi moram nardit ponastavitev na tovarniški SW in potem "nadgradnjo" na istem mestu?

Ja, pa mogoče daš delat nekomu, ki je to že delal na Mazdinem dizlu ... Ne pa nekomu, ki copy/pasta stvari z neta v upanju, da bodo delale.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Eh...ti nimaš pojma😉...poslušaj VO Australije...vštekaš ponoči,in ti sončna elektrarna zastonj fila😃👍  Ja seveda...ko je tam noč,pri nas sije sonce,in obratno...tako,da imamo v bistvu nonstop štroma k dreka...samo politike je treba poslušati,in bo vse super😂  
    • Večina naprav je narejena za klasične 1,5V baterije,ki jih ne moreš polniti,pri Ni-Mh pa je nazivna 1,2V,in za to kaka naprava prej "odneha",kljub temu,da baterija še zdaleč ni prazna...se pozna...je pa to dejstvo fino ravno pri starejših radijih..."muzejskih primerkih" ipd.,ker so te celice z nižjo napetostjo varnejše za npr. žarnice osvetlitev skale radija ipd... Jaz se za to raje zanašam na NiMh celice,in le redko uporabljam nepolnljive baterije...imam pa za to večjo količino in seveda za to potrebne boljše polnilce...   Moram pa pripomniti,da cena ni nujno odraz kvalitete polnilca!!! Imam npr. celo dva polnilca Ansmann Energy 4,ki se ponašata tudi z refresh funkcijo za 9V NiMh baterije...a sem ugotovil,da AA in AAA celice praktično nikoli popolnoma ne izprazni,ampak zmeraj programsko impulzno polni...in z časom "uniči" celico,ker le ta "izgubi" prvotno kapaciteto...takšno celico je zelooo težko "spraviti k sebi",in je bolje,da jo zavržeš.... Sem tako zmetal najmanj cca. 20kom. Sanyo-2300 NiMh celic v kanto. Skratka-cena ni merilo!
    • Tudi če ima netmetering se plačuje omrežnimo po blokih. In ker če ni sončno ni štroma, je še kako poomembno kdaj všteka 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.