Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.

Če rabiš pomoč piši zs

Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je miha20 napisal:

Zna bit tud turbina hin, in tesnilo glave ali počena glava. Piš zs pa greva še enkat čez use, da ne smetim foruma.

 

Miha, ti kar veselo smeti forum ... smo tukaj tudi primerki, ki nas zanima tehnika. Če boš uspešno smetil, bomo dobili še enega spoštovanega mehanika Mazd na drugo stran Ljubljane ...  :)  A odprem novo temo "dr. Miha odgovarja" ?

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 7
  • Haha 1
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Upam, da sta danes z dr. Pelkom našla rešitev za težave?

 

P.S. sem se osebno potrudil in izdal nujno napotnico za avtomobilskega doktorja, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 17 urami je Z M A J napisal:

Upam, da sta danes z dr. Pelkom našla rešitev za težave?

 

P.S. sem se osebno potrudil in izdal nujno napotnico za avtomobilskega doktorja, hehe

 

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

  • Všeč 1
  • Začuden 1
  • Zmeden 1
Napisano

Tole zgleda kot, da bi nepravilno mešanico goriva in zraka doziral. Zato tudi poskok igle obratomera. Zgleda kot bi bilo preveč goriva v trenutku, ko zakadi.

33112_1.png

Napisano

Na posnetkih se tudi vidi, da se ikona motorja zatemni (ikona baterije in ikona AC ostane osvetljena) na infotainmentu (zato tudi skoči i-stop iz ready v not ready). To naj bi nakazovalo, da motor še ni dovolj ogret (vendar je, snemano je bilo po cca 1 h vožnje) ali pa da gre v regeneracijo dpf-ja. Na tujih forumih sem zasledil, da bi lahko bili injektorji fuč? 

Citat


"They don't suffer from DPF failure but Injector failure, mine went at 80k kms ( about 50,000 miles).
The effect is frequent DPF regens, the cause is worn injectors due to cavitation erosion of nozzle tips as the material or heat treatmant isn't man enough for the job."
https://www.mazda6club.com/threads/2015-mazda-6-2-2-diesel-constant-dpf-regen.451153/

"What you have to look at is what is causing the DPF to regen frequently ( every 52 miles, which is a problem). There is nothing wrong with the DPF, its doing its job.
The main cause is faulty injectors usually, I have been through this myself. Mine is a 2014 and it started to be noticeable mid 40k miles, 51k Kms +/- ."

"Option 1 is leaky injector seals, meaning engine oil gets into the combustion and fouling the DPF leading to 80-90km intervalls inbetween regens (~8.5L/100km so extreme highway fuel consumption)"
https://www.mazda6club.com/threads/dpf-regens-all-the-time.447367/



AMPAK: ne dviguje mi nivoja olja + porabo imam nizko (see ne spreminja že odkar sem kupil avto, - 3 leta) - 5.3l/100km

 

🤔🤷‍♂️


 

Napisano

A ti je kdo spreminjal nastavitve računalnika (v primeru EGR odklopa)? Če je kdo posegal v racunalnik (spreminjal tovarniško nastavljene programe delovanja motorja), je tako kot je napisal Boss, v danem trenutku imaš nepravilno mešanico zraka in goriva in ti zakadi. 

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

A ti je kdo spreminjal nastavitve računalnika (v primeru EGR odklopa)? Če je kdo posegal v racunalnik (spreminjal tovarniško nastavljene programe delovanja motorja), je tako kot je napisal Boss, v danem trenutku imaš nepravilno mešanico zraka in goriva in ti zakadi. 


Da, nastavitve so bile spremenjene prvič po posegu v egrja in dpf. Še vedno je dajalo kodo napake za egr-je, zato se je poizkusilo z drugačnimi nastavitvami. Potem je bil par mesecev mir in nato se je začelo pa dogajati kar je prikazano na videotu.

Napisano
pred 5 urami je Mjurie napisal:

Sem se na hitro ustavil na poti v službo. Hladilne je manjkalo samo cca 1dl. Ampak je možno, da se jo je po malo dolivalo med menjavami olja (cca 1x na 7-8 mesecev). Bomo diagnosticirali naprej. Avto naj bi bil po mnenju dr. Pelka v solidnem stanju:)

Mi je pa KONČNO uspelo dokumentirati te težave. Če imate dobre 3 minute, si poglejte spodnji video. Vsak komentar dobrodošel. Za slabšo kvaliteto se opravičujem, mobitel je videl že boljše dni. 
 

WWW.VEED.IO

 

 

👍sistematičen pristop. 

 

Mene spominja na začetek regeneracij (žganja saj v dpf filtru)- ikona motorja takrat postane siva, obrati se nekoliko dvignejo ...??? 
 

 

Napisano
pred 6 minutami je Mjurie napisal:


Da, nastavitve so bile spremenjene prvič po posegu v egrja in dpf. Še vedno je dajalo kodo napake za egr-je, zato se je poizkusilo z drugačnimi nastavitvami. Potem je bil par mesecev mir in nato se je začelo pa dogajati kar je prikazano na videotu.

Predlagam da pelješ avto k https://www.tunerc.si/ ali komu podobnemu, da ti optimizirajo nastavitve programa. Ko odklopiš EGR, dobiš več zraka v motor in posledično imaš lahko neoptimalno mešanico. Zato je v principu bolje pustit računalnik v originalnem stanju ali pa prepustiti zadeve ljudem ki so profi na tem področju. 

  • Všeč 11
Napisano

No jst sm najprej pomislu da je lahko kompresor klime kriv za dvig obratov ampak ko se ikonca obarva ni nujno da je motor hladen, lahko je tudi prevroč! Meni recimo ikonca ni obarvana modro ko se pripeljem po AC in se ustavim na križišču za dolgi most v LJ - potem po cca pou minute se pa obarva modro in vklopi istop.

 

Če se je izklaplal egr je očitno problem nekje drugje.

 

Napisano (urejeno)

Očitno je snemalni dan terjal svoj davek, saj imam po dolgem času prižgano lučko motorja :) Avtu malo manjka moči (predvsem 2-3 in 3-4 menjanje se opazi), ampak je vozen.

OK, bom dal na originalen SW. Lahko pričakujem kakšne težave, glede na to, da sta EGRja mehansko zaprta in DPF "modificiran"? Zaradi službe vse težko skombiniram v en dan in me zanima, ali se lahko kakšen dan ali dva (200 km recimo) peljem tudi s tovarniškim SW, brez da pričaujem resnejše probleme?

Popravljeno od Mjurie
Napisano

Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.

 

Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Če se ne motim je nujno potrebno spremenit SW, ko se vzame ven DPF. Ker beleži vse in če dolgo ni regeneracije mu rata sumljivo. . Kot drugo je pa tam, kjer je bil DPF odstranjen potrebno dati blendo z manjšim pretokom, da simulira kontra pritisk in zmanjšano prepustnost, ko je bil filter še notri.

 

Če to ni bilo narejeno je tudi en od možnih vzrokov za ta kaos.

 

Zaslonke so bile dane notr, SW je bil spremenjen po odstranitvi DPF-ja in blokiranju EGRjev. 
 

Se pravi moram nardit ponastavitev na tovarniški SW in potem "nadgradnjo" na istem mestu?

Napisano
pred 3 minutami je Mjurie napisal:

 

Zaslonke so bile dane notr, SW je bil spremenjen po odstranitvi DPF-ja in blokiranju EGRjev. 
 

Se pravi moram nardit ponastavitev na tovarniški SW in potem "nadgradnjo" na istem mestu?

Ja, pa mogoče daš delat nekomu, ki je to že delal na Mazdinem dizlu ... Ne pa nekomu, ki copy/pasta stvari z neta v upanju, da bodo delale.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prestara je Mazda, ker odpiralec išče 2019 - 2022…   Cena je okoli 12.000€ … 
    • čaki kdo je prestara... hči?😜 Hehe, je prerastla trojko.   Pogovarjamo se pa o kakšnem denarju? Naši ta luštni študentki v oddelku je namreč 20 let star citroenček skup padel pa išče nekaj drugega.    
    • Men je pa to odlična ideja. Recimo že moj sosed ima v sosednji stavbi neke najemnike, ki jih očitno boli kurac ter imajo na hodnilu prižgano luč svetilnosti vsaj 100W starih žarnic. In to gori celo noč na oknu brez zaves, da imam v spalnici avetlo kot podnevi. Pozimi gre, dam rolete dol, poleti pa je fejst moteče. Prošnje pač ne zaležejo ne najemnikom ne najemodajalcu naj ugačajo čez noč mogoče bodo pa zagrožene kazni naredile red.   Pa to je samo moj osebni primer, takih neumnih osvetlitev je ogromno v LJ pa res ni treba da nabijajo celo noč. Pa ne gre tolk za šparanje ampak res je moteče, da vse povsod so v LJ fasade osvetljene z fucking reklamami in drugo kičasto šaro. Te stvari ponoč res ne rabijo goret. Edino obcestne svetilke se mi zdijo, da bi morale ostat ampak bit ustrezno prilagojene, da svetijo samo navzdol.   Ostalo pa... upam, da čimprej.
    • Sem šel en off road🤪 z mojim cx-5 😁, drugič pokličem še @Slivka, da greva po njegovem terenu🤠
    • Mazda pa od 2012 in kaj to zdaj pomeni?   VAG na splošno ni nikoli bil kej dost pionirja ampak je bil precej konzervativen pri novih tehnologijah. Recimo vsi so žli na common rail Dizle, VAG je vztrajal na stari pumpa šoba tehniki. Ampak to je filozofija koncerna kot celote. Se je pa to spremenilo fejst. VW opušča srednji in visoki srednji razred avtomobilov tako, da so se poslovili Arteoni, limo Passat medtem, ko šrecej stavijo v koncernu prav na Škodo, ker edino ta lahko konkurira z ustrezno ceno v tem razredu pa da ni čip plastik fantastik.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.