Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.


če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂 Se pravi senzor je fuč in računalnik tega ne zazna? Sicer senzor da signal, vendar je njegovo dinamično območje fuč? Ker med kajenjem senzorji niso pokazali nič nenavadnega...

 

Napisano

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki.

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki.


ta ikona mi je 100% indikator, kdaj bo motor zakadil, kdaj ne (tako da vsaj vem, kdaj uporabljati start-stop). Saj bi izklopil start-stop permanentno, ampak tudi če ga, to ne odpravi težave kajenja.

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20


Nisem še, ker je 3h stran in trenutno nimam (še) časa za take izlete in logistiko. 😐 Imam pa v mislih tudi njega, ja.

Napisano (urejeno)

3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.

2h40min po prazni cesti, za vikend... v eno stran 🙂

Sej mogoče se pa tuki oglasi @miha20, če pozna morebitno rešitev  🤔

Napisano

Mazdaši, kaj pa če bi kdo še g. Majesu pisal glede te težave oz. ga kontaktiral, ko vem da ste nekateri tule dobri frendi z njim in da pomagamo kolegu glede te težave?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

Bolj kot ne že skoraj vsi vejo, samo priznajo si še ne.... :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pa sam se tole, vozniki nimajo simulatorjev samo za trening, oni odpeljejo celotno dirko snsimulacijo obnasanja avta pri dolocenih detajlih (spet simulacija racunalnika). Detajli so pa fascinantni. na primer Hamilton je v rangu 0.1s peljal vsak krog dirke predvidene z mercedesove simulacije, predvideval so najhitrejsi krog 1:36.1 peljal pa je najhitrejsega 1:36.01 To inžinirjem pomaga pri vmesnih in koncnih odlocitvah potem pa morajo zapečatiti izdelek.   Na žalost ni več tega da se lahko vozijo po stezi in ugotavljajo performanse...   Williams Racing Unlocks SciML using JuliaSim | Williams GP Tech WWW.WILLIAMSGPTECH.COM  
    • Rimac - nasa stranka (nimajo svoje hostajo pri nas) pa btw avti so njihova sekundarna panoga  Turbo - nasa stranka aston Martin - nasa strank Williams - nasa stranka Mclaren - nasa stranka   Ferrari - IBM/HP Red Bull - HP Ducati - Lenovo Aprillia gostuje pri Ferrariju (Fiat)   Ja res nisem videl nikoli napredka. Ti ves pod kaksnimi razvojnimi problemi se srecavajo danes zgolj in samo zaradi omejitev testiranj?   Mogoce ne verjames ampak 80% razvoja v f1 je samo v tunelu z racunalnikom....snpomocjo fluid dynamics   Rad bi te videl kako s papirjem operiras vec kot miljon operacij na sekundo.
    • Mi, ko smo nekdaj hodili v AU smo obvezno gledali na kolendar.... 
    • Ja...  Leta nazaj bilo tako v Italiji... 🙈
    • Meni eden najlepših električnih oz. hibridnih vozil   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20588607&display=Opel Ampera
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.