Skoči na vsebino

Mazda 6 - 2.2D - kadi, pije olje, etc.

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

A ta dim ima kakšen vonj? Jaz še vedno menim, da računalnik ne zna pravilno določit kakšno mešanico zraka in goriva mora nastavit in da preveč goriva takrat, ko zakadi. Zato tudi poskok obratov. To pomeni, da kakšen snzor ne opravlja svojega dela.


če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂 Se pravi senzor je fuč in računalnik tega ne zazna? Sicer senzor da signal, vendar je njegovo dinamično območje fuč? Ker med kajenjem senzorji niso pokazali nič nenavadnega...

 

Napisano

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Napisano

S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki.

Napisano
Pravkar je vzupan3 napisal:

S statusom modro obarvane lučke za motor se jaz na tvojem mestu ne bi preveč obremenjeval, ker na to vplivajo številni dejavniki. Npr, če je turbina preveč vroča, bo status lučke off. Če imaš EGR off, pa se ti tudi turbina bolj segreva. Pa tukaj so verjetno še drugi dejavniki.


ta ikona mi je 100% indikator, kdaj bo motor zakadil, kdaj ne (tako da vsaj vem, kdaj uporabljati start-stop). Saj bi izklopil start-stop permanentno, ampak tudi če ga, to ne odpravi težave kajenja.

pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20


Nisem še, ker je 3h stran in trenutno nimam (še) časa za take izlete in logistiko. 😐 Imam pa v mislih tudi njega, ja.

Napisano (urejeno)

3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 14 minutami je Janez007 napisal:

3 ure stran? Misliš peš? Samo da ne bo tako, kot se je zgodilo meni, ko sem M6 CD175 peljal k Pelkotu, da bi prihranil 100€, potem me je pa na obvoznici ujel radar, ko sem peljal 128 km/h namesto 80.

2h40min po prazni cesti, za vikend... v eno stran 🙂

Sej mogoče se pa tuki oglasi @miha20, če pozna morebitno rešitev  🤔

Napisano

Mazdaši, kaj pa če bi kdo še g. Majesu pisal glede te težave oz. ga kontaktiral, ko vem da ste nekateri tule dobri frendi z njim in da pomagamo kolegu glede te težave?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

Bolj kot ne že skoraj vsi vejo, samo priznajo si še ne.... :whatever:

Napisano
pred 10 urami je Mjurie napisal:

če bi mogu rečt, bi reku, da nima posebnega vonja. Dizl 🙂

Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe.

33112_1.png

Napisano
pred 16 minutami je Boss napisal:

Segret dizel motor nima vonja v izpuhu oziroma ga ne bi smel imeti. Hladen ga ima, segret ne. Torej je dimljenje zelo verjetno zgolj zaradi nepravilnega delovanja računalnike, ker dobiva napačne podatke s strani senzorjev. Pa še to verjetno zgolj in samo v prostem teku, kar pomeni, da tud kej dosti ne vpliva na povečanje porabe.


Kot že omenjeno, ECU je bil resetiran na tovarniške nastavitve (je še vedno zakadilo), potem je dr Pelko dal svoje nastavitve in še vedno zakadi. Na testerju tudi ni opazil sumljivih sprememb parametrov med pojavlanjem kajenja. Mogoče je res eden senzor fuč, ampak ne do te mere fuč, da bi ga ECU prepoznal kot nedelujočega? Spremembe v porabi ni. Je enaka kot leto nazaj, ko je še vse teklo bp (pred odstranitvijo dpf-ja, itd)

+ neka povezava mora biti z obremenjevanjem motorja (če se jajcam po cesti, nikoli ne zakadi)
+ neka povezava mora biti s start-stop sistemom  (če držim sklopko pritisnjeno, nikoli ne zakadi)
+ očitno računalnik ob ugašanju avta nekatere nastavitve resetira
+ očitno se po 1-2 minutah mirne vožnje sistem "umiri" in start stop ponovno dela.

Sem malo brskal po internetu in tudi "nafotral" chatGPT z nekaterimi vprašanji in podatki. Prilagam datoteko, če koga zanimajo odgovori 🙂 Mogoče pa se v njih skriva kaj uporabnega

Razglabljanja.pdf

Napisano
pred 14 urami je Janez007 napisal:

Si ga zapeljal tudi k @miha20

 

Pri današnjih kompleksnih motorjih tudi diagnostika ne da vedno pravega odgovora, pogosto tudi zavaja. 3 dni nazaj mi je to povedal mehanik pooblaščenega servisa Mercedes. Kakšno je njegovo mnenje o Mazdinih dizlih pa bom obdržal zase.

Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese. 

 

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Ha, ha, kakšno je šele mnenje mehanika, ki je bil na servisu mercedesov (Avto plus) v Kp. Prej je servisiral Mazde. Po letu dni servisiranja mercedesov je dal odpoved In je šel na svoje.Ko pridem enkrat na leto k njemu na redni servis z Mazdo 6 mi pravi, Mazde so doktorji za mercedese

 

Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex😃 

Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex😃 

Lahko mu dam številko. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Je že v redu...njegova beležka in whiteboard sta legendarni, ampak to so časi ki so že zdavnaj minili. Leta 2010 je bil še glavni podpornik 'wind tunellov, a zadnje 3 leta se on sploh ni posvecal formuli ampak delal za red bull, dizajniral je prvi rb supercar, rb podmornico....za to je bilo vse dovolj skicirka, f1 danes pa je povsem drugačna slika   Ze nekaj let nazaj je sam dejal to. For me that’s the biggest change. I don’t think it’s the size of the team or the materials, it’s really the computer age and the amount of processing and simulation you have. It allows you to go in much more detail.   Drugace pa svaka cast decu da se kombinira old school ce se le da. Za njim ne bo take glavce.     Secrets of Red Bull's RB19 with Adrian Newey WWW.THE-RACE.COM The clever DRS manipulation, suspension and subtle chassis changes that took Red Bull's F1...   Ne vem kako so spet pravila letos, samo po moje bo AM potreboval vsaj pol sezone da bo mogoce naredil korak naprej. Dirke so sedaj testiranja....   Narediti bi morali podobno kot motogp kjer 'slabsim' ekipam prejsnje sezone dajo vec testoranj. Glede na videno ta teden se je vrnila Yamaha.
    • Ja, saj za to je uporabno. Samo Adrian Newey pa še vedno začne s praznim listom papirja in avto konstruira na risalni deski, pa je top dizajner v F1 - priporočam kakšen podcast ali pa intervju z njim, da dobiš malo občutek kje se ustvari večina vrednosti razvoja. Miljoni operacij pridejo potem, ko je čas za duhamorno in črnsko delo.
    • Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃 
    • Dobro, kar blebeče  naš zet tam čez lužo pa res ni nekaj, kar bi morali vzeli resno. Obrožbe ostajajo in sojenje bo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.