Boss, se v glavnem strinjam (glede teže in večjega zračnega upora CX-5 in posledično cca 0,5 večje porabe ... spet odvisno od ceste in načina vožnje), ampak poraba od Celovške po obvoznici in AC do Grosupljega in nazaj je pa res bila 6,2 l/100 km.
Ko so meni na Mazda servisu (ne v prodajnem salonu) predlagali, da naj kupim neuničljivega bencinarja (Mazdo 6), so zraven dejali, da bo porabila dobrih 6 litrov bencina. Nisem verjev, čeprav niso lagali. Tile Skyactiv bencinarji (od cca 2013 naprej) so v primerjavi s prejšnjimi generacijami res občutno bolj varčni.
Mazda 3
Teža: Približno 1,300 - 1,400 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.26 - 0.28.
Mazda 6
Teža: Približno 1,450 - 1,550 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.27 - 0.28.
Mazda CX-5
Teža: Približno 1,600 - 1,700 kg, odvisno od različice in opreme.
Zračni upor (Cd): Približno 0.33.
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.