Skoči na vsebino

Mazda CX5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Najhujše je da jaz to vem in sem sam sebe prepričal 🤦🤦🤦🤦🤦
    • Ne pišem jaz džabe v vsakem drugem postu, da se mazdo kupuje samo bencinarja.
    • Ja verojatno je,jutri grem brez klica mojstoru da vidim kva je ugotovil će je sploh pogledo mazdo.verjami da nikoli v mojem življenju na Mazda bencinarje mi se ni prižgala lučka motorja,tak da res sem full jezan. Hvala ti ,to pa res rabim. Nimaš Mazde brez Benzinca,zdele pa res sem tole ugotovil,moj cx-7 2.3 pa vsi itak vemo te motorje pa spet nikoli težave 
    • Če si podpisal uradno pogodbo, potem lahko v 14.dneh odstopiš od nje -> Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) -> ampak verjetno boš tukaj rabil kakšno pomoč kakega pravnika/odvetnika, ker dvomim, da bo avtohiša kar na lepe oke to požrla....pa srečno pri urejanju.   PisRS - Pravno informacijski sistem PISRS.SI     potem ti pa predlagam mazda BENCINARJA   56. člen   (rok za vračilo plačanega zneska in rok za vračilo blaga) (1) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena zahteva znižanje kupnine ali odstopi od pogodbe ter zahteva vračilo plačanega zneska, podjetje vrne plačani znesek ali del kupnine v 14 dneh od prejema zahtevka. (2) Če potrošnik v skladu s prvim odstavkom prejšnjega člena odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, podjetju vrne blago v 14 dneh od uveljavitve zahtevka. (3) Potrošniku ni treba plačati za običajno uporabo blaga v obdobju pred vračilom blaga.   123. člen   (roki in načini povračila) (1) V primeru potrošnikovega uveljavljanja zahtevka za sorazmerno znižanje kupnine ali za odstop od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve v skladu s 120. ali 122. členom tega zakona podjetje vrne potrošniku prejeta plačila brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bilo podjetje obveščeno o odločitvi potrošnika, da uveljavlja zahtevek do sorazmernega znižanja kupnine ali do odstopa od pogodbe o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve. (2) Podjetje vrne prejeta plačila z uporabo istega plačilnega sredstva, kot ga je uporabil potrošnik za plačilo digitalne vsebine ali digitalne storitve, razen če potrošnik izrecno soglaša z drugim plačilnim sredstvom in potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. (3) Podjetje potrošniku ne zaračuna nobenih stroškov za povrnitev prejetih plačil. 217. člen   (pravica do odstopa) (1) Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od sklenitve pogodbe ali predpogodbe podjetje pisno na papirju ali na drugem trajnem nosilcu podatkov obvesti, da odstopa od pogodbe ali predpogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik obvestilo poslal pravočasno, če ga pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. (2) Potrošnik, ki uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe, lahko uporabi odstopni obrazec, ki je sestavni del vsake pogodbe in ga potrošniku v skladu s četrtim odstavkom 212. člena tega zakona zagotovi podjetje.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.