Serviserji za toplotne črpalke
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Je že v redu...njegova beležka in whiteboard sta legendarni, ampak to so časi ki so že zdavnaj minili. Leta 2010 je bil še glavni podpornik 'wind tunellov, a zadnje 3 leta se on sploh ni posvecal formuli ampak delal za red bull, dizajniral je prvi rb supercar, rb podmornico....za to je bilo vse dovolj skicirka, f1 danes pa je povsem drugačna slika Ze nekaj let nazaj je sam dejal to. For me that’s the biggest change. I don’t think it’s the size of the team or the materials, it’s really the computer age and the amount of processing and simulation you have. It allows you to go in much more detail. Drugace pa svaka cast decu da se kombinira old school ce se le da. Za njim ne bo take glavce. Secrets of Red Bull's RB19 with Adrian Newey WWW.THE-RACE.COM The clever DRS manipulation, suspension and subtle chassis changes that took Red Bull's F1... Ne vem kako so spet pravila letos, samo po moje bo AM potreboval vsaj pol sezone da bo mogoce naredil korak naprej. Dirke so sedaj testiranja.... Narediti bi morali podobno kot motogp kjer 'slabsim' ekipam prejsnje sezone dajo vec testoranj. Glede na videno ta teden se je vrnila Yamaha.
-
Ja, saj za to je uporabno. Samo Adrian Newey pa še vedno začne s praznim listom papirja in avto konstruira na risalni deski, pa je top dizajner v F1 - priporočam kakšen podcast ali pa intervju z njim, da dobiš malo občutek kje se ustvari večina vrednosti razvoja. Miljoni operacij pridejo potem, ko je čas za duhamorno in črnsko delo.
-
Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃
-
Dobro, kar blebeče naš zet tam čez lužo pa res ni nekaj, kar bi morali vzeli resno. Obrožbe ostajajo in sojenje bo.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.