Skoči na vsebino

Serviserji za toplotne črpalke

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dober dan.

 

Iščem serviserja za toplotno črpalko Daikin, ker mi je začel puščati en ventil in bi rad to saniral čim preje, ali ima kdo izkušnje s spodnjimi, ker te majstre je sicer zelo težko dobiti, ker imajo vsi polne roke dela :)....ker prvotni vgrajevalec, ki je iz Rogaške Slatine nima ravno veselja da se vozi na Gorenjsko....(če je kdo iz te strojno inštalacijske stroke tukaj na forumu in se s tem ukvarja se pa seveda priporočam). Težava pa se mi je pojavila po tem ko mi je komunala kranj menjala v glavnem jašku števec za vodo in so odklopili vodo za cca.30min, v tem času sem pustil TČ prižgano.....čez slabo uro mi je začel puščati ventil (slika).1-napaka-ventil.jpg

 

Da so pooblaščeni sem našel v okolici KR te spodnje....

 

Hvala za info., če je kdo že imel opravka z njimi, da vem s kom se meniti naprej v ponedeljek.

 

https://e2e.si/kontakt/
https://www.danta.si/kontakt/
https://servis-kenig.si/
https://esrotar.si/kontakt/

Napisano

To nima veze s toplotno črpalko, kaj šele točno z Daikin firmo.

 

To je varnostni ventil, ki spusti pri velikem pritisku.

Včasih crknejo. Če je nameščena raztezna posoda, je lahko tudi ona kriva. Meni je nazadnje zadoščalo raztezno uredit.

 

Dejansko bi to moral zrihtat keri koli mojster za ogrevanje v bližini.

Napisano

Mogoče bo pomagalo če spustiš malo tople vode iz pipe,ti komunalci so bumbarji na kvadrat ker montirajo nepovratne ventile na števec.Jest sem tudi diplomiral iz teh ventilov na koncu sem pobral nepovratni vetil dol in problema ni več

Napisano (urejeno)

Nepovratni ventil imam pred bojlerjem. In ko se zagreva, se pritisk poveča.

Za to je potem raztezna posoda, ki to kompenzira.

Jaz ga na okoli števca nimam.

 

Če raztezni pade druk. Je potrebno vodo spustit na 0. Vse ventile okoli zapret, da gre manj vode iz sistema in potem raztezno napumpat. 🙂

 

@sportman333 to belo na sliki je raztezna posoda?

Če je, potem moja teorija drži.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je godlike napisal:

Nepovratni ventil imam pred bojlerjem. In ko se zagreva, se pritisk poveča.

Za to je potem raztezna posoda, ki to kompenzira.

Jaz ga na okoli števca nimam.

 

Če raztezni pade druk. Je potrebno vodo spustit na 0. Vse ventile oko zapret, da gre manj vode iz sistema in potem razstezno napumpat. 🙂

 

@sportman333 to belo na sliki je raztezna posoda?

Če je, potem moja teorija drži.

Da, tisto je raztezna, ja se strinjam, da nima veze s firmo, ampak kot rečeno, nisem "domač" v tem in se s tem ne ukvarjam, zato ne bom izumljal tople vode (ker teh ventilov je cel kup, zato ne bom ustvarjal med vikendom, da še kaj ne zje...am), in iščem enega mojstra, da mi to uredi, hvala vseeno za hint (točno to mi je razlagal serviser, ki sem ga dobil na telefon, nisem se pa še uspel zmeniti za termin :), da je bodisi šel ta nepovratni ventil oz. je razlog lahko tudi raztezna).

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)

Jaz marsikaj naredim sam. Čeprav ni nič od tega (elektrika, voda, servis na avtu,...) moj fah.

Sem pa to vseeno majstru pustil. Na mrzlem ni fajn bit.

 

Tak da sem vesel, da je majster mojo tezo potrdil 🙂

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)

Tudi meni se je že zgodilo. Ekspanzijska posoda mora doneti votlo, ko potrkaš, so pa različne izvedbe duše ... na različnih mestih doni. Meni je nekoč dušo tako nabilo v ventilček, da sem se kakšno uro matral, da sem jo sploh lahko začel napihovati ...

 

1. zapreš ventil - dotok hladne vode preden gre v ekspanzijo in bojler

2. v stanovanju odpreš toplo vodo - pipo, ki ima najnižje lego in pustiš odprto

3. napumpaš ekspanzijsko posodo preko avtomobilskega ventilčka na vrhu posode, in sicer na delovni tlak mrzle vode - pri meni je to 2,3 bara ... dokler ne odteče vsa topla voda iz pipe ... 

4. zapreš pipo in nazaj odpreš ventil mrzle vode

 

Ponavadi so navodila na ekspanzijski posodi.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Točo tako, enostavno kot pasulj. 

Lahko pa snameš modri pokrovček in malo sprostiš vzmet(odvisno kak ventil imaš), da sprostiš pritisk, ker včasih ventil zašreka zaradi smeti v vodi! Poskusi, nimaš kaj zgubit.... 👍

Napisano

Če naredi mojster zastojn, pa naj. 😎

 

Sem mu dost dnarja na projektih pustil, pa me kdaj "pocarta".

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Je že v redu...njegova beležka in whiteboard sta legendarni, ampak to so časi ki so že zdavnaj minili. Leta 2010 je bil še glavni podpornik 'wind tunellov, a zadnje 3 leta se on sploh ni posvecal formuli ampak delal za red bull, dizajniral je prvi rb supercar, rb podmornico....za to je bilo vse dovolj skicirka, f1 danes pa je povsem drugačna slika   Ze nekaj let nazaj je sam dejal to. For me that’s the biggest change. I don’t think it’s the size of the team or the materials, it’s really the computer age and the amount of processing and simulation you have. It allows you to go in much more detail.   Drugace pa svaka cast decu da se kombinira old school ce se le da. Za njim ne bo take glavce.     Secrets of Red Bull's RB19 with Adrian Newey WWW.THE-RACE.COM The clever DRS manipulation, suspension and subtle chassis changes that took Red Bull's F1...   Ne vem kako so spet pravila letos, samo po moje bo AM potreboval vsaj pol sezone da bo mogoce naredil korak naprej. Dirke so sedaj testiranja....   Narediti bi morali podobno kot motogp kjer 'slabsim' ekipam prejsnje sezone dajo vec testoranj. Glede na videno ta teden se je vrnila Yamaha.
    • Ja, saj za to je uporabno. Samo Adrian Newey pa še vedno začne s praznim listom papirja in avto konstruira na risalni deski, pa je top dizajner v F1 - priporočam kakšen podcast ali pa intervju z njim, da dobiš malo občutek kje se ustvari večina vrednosti razvoja. Miljoni operacij pridejo potem, ko je čas za duhamorno in črnsko delo.
    • Potem je pa jasno kam naj avto zapelje @Mjurie .... Poveži se z @Alex. 😃 
    • Dobro, kar blebeče  naš zet tam čez lužo pa res ni nekaj, kar bi morali vzeli resno. Obrožbe ostajajo in sojenje bo. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.