Skoči na vsebino

A pozna kdo ta avto CX5, sumljivo poceni

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Napisano

Ceniki so tukaj>> KLIK

 

Takrat je bila cena za ta model po ceniku 28.990€

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
  dne 27. 2. 2025 ob 15:00 je Boss napisal:

Torej bi morala biti dandanes okoli 20k€ ali še kakšnega jurja manj.

Razširi  

Boss, to smo že razdelali - tvoja teza je veljala v času socialističnega planskega gospodarstva. V tržnem gospodarstvu pa se cene oblikujejo na trgu na osnovi ponudbe in povpraševanja. Če je bilo novo 4 sobno stanovanje v Ljubljani na Grbini leta 2015 vredno 250.000 €, koliko bi bilo po tvojem vredno danes? 

 

Poglejte samo cene ženskam priljubljene Mazde CX-3 ... koliko so bile nove in po koliko se prodajajo 8-9 let stare. Zato pravijo, da so ženske draga investicija ... 😃 

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 4
Napisano

Sej verjetno razumemo zakaj nepremičnine vseeno niso v ekonomskem smislu enake premičninam (tud, če so zaradi okvare ratale nepremičnine).

 

Tukaj se bolj razlikuje logika kot je razlike med jabolkami in hruškami... je tam nekje narazen kot med avokadom in stročjim fižolom.

33112_1.png

Napisano
  dne 27. 2. 2025 ob 9:44 je SeekK napisal:

Meni se zdi cena kar primerna, paket opreme je med nižjimi (mazda že v osnovi precej ponuja sicer) in motor je najšvohnejši. Nevem zdej cenikov za 2021 nazaj, ampak je bila že v osnovi med cenejšimi na ceniku.

 

Ne poznam pa avtomobila.

Razširi  

Challenge je 2 paket opreme ja!

Napisano
  dne 27. 2. 2025 ob 18:16 je dvorjan napisal:

Meni se tudi ne zdi posebej ugodna cena. Sploh pa ne bi zdaj kupil avta brez avtomatskega menjalnika.

Razširi  

Pa to se z avtomatskim menjalnikom ne premakne nikamor. 

 

 

Napisano

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

Napisano
  dne 27. 2. 2025 ob 21:52 je m1983 napisal:

Jaz iscem tocno to...nic opreme in rocni menjalnik❤️

Cena..ja vsi ostali cx5 na avtonetu od 2021 naprej so tam 28jurckov in gor...zato mi bilo sumljivo...

Hvala vsem🥰💪💪

Razširi  

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

Napisano
  dne 27. 2. 2025 ob 21:57 je Janez007 napisal:

 

Premerite debelino laka - če je vse pomembno okoli 100 mikrometrov, je en velik del skrbi odveč. In avto naj bi imel še garancijo, tako da riziko je majhen. 

 

Razširi  

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 2. 2025 ob 4:29 je Alex napisal:

To pa pri Mazdi ni merilo. Kakih 100 mikrometrov Janez 😊? Mikronov. 

Meril sem debelino laka na veliko Mazdah. Debelina laka se pri vseh  giblje od 50 - 120 mikronov ( na vratih je najdebelejši sloj). Vsaj tako imam v spominu. S temi podatki si pri Mazdi bolj težko pomagaš. Spreten avtoličar z lahkoto prebarva del na debelino 120 mikronov. Edino šalabajzerji (amaterji) gredo preko 150 mikronov, ker preveč "zalivajo" prozorni lak, da dobijo pravi sijaj. 

Razširi  

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
  dne 28. 2. 2025 ob 5:59 je Janez007 napisal:

 

Alex, doma imam merilec in sem ter tja pomerim. Če Mazda naredi lak debeline od 80-120 mikrometrov (vključuje vse sloje nad kovino), kako bi lahko avtoličar naredil skupaj s starim 120 mikrometrov? Ko sem nazadnje kupoval avto je prodajalec "pozabil", da so bila ena vrata dodatno barvana. Merilec na teh pokaže okoli 200 mikrometrov, na ostalih ravnih površinah med cca 90 in cca 110.

 

image.png

 

image.png

Razširi  

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

  dne 28. 2. 2025 ob 9:20 je Boss napisal:

Alex je dinozaver :hudicek:

Razširi  

Tudi Boss ni daleč. 😊

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 2. 2025 ob 9:50 je Alex napisal:

A ti sporočaš tukaj na forumu, koliko si napumpal gume v Psi ali v barih? 😉

Če v Psi bo vsakdo želel prevod v normalno enoto. 

Tudi Boss ni daleč. 😊

Razširi  

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
  dne 28. 2. 2025 ob 10:33 je Janez007 napisal:

Alex, bolj ko se trudiš izvleči, bolj toneš ... sicer pa, tudi mene že malo leta je...o? Ampak če zaj...a, priznam ali se opravičim. V glavnem samo ta razlika. :) 

 

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. 😆

 

Sinking Salute Gif

Razširi  

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 28. 2. 2025 ob 12:12 je Alex napisal:

Vredna je denarja , ni pa vredna toliko, kot je postavljena cena za njih sedaj. V bistvu noben avto ni vreden toliko, za kolikor se trenutno  prodaja. Vse cene so prenapihnjene. Če bi sedaj kupoval avto, bi ga zopet uvozil, rabljenega iz Nemčije (kakega dizla /hybrid). 

Dobijo še skoraj kivi za zelo ugodno ceno. 

 

Nisi mi pa odgovoril kako ti razlagaš folku, koliko imaš napumpane gume. 😊

Ali v barih ali v psi. 

Razširi  

 

Normalno da v barih, ker gre za osnovne naše enote (100.000 Pa oz 100.000 N/m2), ne pa ameriške PSI ...

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
  dne 28. 2. 2025 ob 10:33 je Janez007 napisal:

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. Čeprav CX-30 ni bila vredna tvoje hvala, je psihološko vplivalo name, na odločitev. Resno.  😆

Razširi  

 

Ampak vseeno, jaz pa razumem @Alex in to za to, ker razliko v pogonih najbolj opaziš, če veliko furaš oba izmenično. Recimo pri meni je bilo to s službenimi in mojim. Ko so bili vsi dizel je manj razlike, ko pa je kakšen od službenih bencinar. Zdajle čakamo na tisto EV kapelco in imamo začasno neko latrino v obliki Renaulta Capturja. Bencinar, kjer po dolgem času imam odpor se vsest v avto in nekam odpeljat.

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Tukaj se lahko še in še napihujemo, ampak nič ne spremeni vrstnega reda, ki je verjetno za tipičnega predstavnika kategorije približno tak:

 

1. električni

...

3. turbo dizel

...

5. turbo bencinar

....

7. X motor (Mazdin)

8. bencinski atmosferc

...

10. Daimler iz leta 1892

 

1892 Daimler Motor Car

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Pa tole s temi ocenami na forumih je vedno sranje. Ponavadi vedno pridejo pisati izkušnje tisti, ki imajo slabe. Tako pač je. Že če kupuješ kakšen nov produkt, boš na forumih vedno našel tiste, ki iščejo rešitve za probleme in potem bereš samo sranje in se za nič ne odločiš. Edino prava je ocena zvezdic s kar veliko ocenami in ko je tam nekje nad 4, je že super. Nad 4,5 je pa odlično. Drugo je pa statistika. Mazda v Ljubljani ima kar visoko oceno in kar dosti podanih mnenj za velikost slovenskega trga. To mora nekaj povedati.   Kot sem že rekel, več ocenjujte, da se bomo drugi lažje odločali.      null  
    • Da je stvar še bolj enostavna - verjetno si imel v mislih 3 fazni sistem?    Trifazni UPS | Socomec WWW.SOCOMEC.SI Trifazni UPS ščiti kritične IT in industrijske aplikacije pred nevarnostjo izpada električne energije. Ti sistemi za neprekinjeno napajanje zagotavljajo zanesljivo napajanje prostorov, ki je bistveno za...  
    • Super. Debata na mestu. Vsaj za začetek.   Tole s hibridno ali pa otočno elektrarno sem že razmišljal. Da bi porabil kar obstaja. Sem na vezi z enim od ponudnikov teh elektrarn in mi je omenil, da je pri njih že dodan vhod za agregat. Torej imajo mix sončne elektrarne, baterije in omrežja. Pustijo ti pa da kasneje sam investiraš v agregat. Sicer je tu zdaj vprašanje, kako je to izvedeno. Če je agregat kot posebej vir, potem mora biti tri fazni, da ti vse v hiši deluje. Z mislijo na to, da je večina objektov s tremi fazami. Novi sploh, ker so povsod toplotne črpalke. Če bi bil pa agregat samo za ponjenje baterije, potem je pa lahko cenejši, ker ga vedno skriješ za baterijo. Iz baterije ven gredo pa tri faze enostavno. Moram še malo povprašati.   Tole glede zagona bi bilo treba še tudi preveriti. Hvala za komentar.   Če ne bom našel, bom pa sam naredil. Izpadov zaradi obnovljivih virov bo tako vedno več, kot kaže. Pa še kakšno subvencijo pokasiram. Je pa to tako kot zavarovanje, vsi kupimo zaradi "fear factorja" (kaj pa če), upamo pa da za več kot kakšno prasko ne bomo potrebovali.   Sem še odprt za kakšne praktične nasvete, imate prosto.
    • Vedno se kaj najde. Pač kdo dela greši. Veliko šteje odnos in reakcija, ko jim pokažeš ka so zaj....   Pri Fordu je bil odnos kot mora bit. Naročli, menjali, uredili.   Na Hyundai-u, pa pridi si po to miloščino, kaj smo ti 2x računali.
    • Kdaj se je začelo to dogajati? Si kupil takšen avto, ali se je zadeva med lastništvom poslabšala?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.