Skoči na vsebino

Prijavi

  • Zadnja sporočila

    • No, ravno nazadnje, ko sem bil na servisu na avto plusu , je pred mano bil en uglajen, lepo oblečengospod. Pogovor je začel normalno. Rekel je, da je pripeljal avto, star 2 meseca na zamenjavo vzvratne kamere. Kot so bili  dogovorjeni. Baje.  No, tukaj so se začele težave. Gospodična mu je prijazno rekla, da so ga klicali, da se dogovorijo kako in kaj naprej.  Da morajo odobriti v Nemčiji  zamenjavo.  Da bodo oni najprej pregledali vse in poskušali popraviti. No, tukaj se je uglajeni gospod prelevil v razbesnelo zver. Začel je vpiti, da hoče vodjo servisa, direktorja in da zahteva, to je poudaril parkrat, da se kamera v najkrajšem možnem času zamenja.  Za ta čas, ko bo brez avta, zahteva enako vozilo kot ga ima sedaj. Dali so mu tudi knjigo pritožb ter tel.št. uvoznika. Aja,vozilo je bilo mercedes.  Vrgel jim je kliče na mizo in odvihral iz sprejemne pisarn. Gospod mi je bil kar simpatičen.   
    • Tvoj zadnji  račun pravi drugače ...           
    • Odvisno od smeri kamere - je po mojem kar OK.
    • Tukaj se pa s tabo Alex zelo strinjam.   Dokler avto lepo dela in ni nobene moteče okvare, so vsi servisi ustrežljivi, opravijo rutinsko mehanično delo, natisnejo račun in smo zadovoljni. Ko nastopijo kakšne težave, ki so izven Mazdinega spiska pogostih težav, pa se zelo rado zaplete. Imam informacijo, da izgovori "se ne da" ali "bo težko" ni toliko težava v japonski Mazdi, ampak bolj nekaterih zaposlenih na servisih, ki se nagibajo k liniji najmanjšega odpora (uveljavljanje zahtevkov na višjih nivojih zahteva nekaj dodatnega dela, truda, birokracije, vztrajnosti).   
    • A ni palčka za olje mal pod kotom? Pri meni je direkt pravokotno
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.