Skoči na vsebino

Podarim: pnevmatike 215/45R18

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Če komu pridejo prav podarim 2 pnevmatiki Toyo Proxes A40, imata se dobrih 6mm profila sta pa letnik 2019

In 2 pnevmatiki Riken UHP, imata se slabih 7mm profila in sta letnik 2022.

 

 

IMG_20250316_163209.jpg

IMG_20250316_163119.jpg

IMG_20250316_163237.jpg

IMG_20250316_163409_1.jpg

IMG_20250316_163707.jpg

IMG_20250316_163725.jpg

IMG_20250316_163737.jpg

IMG_20250316_163824.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Japoncem je kar za verjeti. Zdaj druga stvar je cena le tega. Govora je le o titanu. Je pa to že lansirano in obstaja na trgu   Solar panels are 1000 times more powerful with big tech advance - Earth.com WWW.EARTH.COM Discover Japan's renewable energy breakthrough with the first titanium solar panel—1000... Rimac dela avte samo za marketing. Njegov glavni biznis so baterijske resitve za manjsa vozila ala bicikli, invalidski vozicki, skratka razni pogonski sklopi za elektro mobilnost.   Ampak ne avti, avti nikoli niso bili in ne bodo niša. Ponesli so pa njegovo ime, torej namen uspel   Tole je 90% rimacevega posla, vodi ga pa tmau Rimac, Mate skrbi za ime   Rimac Technology WWW.RIMAC-TECHNOLOGY.COM Providing high-performance automotive technology  
    • Pa si videl da ima nadomestno olje za menjalnike. To je kakih 90W glede na ime. Ni šans, da bo delal.   Nič nisem rekla kazala. Govorim iz izkušenj, če bi mi kaj sledil, bi vedel, da sem imel 8 let Giulietto 1.4 MA.   Interval uradno na 30.000, delal na 11-13k povprečno. Kasneje so ga uradno skrajšali na 15.000.   V glavnem, ko sem po garanciji delal servis sam, je šla Selenia črna ko noč ven. Šel sem na Motul, nikoli ni tako hitro počrnel. 1 interval po Motulu se je začela lučka za mašino pojavljat. Filter olja v glavi, pred MA enoto zapacan. To je Selenio žgalo.   Z Motulom je bilo olje bolj dolgo čisto in filter v glavi je bil čist. Sem ga preveril pred prodajo.   Predvidevam, da si sedaj ti bolj rekla kazala.... 😉
    • Ampak a veš @Alex da kr mal pljuvaš v lastno skledo. Ocena je za USA tržišče, kjer imajo samo dinota 2.5 ampak pri 191KM in kar je najbolj pomembno imajo turbota 2.5 z 250KM. Pri svoji teži okoli 1400 do 1500kg je to dejansko raketa. S tem razmerjem teže in moči ter, da gre za manjši SUV oz crossover, je logično da so take ocene.   Takih motorjev pri nas ni, tako da za naše tržišče tale članek kaj dosti ne pove.
    • Te zgodbe nikoli ne prilezejo v uporabno realnost tako hitro kot so ti naslovi udarni. Sem že večkrat napisal, da Rimac še vedno čaka tiste napredke pri baterijah, ki jih znanstveniki v laboratorijih poštudirajo. Hudič samo, ko vse skupaj ni enostavno skalabilno in profitabilno. Drugače že skoraj vse znamo. Ko smo že pri Rimacu. Kdo ve kaj se kaj tam dogaja? Nekam tiho je vse skupaj postalo. Nevera vem, da se ni prodajala, pa čeprav je bila mišljena za hudo nišni trg. Vem pa, da so mu glavni biznis EV tehnologije, ki jih potem drugim prodaja. Malo sem firbčen, če je kdo kaj zasledil.
    • Zdajle pa glavna dirka
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.