Boss Napisano 20. januar, 2010 Prijavi Napisano 20. januar, 2010 Bomo vidl kdo bo ?ef po par dirkah! Kolk se bo? ti v jezik ugriznu A ti misli?, da se bo ?umi vrnu ne da bi bil prepri?an, da ima kak?ne ?anse oziroma, da bo ?pilal neko tretjo vijolino. Preve? je kompatitiven in zagret, da bi se samo okrog vozu in ?e bi samo zaslutil, da bo bil outsider ga ziher ne bi bilo. To je bil tudi glavni razlog, da se ni ?e lani vrnil in zamenjal Maso. Ni bil dovolj pripavljen, brez ustreznih treningov in prevo?enih testnih krogov ni hotel reskirati bruke in se osme?iti tako, da je izgovor z bole?im vratom bil kot naro?en. V?asih je stvari treba prebirati med vrsticami oz. gledati sliko kot celoto in ne zgolj sklepati po nekih detaljih ali pa osebnih ?eljah. Sicer bomo pa itak videli in to ?e kar kmalu Citiraj
YavarYe X6V6 Napisano 20. januar, 2010 Prijavi Napisano 20. januar, 2010 http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/7035.html Tamalega ?e u?i kdo je ?ef.... Ma nej gre u piz..., ?e na cesto se ni spravu pa ?e nekaj palamudi in spremija. Citiraj Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS. "Life is too short, to drive slow-shitty cars."
x-layer Napisano 20. januar, 2010 Prijavi Napisano 20. januar, 2010 Kolk se bo? ti v jezik ugriznu A ti misli?, da se bo ?umi vrnu ne da bi bil prepri?an, da ima kak?ne ?anse oziroma, da bo ?pilal neko tretjo vijolino. Preve? je kompatitiven in zagret, da bi se samo okrog vozu in ?e bi samo zaslutil, da bo bil outsider ga ziher ne bi bilo. To je bil tudi glavni razlog, da se ni ?e lani vrnil in zamenjal Maso. Ni bil dovolj pripavljen, brez ustreznih treningov in prevo?enih testnih krogov ni hotel reskirati bruke in se osme?iti tako, da je izgovor z bole?im vratom bil kot naro?en. V?asih je stvari treba prebirati med vrsticami oz. gledati sliko kot celoto in ne zgolj sklepati po nekih detaljih ali pa osebnih ?eljah. Sicer bomo pa itak videli in to ?e kar kmalu Ja pa pomoje je tudi videl, da Ferrari ni glih tisto kar je bil, ko je od?el... Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
Boss Napisano 20. januar, 2010 Prijavi Napisano 20. januar, 2010 Ma nej gere u piz..., ?e na cesto se ni spravu pa ?e nekaj palamudi in spremija. Ja kaj probal je pa je vpra?al. ?e fia ne bo dovolila bo pa? moral imeti ?tirko in konec besedi, ni? ne bo izsilil, brez skrbi. Druga? so pa take stvari najve?krat zato, da se okol F1 dviga prah tudi izven sezone. Citiraj
jures Napisano 20. januar, 2010 Prijavi Napisano 20. januar, 2010 Ja pa pomoje je tudi videl, da Ferrari ni glih tisto kar je bil, ko je od?el... To je bil No.1 razlog, Ferrari je nehal razvijati avto.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 22. januar, 2010 Prijavi Napisano 22. januar, 2010 ESPNF1 StaffJanuary 21, 2010 Even numbers have never been lucky for Michael Schumacher ? Sutton Images Related LinksProfiles:Nico Rosberg | Michael Schumacher Teams:Mercedes Michael Schumacher has been allowed to switch race numbers with team-mate Nico Rosberg for this season. Mercedes GP's first signing was Rosberg, and as such he was entered with the FIA under the No.3. This meant that Schumacher was due to take No.4, but a Mercedes spokeswoman confirmed the team and the FIA have approved the switch. "Michael has a preference for odd numbers," she said. "He asked if he could be the odd number and we were happy to accept." Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Lep je....ce pa je nepremi?nina bomo pa vidl Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ninja Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Men je tut tanov ferrari Samo Mercedes je pa grd. Sploh pa je grd Schumi v srebrnem kombinezonu Citiraj
Z M A J Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Vsekako je zame lep? vidt Alonsa v Ferrariju kokr ?umla v Me?ki! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
x-layer Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Vsekako je zame lep? vidt Alonsa v Ferrariju kokr ?umla v Me?ki! Citiraj it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it
theBill Napisano 28. januar, 2010 Prijavi Napisano 28. januar, 2010 Vsekako je zame lep? vidt Alonsa v Ferrariju kokr ?umla v Me?ki! Najlep? bo pa videt Alonsa v Ferrariju za Schumijem v me?ki No, ne samo Alonsa, ampak kar vse voznike... Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Z M A J Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 No, da ne bote pol preve? ?alostni! P.S. - Lohk bi kr Laudo iz naftalina potegnil, ?e ?e mora bit oldtajmer! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 No, da ne bote pol preve? ?alostni! P.S. - Lohk bi kr Laudo iz naftalina potegnil, ?e ?e mora bit oldtajmer! K ti glih ne grejo oldtimerji v ra?un in ker si ravno Laudo omenil. Poglej kaj se je zgodilo, ko se je v 80-ih vrnil na dirkali??e. Al pa spomni se Mensla pri katerih letih je ratal svetovni prvak. Po moje leta niso va?na ampak je va?na ve??ina in ?elja da rata? prvak, ker v F1 se dirka?i delijo samo na tiste, ki si sr?no ?elijo postati prvaki in tiste, ki bi radi imeli denar, ker je to fejst dobr pla?ana slu?ba. In med prve sodi recimo Michael S. med druge pa Ralph S., da se ne bo kdo spra?eval na kaj sem mislil. Citiraj
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 K ti glih ne grejo oldtimerji v ra?un in ker si ravno Laudo omenil. Poglej kaj se je zgodilo, ko se je v 80-ih vrnil na dirkali??e. Al pa spomni se Mensla pri katerih letih je ratal svetovni prvak. Po moje leta niso va?na ampak je va?na ve??ina in ?elja da rata? prvak, ker v F1 se dirka?i delijo samo na tiste, ki si sr?no ?elijo postati prvaki in tiste, ki bi radi imeli denar, ker je to fejst dobr pla?ana slu?ba. In med prve sodi recimo Michael S. med druge pa Ralph S., da se ne bo kdo spra?eval na kaj sem mislil. Ferrari baje dela ze B verzijo bolida F10, rezultati katastrofalni................ K ti glih ne grejo oldtimerji v ra?un in ker si ravno Laudo omenil. Poglej kaj se je zgodilo, ko se je v 80-ih vrnil na dirkali??e. Al pa spomni se Mensla pri katerih letih je ratal svetovni prvak. Po moje leta niso va?na ampak je va?na ve??ina in ?elja da rata? prvak, ker v F1 se dirka?i delijo samo na tiste, ki si sr?no ?elijo postati prvaki in tiste, ki bi radi imeli denar, ker je to fejst dobr pla?ana slu?ba. In med prve sodi recimo Michael S. med druge pa Ralph S., da se ne bo kdo spra?eval na kaj sem mislil. Kar se ti?e Schumija, je fajn da ima po?lihtano v glavi podalj?al je do 2012 z mo?nostjo ?e naprej, ker je priznal, da potrebuje vsaj pol leta da se vrne nazaj, predvsem ker nih?e ne mora testirati dobesedno do dirke...... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z M A J Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Hehe, ja Ralphie ga je res total zabluzu! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 It became the first team to launch its 2010 challenger on Thursday, but there are rumours that the initial performance estimates aren't as high as Ferrari had hoped. The Times said that, despite cutting short development on last year's car to focus on the F10, there is speculation sweeping through the Italian media that a replacement is already on the drawing board. It is not unusual for teams to immediately work on updates and traditionally all cars receive major tweaks after the first few fly-away races. However, the possibility that the team is already working on a 'B' spec version suggests a more fundamental revision of the design. Ex-Ferrari driver Gerhard Berger thinks his old team is not as strong as it was during its years of domination in the early 2000s. Ze vidim Alonsa kako joka..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 2007......slike od kolega. Jaz sem bil leta 2002, 2004, 2006 in 2009. Zakaj je bilo lani najmanj zanimivo of in on track ?e? Letos pa ?e ?evljar pokaze kaj med letom, bo treba iti v cetrtek zjutraj da bo placa za en ?otor?ek. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
theBill Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Kar se ti?e Schumija, je fajn da ima po?lihtano v glavi podalj?al je do 2012 z mo?nostjo ?e naprej, ker je priznal, da potrebuje vsaj pol leta da se vrne nazaj, predvsem ker nih?e ne mora testirati dobesedno do dirke...... Od kje pa tebi to??! Termini testiranj: 01.-03. februar Valencia 10.-13. februar Jerez 17.-20. februar Jerez 25.-28. februar Barcelona Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Od kje pa tebi to??! Termini testiranj: 01.-03. februar Valencia 10.-13. februar Jerez 17.-20. februar Jerez 25.-28. februar Barcelona Pa ti ves da so drugace testirali od oktobra do marca? Tole zgoraj je pa 12 dni..... Od kje pa tebi to??! Termini testiranj: 01.-03. februar Valencia 10.-13. februar Jerez 17.-20. februar Jerez 25.-28. februar Barcelona Aja a od kje mi to?Michael Schumacher has said he may choose to continue to race beyond his three-year contract with Mercedes. He will make his return to Formula One this year, after signing a deal to race until the end of 2012 with the German team. He has admitted that it might take some time before he is back at his best, and told German newspaper Bild that he might stay in F1 beyond the length of his current contract. "It doesn't have to be the end after three years - the three-year deal was Mercedes' idea and it was a sign of confidence. I thought about everything very carefully: Am I just spontaneously high or will my enthusiasm last? I have been excited for quite some time and can imagine doing this for a few years." Schumacher will be partnered by Nico Rosberg during his comeback year and team principal Ross Brawn believes the pair will work well together, with Rosberg learning from his more experienced team-mate. "We signed Nico first and have tried to sign Nico for several years," Brawn told Formula1.com. "We see Nico as a great talent, but it needs finishing and maturing. He has not won a race yet, although he came very close, and I think it is a wonderful partnership between him and Michael. "They work well together and I see Michael helping Nico develop his career. Michael has come out of retirement but we have to accept that there will come a day when he has to stop forever and then we will have Nico. They must both try the hardest to beat each other but if it is done with the right spirit, with the right approach, then both will gain enormously." The team will unveil and test its 2010 car next Monday at Valencia. Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
theBill Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Bolj sem na tale del repliciral: "ker nih?e ne mora testirati dobesedno do dirke......" pa tisto o pol leta tudi nikjer ne pi?e. Prevod besed Schumija: "Pozneje, ko bodo v teku testiranja, ko bom na?el svoj ritem in ko bom opazil, da lahko nizam hitre kroge in da vozim na limitu, potem se mi bo vrnil tisti dirka?ki u?itek. Potem bom prepri?an, da je vse v redu in da se odli?no ujemam z dirkalnikom." Nima veze, va?no je da je nazaj Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
jures Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 konkurenca....... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
janik Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Po moje leta niso va?na ampak je va?na ve??ina in ?elja da rata? prvak, Se je zadnja leta pokazalo, najbolj izrazito pa v 2009, da je va?no edino to, v kak?nem avtu sedi?. ?e je bil lani lahko prvak Button, Barichelo (ki je ena najve?jih nul v F1) pa je bil uvr??en tako visoko, bo lahko letos prvak v Brownu tudi Schumacher. To ve tudi sam, saj si v Ferrarija ni upal sesti, medtem ko za Mercedeza nima pomislekov. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
RoKo Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Se je zadnja leta pokazalo, najbolj izrazito pa v 2009, da je va?no edino to, v kak?nem avtu sedi?. ?e je bil lani lahko prvak Button, Barichelo (ki je ena najve?jih nul v F1) pa je bil uvr??en tako visoko, bo lahko letos prvak v Brownu tudi Schumacher. To ve tudi sam, saj si v Ferrarija ni upal sesti, medtem ko za Mercedeza nima pomislekov. To je to! Citiraj
theBill Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Uf komi ?akam, ko bo enim zaprl usta. Seveda bodo potem spet izgovori, da Rosberg kot mo?tveni kolega ni neka huda konkurenca znotraj mo?tva, da Schumacher nima mo?nega mo?tvenega kolega itd., pa ?eprav so Rosberga nekaj let vsi kovali v zvezde. Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Boss Napisano 29. januar, 2010 Prijavi Napisano 29. januar, 2010 Mah saj je vseeno pa ?e ?umi zmaga vse dirke v sezoni se bodo vedno na?li nekateri, ki bodo trdili, da je to zaradi astrolo?kih in nebesnih pojavov ter lune v ne vem kateri dekadi in poravnavi vseh planetov v ravni vrsti in da je to FIA omogo?ila ljudem ?e zadnje trenutke zabave pred koncem sveta leta 2012. Mah, kr neki. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.