theBill Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Ferrari je pa? dovolj zrela ekipa, da se zaveda tega, da ima v tem delu sezone najve? mo?nosti za naslov Alonso. Do sedaj je pa? zbral precej ve? to?k od Masse. ?e ho?ejo na kakr?en koli na?in letos osvojiti naslov, bi bilo zelo neumno, da bi si sami od?irali to?ke. Nem?ki mediji so kljub temu Alonsa takoj ozna?ili za najve?jega goljufa, pri tem pa pozabili, da je bil profesor takega po?etja v skoraj vsej svoji karieri prav njihov rojak. Najve?ji ?alabajzer v zadevi ni Alonso, ampak je to Massa, ki o?itno ne premore toliko razuma, da bi uvidel, da se je v tej sitauciji zna?el v vlogi drugega voznika. Za kak?no drugo vlogo bi moral zbrati ve? to?k. Njegov manever je bil ?isto ?alabajzerski in s tem si verjetno ni prislu?il kak?nih velikih simpatij ?efov. Ti si prav gotovo en izmed gore?ih navija?ev mo?tvenih ukazov, ki so tako pljuvali po Schumiju zaradi Zeltwega 2002, ko je po ukazu Todta Barrichelo moral spustiti MS, kajne. Alonsovi navija?i ste ravno taki, kot Alonso - ko drugi to po?nejo, to ni ve? ?port (jokanje po radijski zvezi, prito?be ?ez manevre drugih, ...), ko pa sam to naredi, je pa v redu. In enako je z vami - ko je MS dobil tako podarjeno zmago, je bil cel halo, vsi ste ga obsojali, sedaj ko je v enaki situaciji Alonso dobil zmago na pladnju od Masse, je pa vse v redu in tega ne obsoja nih?e. Dvoli?ne?i navadni. Schumacher profesor takega po?etja??! Ajde, daj na?tej poleg Zeltwega 2002 ?e 5 dirk, kjer ga je mo?tveni kolega spustil. Je te?ko, ne najde? takih dirk? Seveda da ne, ker se je Schumi ?e kvalificiral dosti bolje kot mo?tveni kolega (Irvine, Massa, Barrichelo), in ko se je Schumi boril za zmage, je mo?tveni koega dostikrat komaj na stopni?ke prilezel. Toliko o tem. Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
janik Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 ha ha busted in action... Ja, na tiso? in en na?in bi Alonsa lahko spustil predse tako, da bi bilo videti kot prehitevanje, on je pa samo dvignil nogo iz stopalke za plin na izhodu iz ovinka. de bil: ?umaherjevo tovrstno po?etje se je za?elo ?e pri njegovih pogodbah, pri njegovem izbiranju sovoznikov (oz. sekundantov) in podobno. Tudi takrat, ko si je zlomil nogo in manjkal pol sezone, je bil Irwine ?e vedno le drugi voznik, ki pa bi lahko kljub temu osvojil naslov prvaka. Na koncu mu je zmanjkalo le nekaj to?k, ?eprav so se mu dogajale tudi take stvari, kot tista v Nurburgringu, ko so mehaniki pred pstankom "pozabili" prinesti eno kolo (!!!!) in ga pri?akali le s tremi. Druga?e pa ne navijam za Alonsa in tudi nikoli nisem bil proti mo?tvenim ukazom, saj le-ti obstajajo toliko ?asa, kot obstaja F1. Zakaj so jih prepovedali ne vem, mogo?e so te zadeve postale malo preve? o?itne. Sploh pa to ni ni? novega za Ferrari. Poglej si malo kak?en almanah o F1 in bo? videl, kolikokrat v zgodovini je kak?en Ferrarijev dirka? osvojil naslov s pomo?jo mo?tvenega kolega, bodisi se je ta zabil v tekmeca ali kako druga?e pomagal. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Boss Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Schumacher profesor takega po?etja??! Ajde, daj na?tej poleg Zeltwega 2002 ?e 5 dirk, kjer ga je mo?tveni kolega spustil. Se strinjam. Nikoli se to ni dogajalo, ko se je vedelo ?e davno pred koncem, da je MS prvak in tudi marsikatero uslugo je MS tudi vrnil, da ne re?em, da je naredil vse kar je bilo mo?no, da bi Irvine leta 1999 osvojil naslov. V predzadnji malezijski dirki je spustil Irvina naprej in zadr?al Hakkinena na tretjem mestu in mu tako omogo?il 4 to?ke prednosti na zadnji dirki. Irvin je takrat dobil mehka kolena se zaletel in bil ?ele 5. na kvalifikacijah. ?e bi zmagal Hakkinen bi bil prvak v vsakem primeru ne glede na druge rezultate. Ker Irvine ni mogel iz 5. mesta na vrh je bila edina ?ansa da MS prehiti Hakkinena a mu kljub trudu ni uspelo. Sicer pa je razplet na zadnjih dveh dirkah lepo opisan na wikipediji The first ever Malaysian GP was the host of the penultimate round, and Schumacher had recovered and replaced Salo for the race. Schumacher took pole ahead of Irvine, with Coulthard and H?kkinen third and fourth. Irvine quickly raced away, while Schumacher purposely slowed down to keep both McLarens behind. Coulthard got in front of Schumacher, only for his car to break down. Schumacher kept H?kkinen behind, and prevented him from challenging Irvine. Irvine won with Schumacher completing the Ferrari 1-2, forcing H?kkinen to settle for third. After the race, the Ferrari cars were found to be illegal by an FIA official and were disqualified, which made H?kkinen the world champion. Ferrari appealed and the FIA Court of Appeal in Paris later ruled that the cars were not illegal and the Ferraris were reinstated. Irvine led the championship with 70 points, and H?kkinen with 66 was 4 points behind. A win for either driver will give them the championship. Frentzen was third with 51, Coulthard fourth with 48, Schumacher fifth with 38 and Ralf sixth with 33. In the Constructors, Ferrari led with 118, and McLaren were second with 114. Jordan with 58 were a lonely third. The championship decider was in Japan. H?kkinen qualified in second, behind Schumacher while Irvine crashed in qualifying and was only fifth. H?kkinen took the lead at the start, while Irvine was fourth behind Olivier Panis. H?kkinen and Schumacher got away, while Panis held up the others. Panis was dealt with at the first round of stops, but now Irvine was behind Coulthard's McLaren. Coulthard slowed his pace, and held Irvine up, and the gap to H?kkinen increased. Irvine was finally released when Coulthard spun off, but was well over a minute behind H?kkinen. Schumacher was within 5 second of H?kkinen, and piled on the pressure but H?kkinen kept him at bay to win the race and the championship. Schumacher was second, and third for Irvine was not enough for him, but was enough to get Ferrari the Constuctors. Citiraj
LabiGT Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 schumacher ima 3x manj tock kot rosberg... jea ful je dober Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
Boss Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 schumacher ima 3x manj tock kot rosberg...jea ful je dober Rosberg ma pa kolk naslovov pa kolk zmag v karieri? Aja, pa Jean Alesi je v vsej svoji karieri zmagal samo 1x Citiraj
theBill Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Rosberg ma pa kolk naslovov pa kolk zmag v karieri?Aja, pa Jean Alesi je v vsej svoji karieri zmagal samo 1x Tole je en izmed lep?ih posnetkov iz dirk: Schumacher overtakes Alesi...hehehe sem iskal tudi Alesi overtakes Schumacher, pa ne bo? verjel Labi - youtube ne najde niti enega posnetka Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
theBill Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Tudi takrat, ko si je zlomil nogo in manjkal pol sezone, je bil Irwine ?e vedno le drugi voznik, ki pa bi lahko kljub temu osvojil naslov prvaka. Je ?e Boss lepo napisal, o?itno te matra simptom vseh ?umihejterjev - zamegljeno in izkrivljeno subjektivno dojemanje in spomin na dirke, ki je posledica sovra?tva do MS. O kak?nih almanahih ti to govori?? Vse sezone, ki jih je Ms odvozil, so na Wikipediji. Ajde bodi zdaj Jack in najdi 5 dirk, kjer je mo?tveni kolega spustil MS ali pa se je Schumacherjev mo?tveni kolega zaletel v tekmeca. Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Z M A J Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Rosberg ma pa kolk naslovov pa kolk zmag v karieri? Boss, sam ne moremo pa nekak mimo dejstva, da letos sedita v identi?nem bolidu! Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Boss Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Boss, sam ne moremo pa nekak mimo dejstva, da letos sedita v identi?nem bolidu! ..., ki je v bistvu za en kurc in ?ist nekonkuren?en, da pa se MS po teh nekaj letih pavze ne znajde v spremenjenih razmerah in druga?nih avtomobilih, ki ne ustrezajo njegovemu na?inu dirkanja je pa pa? ?e druga zgodba. Citiraj
mazdaman Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Dokler je aktivno dirkal je bil dober MS zdaj pa je njegov ?as ?e potekel, ( je ?e vedno dober voznik ampak tu so mlaj?i in hitrej?i) ?eprav ga nisem nikoli preve? maral Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
jures Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 Dokler je aktivno dirkal je bil dober MS zdaj pa je njegov ?as ?e potekel, ( je ?e vedno dober voznik ampak tu so mlaj?i in hitrej?i) ?eprav ga nisem nikoli preve? maral Ne vem kaj je tem fotrom, ampak ok Schumi je odvisen od avta tudi, ampak Armstrong? Norci Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
LabiGT Napisano 27. julij, 2010 Prijavi Napisano 27. julij, 2010 skratka schumi si dela bruko da je prisel nazaj... Citiraj It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see
janik Napisano 29. julij, 2010 Prijavi Napisano 29. julij, 2010 Ajde bodi zdaj Jack in najdi 5 dirk, kjer je mo?tveni kolega spustil MS ali pa se je Schumacherjev mo?tveni kolega zaletel v tekmeca. glede spu??anja ?umija predse ni potrebnega nobenega na?tevanja, saj je ?e pogodbo imel tako, da je bilo jasno napisano kdo je kje in lahko za take ?teje? kar vse dirke. Tisto o zaletavanju mo?tvenih kolegov pa je letelo na Ferrari in ne na ?umaherja (?umaher se je zaletaval kar sam). Ko sem bral zgodovino f1 sem na?tel ?tiri take primere, ti si jih bo? pa ?e na Wikipediji na?el. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
theBill Napisano 29. julij, 2010 Prijavi Napisano 29. julij, 2010 glede spu??anja ?umija predse ni potrebnega nobenega na?tevanja, saj je ?e pogodbo imel tako, da je bilo jasno napisano kdo je kje in lahko za take ?teje? kar vse dirke. V redu je... (tu bi postavil smajli, ampak ?al ta forum nima primernega za tvoje razmi?ljanje)) pol pa ?ivi v tem prepri?anju... tu nobeni argumenti ve? ne zale?ejo, ?e ima nekdo fiksno idejo. Citiraj Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Boss Napisano 29. julij, 2010 Prijavi Napisano 29. julij, 2010 theBill, pa? morava se sprijaznit, da je ?umi vseh 90+ zmag dobil z goljufijo in ?enkavanjem s strani sodirka?ev v mo?tvu. Da ne re?em, da so mu pomagali ?e v drugih mo?tvih, pa FIA, pa Max, pa Bernie .... v glavnem seznam je predolg za na?tevanje. Citiraj
uklopko Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 theBill, pa? morava se sprijaznit, da je ?umi vseh 90+ zmag dobil z goljufijo in ?enkavanjem s strani sodirka?ev v mo?tvu. Da ne re?em, da so mu pomagali ?e v drugih mo?tvih, pa FIA, pa Max, pa Bernie .... v glavnem seznam je predolg za na?tevanje. Boss tu pa se popolnoma strinjam s tabo Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
janik Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 theBill, pa? morava se sprijaznit, da je ?umi vseh 90+ zmag dobil z goljufijo in ?enkavanjem s strani sodirka?ev v mo?tvu. Da ne re?em, da so mu pomagali ?e v drugih mo?tvih, pa FIA, pa Max, pa Bernie .... v glavnem seznam je predolg za na?tevanje. Tako je, spomnimo se samo goljufanja z dolivanjem goriva v sezoni 1994, uporabe naprave proti spodrsavanju koles pri pospe?evanju (taki sistemi so bili takrat prepovedani, FIA pa je Ferrariju zadevo dovolila, reko? da ravno tak?en sistem, kot ga imajo, ni prepovedan), nepravilnih dimenzij zra?nih stabilizatorjev, za katere je potem FIA izjavila, da se je zmotila laserska merilna naprava. Potem je tu ?e kazen 10 sekundnega postanka v boksih, ki jo je dobil na VN Velike Britanije leta 1998 in jo je odslu?il po dirki (??), FIA se je seveda s tem strinjala. Poleg njegovih zaletavanj v tekmeca za naslov prvaka v letih 1994 in 1997 so znana ?e njegova parkiranja avtomobila med kvalifikacijami na sredi proge, en krat v Imoli (leta 1994 ali 1995) in enkrat v Monaku (2006). V Avstriji sem bil celo na dirki, ko je po nesre?i avto namenoma zapeljal na sredino ceste, da bi izsilil prekinitev dirke. Ja, seznam je dolg, ?e ho?emo kraj?i seznam, za?nimo na?tevati njegove dirka?ke podvige, kak?na lepa prehitevanja ali kaj takega. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
Boss Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 haha LOL ?e dobr da obstaja MS, ?e ne si bi ga morali izmisliti... Citiraj
jures Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 Tako je, spomnimo se samo goljufanja z dolivanjem goriva v sezoni 1994, uporabe naprave proti spodrsavanju koles pri pospe?evanju (taki sistemi so bili takrat prepovedani, FIA pa je Ferrariju zadevo dovolila, reko? da ravno tak?en sistem, kot ga imajo, ni prepovedan), nepravilnih dimenzij zra?nih stabilizatorjev, za katere je potem FIA izjavila, da se je zmotila laserska merilna naprava. Potem je tu ?e kazen 10 sekundnega postanka v boksih, ki jo je dobil na VN Velike Britanije leta 1998 in jo je odslu?il po dirki (??), FIA se je seveda s tem strinjala. Poleg njegovih zaletavanj v tekmeca za naslov prvaka v letih 1994 in 1997 so znana ?e njegova parkiranja avtomobila med kvalifikacijami na sredi proge, en krat v Imoli (leta 1994 ali 1995) in enkrat v Monaku (2006). V Avstriji sem bil celo na dirki, ko je po nesre?i avto namenoma zapeljal na sredino ceste, da bi izsilil prekinitev dirke. Ja, seznam je dolg, ?e ho?emo kraj?i seznam, za?nimo na?tevati njegove dirka?ke podvige, kak?na lepa prehitevanja ali kaj takega. Tole pa?e v Tole je kar smeh..... P.S. JAnik pa roko na srce - a ne pogre?a? sedaj tega v F1 ?e tudi je po tvoje bilo vse goljufija???Raje gleda? 60 krogov parade? V ?asu F1 90-2000 je Schumi naredil formulo za najbolj atraktiven ?port na svetu, danes je zopet privabil veliko privrzencev ceprav mu z Mercedesom ne gre. A ni zanimivo, da nekdo ki je imel v malem prstu vse vodilne v F1, svoje inzinirje, izdelovalce avta, komisarje itd pride nazaj v neznano in se trudi? Verjetno jih je letos vse premalo pla?al.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 P.S. JAnik pa roko na srce - a ne pogre?a? sedaj tega v F1 ?e tudi je po tvoje bilo vse goljufija???Raje gleda? 60 krogov parade? V ?asu F1 90-2000 je Schumi naredil formulo za najbolj atraktiven ?port na svetu, danes je zopet privabil veliko privrzencev ceprav mu z Mercedesom ne gre.A ni zanimivo, da nekdo ki je imel v malem prstu vse vodilne v F1, svoje inzinirje, izdelovalce avta, komisarje itd pride nazaj v neznano in se trudi? Verjetno jih je letos vse premalo pla?al.... treba je samo dodat, da vsa vrhunska mo?tva hodijo po samem robu dovoljenega in v?asih zaidejo tudi ?ez. Na to niso imuni pri nobenem vrhunskem mo?tvu. Za uspeh se lovijo tiso?inke, milimetri, grami in vsi, ki jemljejo F1 resno posku?ajo stvar izpiliti do konca - ?e gredo ?ez (najve?krat niti ne vejo, da so v prekr?ku zaradi kontradiktornih pravil, ki jih ima FIA) je naloga komisarjev, da jih pa? odkrijejo in kaznujejo oziroma zahtevajo odpravo nepravilnosti. Se mi pa zdi, da razna krilca, kak?na nepravilna dimenzija, pa kak?en e-sistem ni ni? v primerjavi z krajo informacij in podatkov tekmecev, namensko laganje komisarjem ipd. Se pa ?udne situacije dogajajo v celotni karavani F1 in to pri vseh vodilnih mo?tvih ampak pa? nekateri tega ne vidijo, ker imajo izredno dobro razvit selektivni spomin Citiraj
Z M A J Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 Zdej ste me usi skup, kr precej izobrazil o F1, edino ?e kar ne vem, a bo MSC ?e kdaj konkuren?en v boju za zmage in naslov al ne (ima kdo mogo?e prero?ko magi?no kuglo)? Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
jures Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 Zdej ste me usi skup, kr precej izobrazil o F1, edino ?e kar ne vem, a bo MSC ?e kdaj konkuren?en v boju za zmage in naslov al ne (ima kdo mogo?e prero?ko magi?no kuglo)? Mercedes ?e sedaj razvija in testira avto za drugo leto - ni potrebno imeti veliko izobrazbe o F1 da se to vidfi, zato dodatni postanki, kvalifikacije izven 10 itd...... Pametno. Tako da zelim si da bo drugo leto paket konkurencen. Ni vse v vozniku.... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
janik Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 V ?asu F1 90-2000 je Schumi naredil formulo za najbolj atraktiven ?port na svetu, danes je zopet privabil veliko privrzencev ceprav mu z Mercedesom ne gre. Ojoj! Sem ?isto spregledal, da je bila formula pred ?umaherjem ?isto neatraktivna. Saj res! Prej ni bilo nobenih prehitevanj, na dirkah so ve?inoma vozili eden za drugim, ?e pa je ?e kdo zmagal, je bilo to izklju?no zaradi bolj?e taktite. Le kako sem lahko na to pozabil. Citiraj I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)
jures Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 Ojoj! Sem ?isto spregledal, da je bila formula pred ?umaherjem ?isto neatraktivna. Saj res! Prej ni bilo nobenih prehitevanj, na dirkah so ve?inoma vozili eden za drugim, ?e pa je ?e kdo zmagal, je bilo to izklju?no zaradi bolj?e taktite. Le kako sem lahko na to pozabil. Janik....kaj ti je MS naredil? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Boss Napisano 30. julij, 2010 Prijavi Napisano 30. julij, 2010 Pametno. Tako da zelim si da bo drugo leto paket konkurencen. Ni vse v vozniku.... Ja ne obstaja superman med dirka?i, ki bi zmagoval z nekonkuren?nim avtomobilom. Si upam trdit, da me na dirkali??u MS ne stisne, ?e on vozi 120KM M6 jaz pa recimo 150 konjsko. ?e pa imava enaka avtomobila pa me seveda na?ge kot prasca. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.