Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

ce72a7c878ee4a643aa7fea82b2c9de9.jpg

 

Tud js se spra?ujem kdo zdj sploh ?e gleda to ?alost.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

?e jst kot zagrizen ljubitelj f1,sm zadnjih par dirk prespal...

 

Karizme ma pa moja xsara picasso vec kot vsi danasnji dirkaci skupaj...

 

Zal...

Napisano

Aja druga? pa jures; vse to kar si na?tel + hidravli?no ro?no in mucho cohones imata dandans Formula D in D1 Grand Prix. To bi pa res enkrat rad pri nas na televiziji vidu, ampak smo itak preve? za cajtom za take stvari, ?e komentatorja ne bi imel nobenega pametnega.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

ce72a7c878ee4a643aa7fea82b2c9de9.jpg

 

Tud js se spra?ujem kdo zdj sploh ?e gleda to ?alost.

 

 

To je to, ko star?ki uni?ijo F1 - Bernija bi ?e davno morali brcniti v rit.

33112_1.png

Napisano

Ni samo berni. Je tudi problem prevelik vpliv avtomobilskih proizvajalcev ki diktirajo tehni?na pravila, da se njihova znamka bolje ogla?uje. Poleg tega ?e neuporabna ''tehni?na skupina'', ter FIA, ki pretirava s kaznimi in pravilniki.

Podpis.png

 

Napisano

Jaz ?e zmeri gledam F1 (v?asih z zamikom, via Siol box, ker dan bolje izkoristim kot pred tv) in iz dirke v dirke bolj ugotavljam, da gd?. Nika nikakor ni material za svetovnega prvaka; po 4ih dirkah je imel pred kameratom 43 to?k prednosti, danes zaostaja za 19, torej delni izid 62:0 za prvaka zadnjih let).  :vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz ?e zmeri gledam F1 (v?asih z zamikom, via Siol box, ker dan bolje izkoristim kot pred tv) in iz dirke v dirke bolj ugotavljam, da gd?. Nika nikakor ni material za svetovnega prvaka; po 4ih dirkah je imel pred kameratom 43 to?k prednosti, danes zaostaja za 19, torej delni izid 62:0 za prvaka zadnjih let). :vesel:

Nico je v zame kaliber ranga frentzen,coulthard,massa,barichello,webber... vecno drugi,ce se mu vse poklopi mesa strene pri vrhu,cim pa se mu ne poklopi vse,je pa zgubljen,nima killer instincta... sreca je na njegovi strani,da je o(b)stal v nekdaj povprecnem mostvu,ki je z prihodom turbo ere postalo n.1 ekipa...

 

Je pa zanimivo gledat kako hoce zadnje case it preko sebe in zacenja vozit malo bolj umazano (kar sicer podpiram)-belgija lani,letosnji zeltweg in nazadnje z verstapnom v nemciji so cista njegova "krivda"... ampak se mu prou ne izzide,ni to on ?

 

Lewis pa... jaz ga ne prebavljam... nikoli ga nisem... verjamem da je magnet za mlajso populacijo, selfiji,frajarjenje z manekenkami,hitrimi avti,poziranje na eventih,dizajniranje oblacil ipd.ipd... ima pa jajca... in ko je v dirkalniku,je dirkac z veliko zacetnico. Za prestop iz mclarna v mercedes,ko je bil le-ta v sredini,si zasluzi aplavz. Res ma jajca...

 

 

In jst kot vecni gorec schumi fan... alonso je premagal schumija,ampak je car v mojih oceh... taprav ego... ampak ga ta njegov ego tok tepe,da ma "samo" dva naslova,in verjetno bo tko tud ostal... ceprav je najbol kompleten voznik zadnjih let...

 

In logicno vettel... super pristop izven steze,malo manj na stezi -mal je jokica... se mu pa vid d letos vozi pod pritiskom in prou rine z glavo skozi zid plus to d vse kar je mel srece do zdj,se mu zdj trojno vraca nazaj...

 

Skratka,lewis bo prvak,brez dvoma

Napisano

Tud jaz sem za Alonsa navijal in bil fuuul vesel, ko je osvojil edina naslova v 2005 in 2006, ko je ?el v Ferrari mi ni bil ve? toliko simpati?en. Ful mi ga je ?al gledat v Meku. :rolleyes:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men me bil pa lih takrat anti... pac sm navijac schumija? sam zarad tega,pac nikol ne maras glavnega nasprotnika... je blo pa res to eno tako prelomno obdobje moderne f1,se mi zdi... najuspesnejsi dirkac proti ambicioznemu "mulcu",z ,iskreno,veliko pomocjo briatoreja in michelinovih gum...

 

Men je ful dobr pasou v ferrari (itk sm huge fan ferrarija),sam ga je res tepu ta ego. Ampak zarad tega ega je tud osvoju naslova...

 

?koda ga je v mclarnu,ampak vsaj reskirou je,v ferrariju je tocn vedu d jim bo drugo mesto se nekej casa maximum,tle je pa usaj najdu izziv...

 

tle se pokaze kok je v sodobni formuli odvisno od tistih par deset konjev... top dirkac pa mogoce ,ampak res mogoce,doprinese tisto desetinko , ali dve...

Napisano

Ampak ne more biti izziv. ?e se ?e dve leti bori?, da kon?a? dieko in zgolj za kako piko....ni videti napredka, ampak zopet je tu krivo vodstvo ki blokira teste. Ma osnova vsakega dirkanja je da sproti testira? in razvija?....bedarija oz ?koda ?portu.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Alonso ni videl izziva, ampak je gemblal in upal, da McLaren Hondi nekako ?ude?no rata in dobi najbolj?i avto pod rit in osvoji ?e kak naslov.

 

McLaren naj bi ob vstopu Honde ?elel enega izmed takratne trojice top voznikov, poleg Alonsa so snubili ?e Hamiltona in Vettla, ampak noben od njiju ni bil tako obupan kot Alonso po letih neuspehov. Zato je nazadnje tudi pristal Alonso pri njih, to je le zadnja izmed njegovih ?udnih kariernih odlo?itev, ki jih vodi njegov preveliki ego in so ga pripeljale do mesta, kjer se nahaja danes. Honda je ?e zelo tolerantna, tip (sicer upravi?eno) nerga nad avtom ?e od lanske sezone, ?e najraj?i javno po team radijih med samo dirko. Prost je zaradi podobnega javnega nerganja med sezono letel iz Ferrarija.

 

Tudi Lewisu sta Wolf in Lauda ob pogajanjih gotovo zelo dobro predstavila "projekt turbo", ker dirka? kot je, zadovoljen samo z zmagami, naslovi in boji za prvo mesto, gotovo ni ?el kar na pamet prestopit k Mercedesu. Bo pa ob temu trendu letos prvak, to se strinjam.

 

Meni se zdi v sodobni F1 bolj problemati?no, da je zanimivo in vidimo prehitevanja samo, ?e se zaradi kvalifikacij ali kak?ne kazni preme?a ?tartna vrsta na stezi. Potem se pa? en izmed Mercedesov, Ferrari ali Red Bull prebija naprej, druga?e je pa ?isti vlakec, kjer se to?no ve, kje je kak?ni ekipi mesto. Prva dva sta Mercedesa, sledita Red Bulla, Ferrarija, potem pa odvisno od steze Force Indija, Torro Rosso, Wiilliams in Mclaren. ?e na kvalifikacijah in na ?tartu ni presene?enj, potem se pa? vozijo na svojih mestih in razlike med njimi se samo pove?ujejo, borba je pa zadaj, ko se ekipe iz sredine borijo za  to?ko ali dve. Avto je vse in ?isto vseeno je, katero legendo iz zgodovine F1 bi posadil v dana?njega Ferrarija, ne bi mogel zmagati dirke brez tehni?nih te?av Mercedesov. Totalno brezveze.

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano
Avto je vse in ?isto vseeno je, katero legendo iz zgodovine F1 bi posadil v dana?njega Ferrarija, ne bi mogel zmagati dirke brez tehni?nih te?av Mercedesov. Totalno brezveze.

 

Ta stavek to?no razlo?i problem dana?nje F1 in zato smo tudi tisti, ki smo ?e od konca sedemdesetih gledali F1 pa? rekli hvala lepa za ro?e in ne zgubljamo ?asa z gledanjem ringl?pila. ?koda, ampak vseeno upam, da bo prava F1 neko? nazaj in da bom spet z veseljem pogledal kako tekmo ali pa celo vse.

33112_1.png

Napisano

Pa saj kvalifikacije povedo vse. 2,5s med prvih 10, pa po parih so 1,2 mercedes, potem pol sekunde 3,4 RB, pa spet pol do Ferr 5,6 potem pa se sledijo ostali.

Lahko je na kvalifikacijah de? pa ma pole Alonso, Ricardo, whoever, ?e je dirka suha je vse zaman. V?asih se je dirke dobivalo s pridobivanjem pole-a, tudi za tiso?inke. Danes je to oboje mo?no samo ?e si mercedes.

 

pri moto gp je prvih deset vedno med 0,5-0,7 sekunde, res pa da so kon?no verjetno 4je kandidati za zmago HON/YAM + 4je zelo zelo na njihovem vratu (SUZ / DUC)...situacija se pa v de?ju popolnoma obrne, ko lahko zmaga tudi tisti ki je ?tartal 20.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej, Jures predlaga?, da naredijo sprinklerje in ves ?as polivajo stezo :hudicek:  hehe, ampak bi bila pa res fora in zanimivo.

33112_1.png

Napisano

Torej, Jures predlaga?, da naredijo sprinklerje in ves ?as polivajo stezo :hudicek: hehe, ampak bi bila pa res fora in zanimivo.

To je nemogoce, ker takoj ob rosenju pride varnostni avto ali rdeca zastava...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Torej, Jures predlaga?, da naredijo sprinklerje in ves ?as polivajo stezo :hudicek:  hehe, ampak bi bila pa res fora in zanimivo.

Jaz bi preme?al ?tartni vrstni red (razen mogo?e v Monaku), se pravi bi vodilni v sv. prvenstvu ?tartal z zadnjega mesta. S tem bi sicer kvalifikacije izgubile svojo funkcijo in verjetno bi bilo ve? nesre? kot jih je sedaj.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Danes pa je bila zelo zanimiva dirka. Ricciardo pa je slavil prvo zmago v karieri F1.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Danes pa je bila zelo zanimiva dirka. Ricciardo pa je slavil prvo zmago v karieri F1.

A ?al potrjuje dejstvo, da zato potrebuje? kolaps mercedesa...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Res je. A bi lahko bilo ve?krat tako. Je res ?e dolg?as gledati ene in iste na prvih mestih. Upam, da bo drugo leto druga?e. ?ir?i bolidi, gume in krilca pridejo.

N7rRRL1.jpg

Napisano

Danes pa je bila zelo zanimiva dirka. Ricciardo pa je slavil prvo zmago v karieri F1.

Tole pa ne bo drzal... mislim da je to njegova cetrta zmaga in 100%prva letos... definitivno pa ne prva v karieri...

 

Je pa lepo videt mal spremembe in predvsem cedalje ostrejsi boj za prvaka...

Napisano

Hamiltona kripca pustila na cedilu in prepre?ila jubilejno 50.zmago ter zminimizirala mo?nosti za osvojitev naslova svetovnega prvaka 2016.  <_<

 

@Fumanchu, v podpisu ima? mojega daaaale? najljub?ega voznika F1 vseh ?asov.  :wub:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja Ricardo je nazadnje zmagal pred dvemi leti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zgledalo je tako oz. bil vesel, kot da je prvi?. No saj dve leti je dolga doba. Ne vem ve? katero dirko je zmagal.

 

@ZMAJ, ja tudi moj naj dirka? je Ayrton.

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, vztrajnik, sklopka, potrošni material, delo... največji strošek je seveda dvomasni vztrajnik, ki je tam 700-900€, odvisno od proizvajalca. Se pa absolutno strinjam da je drago, vendar sem vzel v zakup. Avto je imel slab vztrajnik ko sem ga kupoval, prodajalec je bil pa o tem iskren. Ustrezno je bila cena avta nižja. Poleg omenjenih težav (vztrajnik in zavore), je avto bil praktično brezhiben.   Od nakupa avta sem v njega dodatno vložil sledeče stvari: 1.  Nove zavore (robo dobil pri kolegu mehaniku brez DDV, vgradil pa sam) - cca 300€. 2. Sesalni kolektor in EGR ventil sta bila polna ogljikovih saj, lastnoročno razdrl in temeljito spucal, torej poleg zapravljene sobote stroškov za to nisem imel.  3. Preventivno sem zamenjal bakrene podložke na šobah (pravtako pri Burji v Kamniku), ki so znan problem pri teh motorjih. Na koncu se je izkazalo, da so bile stare podložke še povsem okej, ampak zdaj vsaj mirno spim, da mi ne bo mašina nepričakovano zaribala. - cca 200€. 4. Menjava vztrajnika in sklopke - skoraj 2000€. 5. Zdaj bom moral žal še enkrat spredaj zavore zamenjat, tokrat ne z brembotom   Ko seštejem ceno avta in vse zgoraj navedene stroške, sem še vedno pod povprečno ceno za te avte na avtonetu. Kupil sem rabljen avto in ustrezno pričakoval, da bo potrebno še kaj vložiti. Redno ga vzdržujem in servisiram, avto je pa tako rekoč brezhiben.    Iskreno povedano, ko sem kupoval avto sem si tudi sam želel bencinarja, a jih enostavno ni bilo na voljo - niti eden. Potreboval sem nov avto, tako da sem se sprijaznil z dizlom. Mogoče so z njim stroški malo večji, in zahteva malo več oz. bolj pogosto vzdrževanje, ampak če boš ustrezno skrbel zanj te bo zanesljivo služil.  
    • Po Tv je drugače, ker ni vzdušja... 🥴Drugače je pa res blo bol bogo a pomembno je, da gremo na EP🤗😊😉
    • Se opravičujem za nesporazum, nisem bil brez avta. Avto sem normalno uporabljal, vztrajnik je sicer tresel ampak ni bilo okvare. Seveda, če bi se kar naprej vozil bi slej ali prej nekaj šlo in povzročilo še več škode, zato pa nisem nič čakal, ko je postal vztrajnik dobavljiv.
    • Mislim, da sva zašla iz poti.   Bom končal tukaj. Ni potrebe se bockat preko foruma. Lahko kako rečema na piru. Boma vidla na koncu, da je v resnici nekaj srednjega, od tega kar trdiva oba.
    • Kak dobra tekma? Meni je dobra tekma, da gre v obroč žoga, da se ujame žoga pri skoku, da je ekipa, za katero navijam, gospodar na igrišču. Če bi bila dobra tekma, nebi bila izjava, da jo treba pozabit. O dobri tekmi se govori... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.