Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 11. 6. 2019 ob 7:25 je Z M A J napisal:

Na katerih dirkah (z dolgimi ravninami in visoko kon?no hitrostjo) lahko ?e pri?akujemo, da bodo Rde?i najihtrej?i? Verjetno SPA, Monza in mogo?e Zeltweg, ali ?e kje?

Monza verjetno...

  • Odgovori 4,9k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Lani se spomnim kako je v SPA-ju Vettel ?e takoj po ?tartu ?vignil na ravnini mimo Lojza in se potem do podelitve pokalov nista ve? sre?ala. :zvizga:

 

V Monzi pa je bil Mercedes ponovno popolnoma konkuren?en, zanimivo. No letos imajo menda 15kmh ni?jo kon?no hitrost od Ferrarija, vsaj v Kanadi je bilo temu tako.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Start nima veze z ravnino, spet grip in pospeski

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sej lani ga je prehitel po Raidillonu, se pravi na ravnini Kemmel...Tudi letos bo Ferrari tam nevaren ker za Raidillon (Eau Rouge za tiste, ki ste v zmoti :D ) potrebuje? mo?, da na Kemmelu napade?. Bo pa Mercedes 100% na polu, ker kot je Jures dejal, vse ostalo je DF proga :)

 

Gume pa ja, ?e tu se je vidlo, da so na Hard pnevmatikah pe?eni pri Ferrariju, ?e do SPAja ne porihtajo, lahko kar pozabijo.

Podpis.png

 

Napisano

Tam rabis jajca ne moc :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 11. 6. 2019 ob 14:30 je g.Wankel napisal:

Sej lani ga je prehitel po Raidillonu, se pravi na ravnini Kemmel...Tudi letos bo Ferrari tam nevaren ker za Raidillon (Eau Rouge za tiste, ki ste v zmoti :D ) potrebuje? mo?, da na Kemmelu napade?. Bo pa Mercedes 100% na polu, ker kot je Jures dejal, vse ostalo je DF proga :)

 

Gume pa ja, ?e tu se je vidlo, da so na Hard pnevmatikah pe?eni pri Ferrariju, ?e do SPAja ne porihtajo, lahko kar pozabijo.

Hvala za popravek, ker sem res butasto napisal (kot da ga je prehitel zaradi hitrej?ega speljevanja z mesta).  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 11. 6. 2019 ob 16:14 je Z M A J napisal:

Hvala za popravek, ker sem res butasto napisal (kot da ga je prehitel zaradi hitrej?ega speljevanja z mesta).  :P

ampak to je tudi va?no, ker tam biti v gu?vi je kot loviti semafor pri jelenu zjutraj ob 07:00, mal zamudi? pa si....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  dne 11. 6. 2019 ob 15:16 je jures napisal:

Tam rabis jajca ne moc :)

 

Tudi, sam to je danes vse dodatna te?a  :hudicek:

Podpis.png

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Groza, ze na tretjini (7/21) ima Mercedes samo tocko manj kot Ferrari in Red Bull skupaj!

Ob takem trendu bo na koncu leta imel sam vec kot vsi ostali skupaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mercedes ma ze vec kot Red Bull in Ferrari skupaj.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

McLaren se kot ka?e po?asi vra?a med glavne igralce. Dr?im pesti zanje. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Statistika zmagovalcev dirk za VN Avstrije pove, da kdor jo zmaga nikoli ni prvak tisto sezono oz. druga?e povedano; kadar jo je LH dobil, ni bil prvak ter obratno. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 28. 6. 2019 ob 10:04 je Z M A J napisal:

Statistika zmagovalcev dirk za VN Avstrije pove, da kdor jo zmaga nikoli ni prvak tisto sezono oz. druga?e povedano; kadar jo je LH dobil, ni bil prvak ter obratno. :zvizga:

Torej v nedeljo navijam za Lewisa.... In to mo?no.... :)
Napisano
  dne 28. 6. 2019 ob 17:03 je Nejc1986 napisal:

Torej v nedeljo navijam za Lewisa.... In to mo?no.... :)

Danes bo napeta dirka, in zmagal bo 16 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pravljica za maxa,.. upam da ne dobi kazni,.. ?koda za leclerca malo so zasrali s soft gumami

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
  dne 30. 6. 2019 ob 14:43 je Nejc1986 napisal:

Sem na sihtu... Kak?na je bila dirka?

Napeta oz. na6-a, ve? kot napeta :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kaj pa Ham? A je videti,da so pri Ferrariju vsaj malo bli?je MB ,ali zgolj preblisk oziroma konfiguracija steze?

Napisano

Hamilton je bil prakti?no neviden v ozadju in naredil par neumnosti, ki so mu dodale precej zaostanka na stezi (npr. menjava nosu dirkalnika zaradi skakanja ?ez robnike).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Gotof je, Fetl namre?, ki za mo?tvenim kolegom ?edalje bolj zaostaja in ga najbr? to ?e konkretno psihira (k zmaja).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Med prvim in tretjim je 0,08 sekunde razlike.

 

To bi znalo napovedat zanimivo dirko.

 

Ampak...

 

Kaj, ko je vedno en "ampak", ki vse pokvari...

 

Ferrari je ?e od nekdaj najbolj nevaren sam sebi. Torej bo tekma brez ve?jih pretresov pripadla Mercedesu, Ferrari se bo pa boril s Hondo...

Napisano

KAK?NA DIRKA, no pa Fetl ponovno teli?ek, to lahko re?em.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Enako pravi moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP. Pravi, da je tu pa tam bila res kaka težavica, a velikoooo manj kot na mercedesih in ostalih jajcih, ki so jih tudi servisirali. Pravi, da če je mašina pravilno in redno servisirana ne bi smelo bit problemov. 
    • Res je...po moje en najbolj kopiranih nožev...z razlogom. Po moje-kar je pod 200€ je že sumljiva cena oz. roba.   Če veš,kaj gledati,te ne morejo "nategniti"...samo je problem,če ne poznaš originala. Npr. da ne veš kako je okvir skeletoniran,kako "grabi" nazobčanje za prste itd.... Če ne kupuješ "v živo" pa itak ne moreš vedeti. Še najlažje pa je po teži. Ko oba daš v roko,takoj pogruntaš,...kopija je zmeraj težja.... V mojih očeh...jaz pa ne rabim niti gledati...samo potipam "ostrost" nazobcanja,in takoj pogruntam,ker je rezilo standardnega Paramilitari 2 narejeno iz prašnega jekla CPM S30V,ki je izjemno trdo,in zelo težko "otopi"...in tisto nazobljenje tako noro,a vseeno ne preostro grabi za blazinico prsta,da na otip takoj pogruntaš,če je drugačno jeklo...ne rabim gledati...na slepo takoj pogruntam. To je taka kvaliteta v materialu,da si marsikdo ne more niti predstavljati o čem govorim...moraš sam poizkusiti v rokah...   Aja @godlike-dobr nož si kupil👍...a imaš S90V verzijo?
    • Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.   Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?
    • Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.
    • To je kar orng problem. Na splošno bi vulkanizerji morali zategovati na predpisan navor,in po nekaj kilometrih...ne vem...recimo od oka 20-50km spet zategniti. Jaz zmeraj ko menjam zategujem na predpisani navor...se zapeljem na cesto v moji bližini...Zalog-Laze-Zalog, (cca.15-20km🤔)...zelo ovinkasta cesta,in na določenih odsekih ga lahko pikaš tudi 100na uro čez ovinke...gas/bremza/levo/desno čez ovinke...res na "ostro"... In doma spet zategnem. Se zgodi,da se tako "vsede",da lahko obrneš tudi  do 1/4 obrata😲. Večinoma je veliko manj...recimo 1/10-1/8 obrata...a se zgodi tudi več. To je en od razlogov,za kaj vulkanizerji večinoma zategujejo na višji navor od predpisanega...ker pač nihce ne pride nazaj na dotegovanje,in gredo "na ziher"...samo-bolj je umazano,zarustano,barva itd...slabše je... Pač "takle imamo".... Ajd-za druge me "boli pimpek"...k že pri sinu vidim,da se mu ne da...je samo premontiral,zategnil in "saj bo ok".....pa sem lih zadnjič,k je po dveh tednih prišel spet domov...in sem mu dal moment-ključ,da zategne....in je seveda debeeeelo gledal. To je najboljša "šola"!!!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.