Skoči na vsebino

Formula 1

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dokler ne zaženejo teh palačink lahko malo o resnih dirkalnikih...

 

Dakar se bliža koncu. Letos očitno ne bi bilo dirke, če ne bi bilo Ivecotov. Sicer mi ni čisto jasno, kdo je prvi (deluje kot neka mešanica med Rabo, Ivecotom in Tatro), potem je pa osem Ivecotov, na devetem mestu pa prva Tatra. Nato pa spet Iveco...

Na zadnjem mestu pa Volovo, ki zasleduje Mercedesovega Unimoga...

 

Zanimiva je še ekipa na 8. mestu, kjer Ivecota priganja luštna zelenooka dolgolasa bjonda pri štiridesetih letih...

 

 

 

Ja, pa en Mulc s 450 kubičnim KTMjem je na 13. mestu, ampak ta kategorija je za moje pojme zelo premajhna, pa je ne spremljam preveč pozorno...

 

  • Odgovori 4,8k
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Dokler ne zaženejo teh palačink lahko malo o resnih dirkalnikih...

 

Dakar se bliža koncu. Letos očitno ne bi bilo dirke, če ne bi bilo Ivecotov. Sicer mi ni čisto jasno, kdo je prvi (deluje kot neka mešanica med Rabo, Ivecotom in Tatro), potem je pa osem Ivecotov, na devetem mestu pa prva Tatra. Nato pa spet Iveco...

Na zadnjem mestu pa Volovo, ki zasleduje Mercedesovega Unimoga...

 

Zanimiva je še ekipa na 8. mestu, kjer Ivecota priganja luštna zelenooka dolgolasa bjonda pri štiridesetih letih...

 

 

 

Ja, pa en Mulc s 450 kubičnim KTMjem je na 13. mestu, ampak ta kategorija je za moje pojme zelo premajhna, pa je ne spremljam preveč pozorno...

 

Ta kategorija je v bistvu najboljsa za puscavo :)

Sam glih cakam 450ccm za take zadeve.

Uni s kamioni oz dirkalnimi transportniki so pa norci

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

Ta kategorija je v bistvu najboljsa za puscavo :)

Sam glih cakam 450ccm za take zadeve.

Uni s kamioni oz dirkalnimi transportniki so pa norci

 

Lahko, da je 450 kubičnjak najboljši, ampak mene bolj prevzamejo tisti z desetimi litri delovne prostornine... Če je pa 13 litrski šestvaljnik ali pa celo 18 litrski V8, je pa sploh... Kaj videti, slišati! Opoj...

 

Vsaj zame...

Napisano
pred 12 urami je Slivka napisal:

 

Lahko, da je 450 kubičnjak najboljši, ampak mene bolj prevzamejo tisti z desetimi litri delovne prostornine... Če je pa 13 litrski šestvaljnik ali pa celo 18 litrski V8, je pa sploh... Kaj videti, slišati! Opoj...

 

Vsaj zame...

To je pornič brez slike

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

'samo rumena'

 

WWW.FACEBOOK.COM

OFF TOPIC: Mecânico é atropelado na largada do Grande Prêmio da Bélgica de 1981. 🤯 O...

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je bil še divji zahod v F1... življenje nič vredno, sam kdo hitrej potegne.

33112_1.png

Napisano

Rdeči Lojze, zdaj bom pa res težko navijal zanj. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri makaronarjih se wokeshit konča...

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je etcho napisal:

Tudi če ne bo dosegal rezultatov. Važno, da je fensišmensi, to je italijanom všeč. 😄

Zadnji naslov je bil leta 2008... Pomoje bi ga radi imeli vsaj v tem tisočletju še enkrat 🤣

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No ja, je kr velika razlika.. telefonska baterija ima ene 20Wh, ta za kolo pa recimo tam nekje 625Wh... Se pravi ene 30x toliko. Tako, da tole je popolnoma neprimerljivo.
    • Torej ... postal lastnik Mazde 3, letnik 2016. Dva dni nazaj se je med vožnjo začel ekran infotainmenta resetirati. Parkrat se je zadeva postavila nazaj, nato pa je ekran postal črn, brez aktivnosti. Radio deluje, deluje tudi gumb volume in mute, ostalo pa ne deluje. Probal sem hard reset kombinacijo tipk, vednar brez uspeha. Tudi odklop od akumulatorja ne resetira stanja. Na mazda3revolution sem prebral, da je verjetno CMU v Standby Mode, kjer čaka na *pravo* informacijo, da se ponovno zažene. To pa se najlažje naredi s tem, da se odstrani CMU in se ga preprogramira oz. nastavi na zadnje stanje updata firmware-a. Sedaj pa vprašanje - ali je kdo kdaj to že počel in zna pomagati, oziroma ali kdo pozna koga (tudi iz servisa), ki bi znal pri dotičnem problemu pomagati.   V najslabšem primeru ostaja menjava CMU-ja na uradnem servisu, kjer pač imajo svojo ceno. Glede na to, da ljudje uspešno zadevo rešujejo drugače (baje je ta rešitev iz uradnega servisa Mazde), se mi zdi neumno ne poskusiti na ta način, preden me olupijo    
    • ampak vratar Islandije je imel pa življensko tekmo... kot da bi videl nekaj desetink v prihodnost
    • Ampak, men je tud bolj enostavno fliknit baterijo ven in jo polnit pod nadzorom. Tko, da ne vem kje je problem?   Verjetnost, da bi zagorelo je minimalna a istočasno neskončnokrat večja kot pri klasičnem kolesu. 😜   Tko da jaz se držim rekla "better safe then sorry"
    • Jz bom tako rekel. Če bi bila cena EV in ICE enaka bi mogoče razmislil o nakupu, pa še to se verjetno ne bi odločil zaradi strahu pred padcem vrednosti in neznano prihodnostjo celotnega dogajanja okoli elektrike, omrežja, baterij....   Cena elektrike bo šla prej gor kot dol, zato je vprašanje komu se bo EV sploh izplačal.   Tudi večina lastnikov sončnic nima toliko viška, da bi si pokrili EV za celo leto. Npr. jaz sem imel samo 500 kwh viška, to mi ne pomaga nič.   Trenutno je tveganje nasproti prihranku preveliko.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.